Hangt er dus net vanaf welke spelers je het vraagt. Vraag het de spelers die al aardig wat meegemaakt hebben, en dus precies weten wat een goede of slechte coach is, en ze zijn toch niet zo positief. Dat die broekies zo met hem weglopen ligt er ook aan dat ze bij van Basten toch zekerheidjes zijn in Oranje. Nou dwingen van der Vaart en v. Persie dat afgelopen seizoen ook wel af trouwens. Maar v. Basten is toch de coach die ze basisspeler heeft gemaakt, tuurlijk ben je daar positiever over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stukje uit een interview met van Persie in het AD. Zegt toch wel erg veel en dat de spelers met hem weglopen. Ik heb hetzelfde ook wel eens gelezen van Van der Vaart en Sneijder.
van Persie is dikke maatjes met Marco, niets nieuws. Nu een interview met Bommel of Ruud....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stukje uit een interview met van Persie in het AD. Zegt toch wel erg veel en dat de spelers met hem weglopen. Ik heb hetzelfde ook wel eens gelezen van Van der Vaart en Sneijder.
Alsof dat nieuws zou brengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
van Persie is dikke maatjes met Marco, niets nieuws. Nu een interview met Bommel of Ruud....![]()
Elke coach heeft wel een paar spelers die hem niet mogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
van Persie is dikke maatjes met Marco, niets nieuws. Nu een interview met Bommel of Ruud....![]()
Nee maar dat is dat interview met van Persie toch ook niet?quote:
Klasse herkent elkaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee maar dat is dat interview met van Persie toch ook niet?Vanaf dag 1 liepen die weg met elkaar.
En elke coach heeft ook altijd wel een groepje dat hem wel mag. Daarom beoordeel ik zelf maar of ik hem het goed vind doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Elke coach heeft wel een paar spelers die hem niet mogen.
Het toernooi is nog niet eens begonnen. Wacht nou maar af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
Qua spelers zouden we Europees kampioen kunnen worden, jammer dat de bondscoach het verneukt.
Mee eens. Als ie kampioen wordt mag ie tot het WK verder gaan (en dan weer kijken hoe hij het doet). Vliegt hij er in de kwartfinale of eerder eruit rot ie op. Halve finale of 2e plek is ook redelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het toernooi is nog niet eens begonnen. Wacht nou maar af.
Blijft altijd de discussie hier tussen de "resultaatkijkers" en de "voetbalkijkers". Van de eerste groep mag ie blijven, van de tweede groep moet ie dood.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mee eens. Als ie kampioen wordt mag ie tot het WK verder gaan (en dan weer kijken hoe hij het doet). Vliegt hij er in de kwartfinale of eerder eruit rot ie op. Halve finale of 2e plek is ook redelijk.
Absoluut. Hoe meer jaren er verstrijken, hoe meer ik ga beseffen wat voor uniek elftal dat was, wat gewoon wereldkampioen had kunnen worden. Dan zijn we in 10 jaar tijd toch aardig afgezaktquote:
Sarcasme was ook de toon van mijn bericht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef DRD het volgende:
[..]
Blijft altijd de discussie hier tussen de "resultaatkijkers" en de "voetbalkijkers". Van de eerste groep mag ie blijven, van de tweede groep moet ie dood.
[..]
Absoluut. Hoe meer jaren er verstrijken, hoe meer ik ga beseffen wat voor uniek elftal dat was, wat gewoon wereldkampioen had kunnen worden. Dan zijn we in 10 jaar tijd toch aardig afgezakt
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef Barca het volgende:
Ook als we er in de kwartfinale of eerder uitgaan mag hij blijven. De knvb zal Bassie nooit ontslaan.
Kampioen worden? HAHAHA!! Wat een grap. Geloof je ook in Sinterklaas of de Tandenfee?
1998 ... die ploeg miste kwaliteit. Hou jezelf toch niet voor de gek door te denken dat we kampioen konden worden. Met een coach die de verkeerde spelers opstelt kun je geen kampioen worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |