Voor het eerst dat ik iemand hoor klagen over de keepers. Timmer is 3e keeper achter van der Sar en Stekelenburg. En ik vind Timmer geen slechte keeper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Barca het volgende:
Timmer? Waar is Vermeer? Of Vorm?
Ooijer heeft zichzelf vaak genoeg bewezen en is een goede verdediger. Bouma vind ik inderdaad wat minder, maar Mathijsen kan het ook nog wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Barca het volgende:
Bouma, Mathijsen en Ooijer? Dan kan je net zo goed met verdedigers van Kozakken boys 13 gaan spelen!
Ik denk dat hij wel wil winnen, maar ik ben het wel met je eens dat deze 2 spelers redelijk onervaren zijn. Afellay speelt al wel bij PSV genoeg wedstrijden, maar echt bewezen heeft hij zich nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Barca het volgende:
Afellay? Engelaar? Kom op zeg! Dan wil je gewoon niet winnen!
Neem je jezelf nog serieus of moet ik de statistieken erbij halen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij en Vennegoor of Hesselink? Noteer alvast maar een nederlaag! Hoewel ... tot nu toe gaat 't goed. Op het ek, als we dat halen (ik vrees van wel), zal het helemaal mis gaan!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:44 schreef Barca het volgende:
Timmer? Waar is Vermeer? Of Vorm?
Bouma, Mathijsen en Ooijer? Dan kan je net zo goed met verdedigers van Kozakken boys 13 gaan spelen!
Afellay? Engelaar? Kom op zeg! Dan wil je gewoon niet winnen!
Van Nistelrooij en Vennegoor of Hesselink? Noteer alvast maar een nederlaag! Hoewel ... tot nu toe gaat 't goed. Op het ek, als we dat halen (ik vrees van wel), zal het helemaal mis gaan!
Waarschijnlijk om een signaal aan te geven dat hij op bepaalde spelers let en als ze goed spelen dat ze ook bij de uiteindelijke selectie kunnen komen, een soort motiveringstactiek zeg maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:42 schreef DRD het volgende:
Verder blijft dat nut van een "voorselectie" mij onduidelijk. Hopelijk houdt de nieuwe bondscoach hier zo snel mogelijk mee op.
En Bouma...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Oproep/r voor Marco: gooi Langzat uit de basis!
Marco, kerel, nou moet je toch eens heel goed luisteren. Het is nu stilletjes aan wel tijd geworden dat je de eerste kleine stap naar eerherstel zet en mister middelmaat buiten de basis van Oranje houdt. Je weet zelf wel over wie ik het heb: Denniet Langzat, speler van Wigan, het FC Dordrecht van Engeland. Deze totaal kleurloze (in figuurlijke zin) voetballer deed het misschien aardig in AZ onder Adriaanse maar in Oranje is ie van 0 en generlei waarde. Dit liedje heeft nou wel lang genoeg geduurd.
Dus: KOM OP NOU!
Marco heeft 5 jaar bij Ajax gespeelt waarvan de laatste 2 jaar superieur. Dat kun je van Drenthe noch Babel (waar hij op ongetwijfeld op doelt) zeker niet zeggen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk niet dat Marco zal luisteren. Hij blijft koppig vasthouden aan zijn ouderwetse ideeën.
En dan gaat meneertje ook klagen dat jonge spelers op vroege leeftijd de vaderlandse competitie ontvluchten. Maar dan wil ik wel weten hoe oud hij was toen hij naar AC Milan overstapte.
Afellay is eigenlijk een van de weinige talenten binnen Nederland die al CL-wedstrijden heeft uitgeblinkt. Bijvoorbeeld tegen Arsenal en Milan. De rest van de wedstrijden voor die cup over het algemeen waren ook prima trouwens. Dus als talenten opgeroepen worden die zelfs in de Uefa-cup heel weinig klaarspelen verdient hij ook een kans. Maar wat mij betreft wordt het grootste deel van die jonge talenten(incl. Afellay dus) nog mooi in de wachtkamer gezet, tot het stabiele toppers of in ieder geval subtoppers zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Rumille het volgende:
Ik denk dat hij wel wil winnen, maar ik ben het wel met je eens dat deze 2 spelers redelijk onervaren zijn. Afellay speelt al wel bij PSV genoeg wedstrijden, maar echt bewezen heeft hij zich nog niet.
[..]
Prima, maar wie moet er dan staan? Nederland is een opkomende natie met veel potentiaal geworden sinds het oude, ervaren en stabiele team met Stam, de Boer, Kluivert, Overmars, Cocu etc. niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Solstice het volgende:
[..]
Afellay is eigenlijk een van de weinige talenten binnen Nederland die al CL-wedstrijden heeft uitgeblinkt. Bijvoorbeeld tegen Arsenal en Milan. De rest van de wedstrijden voor die cup over het algemeen waren ook prima trouwens. Dus als talenten opgeroepen worden die zelfs in de Uefa-cup heel weinig klaarspelen verdient hij ook een kans. Maar wat mij betreft wordt het grootste deel van die jonge talenten(incl. Afellay dus) nog mooi in de wachtkamer gezet, tot het stabiele toppers of in ieder geval subtoppers zijn.
v.d. Vaart is zo'n speler die steeds meer de dalen uit z'n prestaties begint te halen. Seedorf, van Bommel heb je nog voor het middenveld, Davids kan nog steeds mee tot het EC, v. Bronckhorst heeft zich ook al bewezen op CL-niveau, Boateng blinkt wekelijks uit voor Middlesbrough al een aantal jaar achter elkaar. Voorin heb je Makaay en v. Nistelrooij die Europa al geruime tijd domineren, v. Persie die d'raan komt, Robben die ook al het verschil kan maken op het hoogste niveau. Achterin lopen nog spelers als Ooijer, Boulahrouz, Hofland, De Cler, allemaal spelers die zich op het hoogste niveau staande kunnen houden. Heitinga begint er te komen, Schaars is een van de weinigen van AZ die al volwassen speelt, Huntelaar kan het ook wel aan. Spelers als De Zeeuw, Emanuelson, Sneijder, Afellay etc. die Europees nog geregeld of altijd door de mand vallen, zijn nog niet sterk genoeg voor het nationale team.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Prima, maar wie moet er dan staan? Nederland is een opkomende natie met veel potentiaal geworden sinds het oude, ervaren en stabiele team met Stam, de Boer, Kluivert, Overmars, Cocu etc. niet meer bestaat.
22 of 23 meen ik. Maar een voorbeeld van hoe het wel goed kan aflopen is Seedorf, die met 19 jaar al naar Sampdoria ging. Maar je gaat er blijkbaar wel penalties van missen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk niet dat Marco zal luisteren. Hij blijft koppig vasthouden aan zijn ouderwetse ideeën.
En dan gaat meneertje ook klagen dat jonge spelers op vroege leeftijd de vaderlandse competitie ontvluchten. Maar dan wil ik wel weten hoe oud hij was toen hij naar AC Milan overstapte.
Jij gaat met droge oren beweren dat een KJH verder is dan Sneijder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
v.d. Vaart is zo'n speler die steeds meer de dalen uit z'n prestaties begint te halen. Seedorf, van Bommel heb je nog voor het middenveld, Davids kan nog steeds mee tot het EC, v. Bronckhorst heeft zich ook al bewezen op CL-niveau, Boateng blinkt wekelijks uit voor Middlesbrough al een aantal jaar achter elkaar. Voorin heb je Makaay en v. Nistelrooij die Europa al geruime tijd domineren, v. Persie die d'raan komt, Robben die ook al het verschil kan maken op het hoogste niveau. Achterin lopen nog spelers als Ooijer, Boulahrouz, Hofland, De Cler, allemaal spelers die zich op het hoogste niveau staande kunnen houden. Heitinga begint er te komen, Schaars is een van de weinigen van AZ die al volwassen speelt, Huntelaar kan het ook wel aan. Spelers als De Zeeuw, Emanuelson, Sneijder, Afellay etc. die Europees nog geregeld of altijd door de mand vallen, zijn nog niet sterk genoeg voor het nationale team.
Mijn god die Seedorf en penalty grap kan nu echt niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
22 of 23 meen ik. Maar een voorbeeld van hoe het wel goed kan aflopen is Seedorf, die met 19 jaar al naar Sampdoria ging. Maar je gaat er blijkbaar wel penalties van missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |