abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51198529
Ben ik nou de enige die daar echt helemaal kankergestoord van word? Godverdomme wat ben ik dat gezeik zat.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:31:54 #2
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51198606
ik ben jou zat!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:32:04 #3
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_51198621
Zeur niet
pi_51198767
is het ook, wij mensen heb max 5% invloed erop ....
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:23:04 #5
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_51202576
De ozonlaag is al naar de knoppen, kunnen we beter het werk helemaal afmaken
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:24:20 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51202630
Eens met TS. De wereld is toch al naar de klote.
Tics van je petten.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:30:33 #7
130803 Gripper
Get a grip
pi_51202886
Precies, en het komt ook wel weer goed. al miljoenen jaren hebben we om de zoveel-1000 jaar een ijstijd, en om de andere xx.000 jaar een periode waarin het lekker tropisch is. Niet zeiken en aanpassen dus: meer bloesjes en korte broekjes, minder bontkragen!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:33:09 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51203004
Die ijstijd komt toch pas weer als wij dood zijn

Laat maar komen, dat broeikaseffect.
Tics van je petten.
pi_51203020
Is heulemoal nie woar, da zegge ze om uw bang te make, boesj doet da ok!
pi_51203071
Ik ben verkouden, dat zuigt wel. Maar goed volgende week toch op vakantie. Lekker tropisch.
pi_51203090
hm het is wel een beetje absurd hoeveel nieuws men tegenwoordig loslaat over het weer bv, zoals dat het nu bv een hittegolf is in amerika..las ik ergens vanmorgen, dus
ja? komt dat dan nooit voor daar?

En of chemtrails waar zijn of niet, vliegtuigen zijn wel de grootste vervuilers, daarnaast kan men allang auto's schoon laten rijden maar dit doet men niet, omdat shell anders zoveel verliezen lijdt en de hele wereld economie hierop staat en valt..
dus als men iets wil doen aan het klimaat begin dan aan de top aub, ipv dat gezeik en ons allemaal een schuldgevoel aanpraten!
Want daar begint het wel op te lijken tegenwoordig.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51203574
De top geeft alleen om geld dus verwacht niet dat er veel zal gebeuren.
pi_51203690
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef -Muse- het volgende:
precies!
Dus ...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51204025
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef -Muse- het volgende:
Ik wil niet eens dat er wat gebeurd
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:59:42 #15
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_51208061
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
hm het is wel een beetje absurd hoeveel nieuws men tegenwoordig loslaat over het weer bv, zoals dat het nu bv een hittegolf is in amerika..las ik ergens vanmorgen, dus

En of chemtrails waar zijn of niet, vliegtuigen zijn wel de grootste vervuilers, daarnaast kan men allang auto's schoon laten rijden maar dit doet men niet, omdat shell anders zoveel verliezen lijdt en de hele wereld economie hierop staat en valt..
dus als men iets wil doen aan het klimaat begin dan aan de top aub, ipv dat gezeik en ons allemaal een schuldgevoel aanpraten!
hoe dan? op waterstof zeker
waterstof is een energiedrager lieve schat, dat moet ook ergens mee gemaakt worden... hoe dan? bijvoorbeeld d.m.v. electrolyse. Hoe kom je aan die electriciteit? juist. -> olie. bovendien is het rendement daarvan verschrikkelijk laag, waardoor je nog veeel meer olie nodig hebt dan dat we nu al gebruiken. En kom alsjeblieft niet aan met "schone energie", want voorlopig duurt het nog 10-12 jaar voordat een zonnecel of een windmolen meer energie heeft geproduceerd dan het kost om m te maken. Die groenlinks vlieger gaat dus niet op. Wat blijft over? kernenergie! En dan te bedenken dat ons kabinet net 4 zwaar vervuilende kolencentrales uit de grond laat stampen, omdat de PVDA niet aan kernenergie wil.

Droom dus maar rustig verder over windmolenparken en waterstof die uit de lucht komt vallen, dan gaat de rest van de wereld ondertussen verder met het zoeken naar echte oplossingen voor het energie probleem.
pi_51208691
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:59 schreef True_Force het volgende:

[..]

hoe dan? op waterstof zeker
waterstof is een energiedrager lieve schat, dat moet ook ergens mee gemaakt worden... hoe dan? bijvoorbeeld d.m.v. electrolyse. Hoe kom je aan die electriciteit? juist. -> olie. bovendien is het rendement daarvan verschrikkelijk laag, waardoor je nog veeel meer olie nodig hebt dan dat we nu al gebruiken. En kom alsjeblieft niet aan met "schone energie", want voorlopig duurt het nog 10-12 jaar voordat een zonnecel of een windmolen meer energie heeft geproduceerd dan het kost om m te maken. Die groenlinks vlieger gaat dus niet op. Wat blijft over? kernenergie! En dan te bedenken dat ons kabinet net 4 zwaar vervuilende kolencentrales uit de grond laat stampen, omdat de PVDA niet aan kernenergie wil.

Droom dus maar rustig verder over windmolenparken en waterstof die uit de lucht komt vallen, dan gaat de rest van de wereld ondertussen verder met het zoeken naar echte oplossingen voor het energie probleem.
ik droom verder
droomde einstein ook niet?
pi_51208904
Ik ben al dat duurzaamheid gezeur zat ja. Ieder likt elkaar nu om zo duurzaam mogelijk te zijn. Hypotheek je daar, tv programma hier. Flikker toch op.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:30:22 #18
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51210843
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou de enige die daar echt helemaal kankergestoord van word? Godverdomme wat ben ik dat gezeik zat.
Eens!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:12:58 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51218172
Ik ben dat gezeik en geneuzel over dat kutklimaat ook spuugzat aan het worden.
Als het de overheid echt zo aan het hart gaat moeten ze er gvd eens ECHT wat aan gaan doen ipv dat pappen en nathouden toontje wat ze nu doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2007 @ 23:21:49 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51218433
Ben echt ook helemaal klaar met dat Al Gore Klimaatgezeik
pi_51218509
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben dat gezeik en geneuzel over dat kutklimaat ook spuugzat aan het worden.
Als het de overheid echt zo aan het hart gaat moeten ze er gvd eens ECHT wat aan gaan doen ipv dat pappen en nathouden toontje wat ze nu doen
precies zetten zij hun gore smerige grote kutbak aan de kant?
Gaan zij met den trein?
NEE NO WAY! Dus flikker op met die nonsens
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:29:49 #22
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_51218634
Ik vind het klimaat anders behoorlijk naadje de laatste week. Dit is toch geen zomer man... ze moesten Erwin Krol ontslaan!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_51218725
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind het klimaat anders behoorlijk naadje de laatste week. Dit is toch geen zomer man... ze moesten Erwin Krol ontslaan!
of eens kappen met H.A.A.R.P
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:41:05 #24
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_51218956
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

of eens kappen met H.A.A.R.P
Eh, met wattes?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:47:27 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51219112
Mensen die de care police niet durven bellen

Allemaal geldklopperij ! dat ist
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51222298
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Eh, met wattes?
google eens iets
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:22:52 #27
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_51223888
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

precies zetten zij hun gore smerige grote kutbak aan de kant?
Gaan zij met den trein?
NEE NO WAY! Dus flikker op met die nonsens
je snapt het echt niet he? ga eerst eens wat feiten zoeken schat... de gemiddelde trein zit voor zo'n 30-40% vol, op drukke trajecten. Pas als dit boven de 80% zit (wat meer op een veetransport dan op een comfortabele manier van reizen lijkt) vervuilt een trein minder dan wanneer elke passagier met een nieuwe! middenklasser zou reizen. electriciteit voor een trein moet ook opgewekt worden...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:29:22 #28
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_51223921
Ik heb pas echt een hekel aan banken en energieconglomeraten die pretenderen het beste voor te hebben met het milieu.
Neem nou als voorbeeld die Rabobank reclame waarin Fatimah in Portugal pint en met haar irritante kop verkondigd dat elke keer pinnen met die pas het milieu helpt. Die pas is van fucking PLASTIC!!!
Het milieu heeft zeker 150 jaar nodig om die pas op te doen laten lossen zonder hulp van de mensheid.

En dan heb je nog energieleveraars die het beste met je voor te hebben, groene stroom waarvan je niet kunt controleren of het inderdaad milieu'vriendelijk' is opgewekt. Zolang je hun maar betaald dan geven ze allerlei mooie folders, pamfletten en praatjes over het milieu en hoe zorgzaam ze wel niet zijn. En ondertussen verdwijnt er weer een paar hectare bos om er folders van te maken voor Essent en consorten .
pi_51223937
ik hoop dat er heel veel mensen morgen naar Live Earth kijken op tv.
als het kan op lcd breedbeeld hd tv.
liefst ook de radio er bij aan. en laat je pc aanstaan.

want om deze zomer te redden moet er flink wat meer CO2 de atmosfeer in.
na het weekend wordt het anders weer verrekte koud.
quote:
Vanaf maandag krijgen we weer te maken met lagedruk. De lagedrukgebieden, die de afgelopen week in onze omgeving voor veel regen hebben gezorgd, smelten samen en gaan het weer in Nederland opnieuw bepalen. Voorlopig lijkt de kans op stabiel en mooi zomerweer dan ook erg klein.

hier meer handige tips voor een warme zomer
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:57:24 #30
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51224017
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:34 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat er heel veel mensen morgen naar Live Earth kijken op tv.
als het kan op lcd breedbeeld hd tv.
liefst ook de radio er bij aan. en laat je pc aanstaan.

want om deze zomer te redden moet er flink wat meer CO2 de atmosfeer in.
na het weekend wordt het anders weer verrekte koud.
[..]

hier meer handige tips voor een warme zomer
is dat een tv prog?
*Hosselcopter*
pi_51225179
Yeah, fucking tree hugging hippies!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:31:27 #32
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_51225430
en dat achterlijke live-earth wat denk je wat dat het klimaat kost... al die vluchten van alleen al die artiesten, de energie van de muziek, de plastic bekertjes, etc etc
De zwarte wolf komt eraan !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:57:49 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51225769
en het debiele is, dat er vanalles 'aan het milieu' wordt gedaan met grotendeels het geld van de rijkeren, die vaak rechts stemmen en niets met het milieu te maken hebben.

ftc ! (fuck the climate)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51225867
heuj hardwerkende negert
pi_51225935
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb pas echt een hekel aan banken en energieconglomeraten die pretenderen het beste voor te hebben met het milieu.
Neem nou als voorbeeld die Rabobank reclame waarin Fatimah in Portugal pint en met haar irritante kop verkondigd dat elke keer pinnen met die pas het milieu helpt. Die pas is van fucking PLASTIC!!!
Het milieu heeft zeker 150 jaar nodig om die pas op te doen laten lossen zonder hulp van de mensheid.

En dan heb je nog energieleveraars die het beste met je voor te hebben, groene stroom waarvan je niet kunt controleren of het inderdaad milieu'vriendelijk' is opgewekt. Zolang je hun maar betaald dan geven ze allerlei mooie folders, pamfletten en praatjes over het milieu en hoe zorgzaam ze wel niet zijn. En ondertussen verdwijnt er weer een paar hectare bos om er folders van te maken voor Essent en consorten .
.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:25:07 #36
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51226218
Ik wil zon
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51226300
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef nattermann het volgende:
Die ijstijd komt toch pas weer als wij dood zijn

Laat maar komen, dat broeikaseffect.
Zonder broeikaseffect waren we er niet eens, het bestaat al veel langer dan dat wij bestaan
pi_51226836
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil zon
Ik ook, laat maar komen dat broeikaseffect.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:57:20 #39
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51226877
Ik word er ook helemaal gestoord van. Opgeblazen gezeik. Eén grote hoax.

En maar gebruikertje pesten.
pi_51227231
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:

Dit is idd het frustrerende, de oplossingen zijn er al lang, maar economisch niet haalbaar. De grote bedrijven nemen het merendeel van de vervuiling voor hun rekening en dan moet het verschil van mij komen door die druppels op een gloeiende plaat? Daar los je het probleem niet mee op. Als er al een probleem zou zijn trouwens, want dat is nog steeds niet bewezen... Ik wordt er onderhand ook nogal moe van.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51227330
het is wel bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
pi_51227628
TS je bent niet de enige
goed topic
pi_51227864
Uit protest heb ik AL mijn lampen aan, mijn twee pc's, mn tv en mn xbox

noem me kinderachtig
pi_51227901
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef SlimShady het volgende:
het is wel bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
Nou en? Er veranderd toch niets.

Ik zeg niet dat ik niet erken dat er een 'probleem' is, ik zeg alleen dat ik het gezeik zat ben. We kunnen het toch niet veranderen, onmogelijk
pi_51227977
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nou en? Er veranderd toch niets.

Ik zeg niet dat ik niet erken dat er een 'probleem' is, ik zeg alleen dat ik het gezeik zat ben. We kunnen het toch niet veranderen, onmogelijk
Ik ga van de stelling uit: verbeter de wereld en begin bij jezelf
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51227998
Het komt op mij nogal opdringerig over. De media hebben er een hype van gemaakt, en willen dit nu opdringen aan het volk. Terwijl het niet uit de mensen zelf komt.
pi_51228037
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Ik ga van de stelling uit: verbeter de wereld en begin bij jezelf
Ja. Maar het helpt geen flikker, dus kun je het net zo goed niet doen Kort door de bocht van mij, dat weet ik... Maar dat vind ik de schuld van die mediapropaganda die het afgelopen jaar over ons uitgekotst is. Met hun 'milieubewuste' kut bn'ers
pi_51228054
Je kunt vaker de fiets nemen, (of zoals ik doe, altijd fietsen omdat ik geen auto heb), zonnepanelen op je dak plaatsen of een tuin aanleggen in plaats van het vol te leggen met betontegels.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51228079
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef ABBAfan het volgende:
Je kunt vaker de fiets nemen, (of zoals ik doe, altijd fietsen omdat ik geen auto heb), zonnepanelen op je dak plaatsen of een tuin aanleggen in plaats van het vol te leggen met betontegels.
En dat helpt?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:40:49 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51228083
Sja, ik kijk naar Live Earth nu, maar al dat gezanik... Pfft .
KuikenGuppy
pi_51228131
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En dat helpt?
Als heel veel mensen dat zouden doen, dan weet ik zeker dat het helpt.
En bovendien: baat het niet, het schaadt ook niet
pi_51228151
Ik geloof die Beau dus echt totaal niet he, met z'n milieupraatjes
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:44:50 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51228197
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof die Beau dus echt totaal niet he, met z'n milieupraatjes
Ik vond het maar aanstellerig gezanik.
KuikenGuppy
pi_51228216
Het valt me op dat echt heel veel mensen de ernst van de zaak heel eenvoudig opzij schuiven en gewoon doorgaan met consumeerderen.
pi_51228270
Kijk eens om je heen. Hoeveel overbodige verlichting zie je? Tuinlampen en lampen bij de voordeur, achterdeur en garage. De hele nacht branden die dingen. UIT ERMEE!!!
pi_51228331
Dan zeiken we over allochtonen beleid, als dat na 2 jaar is opgelost gaan wee over op een ander onderwerp
Het klimaat nu

KLACHT: is gewoon een fucking HYPE
pi_51228340
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef vanBnaarC het volgende:
Dan zeiken we over allochtonen beleid, als dat na 2 jaar is opgelost gaan wee over op een ander onderwerp
Het klimaat nu

KLACHT: is gewoon een fucking HYPE
Opgelost?
pi_51228350
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Opgelost?
Nou je hoort er niks meer over
pi_51228384
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:51 schreef vanBnaarC het volgende:

[..]

Nou je hoort er niks meer over
Ok, dat is wat anders
pi_51228469
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:45 schreef ABBAfan het volgende:
Het valt me op dat echt heel veel mensen de ernst van de zaak heel eenvoudig opzij schuiven en gewoon doorgaan met consumeerderen.
Ja, raar he
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:06:35 #61
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51228720
Als tegenprestatie heb ik de gehele dag al mn lampen en apparaten aan.. Dat zal ze leren.
pi_51228732
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef SlimShady het volgende:
het is wel niet bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheid Ik vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
pi_51228841
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheid Ik vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?
ja, ze moeten de bedrijven/industrie aanpakken.
pi_51228850
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.
pi_51229882
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.
Ja, maar dat doen ze niet. En ook niet als madonna en consorten ze dat gaan vertellen. Als Als Als.

Conclusie: Lullen ovet het klimaat is pas verspilde energie.
pi_51230285
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef SlimShady het volgende:

[..]

heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?
ja, ze moeten de bedrijven/industrie aanpakken.
Natuurlijk heb ik reden voor twijfel. Ik denk namelijk zelf na en slik niet alles wat ik in de media zie en lees voor zoete koek. Zou je ook ns moeten proberen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:11:58 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51230468
in NL zorgen auto's voor 3% van de totale CO2 uitstoot geloof ik, waarom moeten die brandstofprijzen zo achterlijk omhoog? Beter belast je de grote vervuilers (industrie) wat meer

en de typische boomknuffelaar rijdt in een lelijke eend, 1:8 doen die dingen

maar ooo zoo leuk

en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51230732
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
Good for you
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:42:49 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51231138
tijdje geleden kwam er een serieuze duitse krant met de uitkomst van een onderzoek dat de opwaring totaal natuurlijk is en dat de co2 uitstoot er weinig mee te maken had. het 3x in het nieuws geweest en verder totaal genegeerd. terwijl ieder wissewasje van dat het 'slechter' zou gaan landelijk breed wordt uitgemeten in de journaals.
sinds dien heb het eigenlijk nare proporties aangemeten gekregen. en dan nu dit. gaat echt nergens over nu.
en dat terwijl de totale co2 uitstoot van auto's en vrachtauto's bijvoorbeeld maar 0,3% uitmaakt van de totale uitstoot van co2. ja! van alle auto's. stond in diezelfde frankfurter.
het wordt lekker opgeblazen tot een wereldwijd probleem zodat we er ons lekker druk over gaan maken en de overheden een ecotax kan invoeren om zn bevolking weer meer te kunnen laten betalen. tyft op joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51232627
Eigenlijk is het misschien ook goed deze overdreven aandacht voor het milieu. Mensen met meer dan 2 hersencellen krijgen al snel een overkill betreffende de "problemen" van het milieu en gaan weer over tot de orde van de dag. Hoop ik dan he...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:05:51 #71
168255 J.Herrer
pi_51233229
De kans dat er een komeet op aarde stort is groter dan dat er binnen 100 jaar een ijstijd zal komen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51246160
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk eens om je heen. Hoeveel overbodige verlichting zie je? Tuinlampen en lampen bij de voordeur, achterdeur en garage. De hele nacht branden die dingen. UIT ERMEE!!!
Nou en? Het enige probleem dan is de hoge rekening.
pi_51246394
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:22 schreef True_Force het volgende:

[..]

je snapt het echt niet he? ga eerst eens wat feiten zoeken schat... de gemiddelde trein zit voor zo'n 30-40% vol, op drukke trajecten. Pas als dit boven de 80% zit (wat meer op een veetransport dan op een comfortabele manier van reizen lijkt) vervuilt een trein minder dan wanneer elke passagier met een nieuwe! middenklasser zou reizen. electriciteit voor een trein moet ook opgewekt worden...
waar ik een hekel aan heb is dat!
Je snapt het echt niet he?
jij snapt iets niet he?
Ik ben quasi serieus, altijdddd dus niet zeiken he!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:21:35 #75
168255 J.Herrer
pi_51246511
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
in NL zorgen auto's voor 3% van de totale CO2 uitstoot geloof ik, waarom moeten die brandstofprijzen zo achterlijk omhoog? Beter belast je de grote vervuilers (industrie) wat meer

en de typische boomknuffelaar rijdt in een lelijke eend, 1:8 doen die dingen

maar ooo zoo leuk

Ja leuk, Nederland is zo miezerig qua omvang dat je alles wel de schuld kan geven. Auto's, industrie, energiecentrales blablabla.
Zelfs als je een scheet laat is dat al milieuvervuiling
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:44:43 #76
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51247206
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Gripper het volgende:
Precies, en het komt ook wel weer goed. al miljoenen jaren hebben we om de zoveel-1000 jaar een ijstijd, en om de andere xx.000 jaar een periode waarin het lekker tropisch is. Niet zeiken en aanpassen dus: meer bloesjes en korte broekjes, minder bontkragen!
Meer regenjassen, minder zonnebrand, ja tof.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 8 juli 2007 @ 00:22:41 #77
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_51248270
hippies, oh noez, hippies they say they want to change the world, but all they do is smoke pott and make crappy music
  zondag 8 juli 2007 @ 00:25:32 #78
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_51248366
zolang de regering oude diesels (zoals die van mij) toelaat, belastingvrij, op de weg, en mij niet eens support voor het inbouwen van een roetfilter, kan het milieu de tering krijgen.

ondertussen stoken ze in china het toenvoudige aan bagger (gemiddeld per persoon) de lucht in.

Nederlanders ruilen hun oude kutauto in voor een hybrid, "want dat is zooo goed!" , en hun inruiler gaat naar Africa en rijd daar nog jaaaaaaaaaaaaaren door zonder Katalysator. Die Africanen rossen die er direct uit namelijk.

Lees " Mijn Mercedes is niet te koop" maar eens (www.bol.com)
  zondag 8 juli 2007 @ 00:57:08 #79
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51249347
Laat ze nu maar eens uitzoeken hoeveel procent dat een mens bedraagt aan het opwarmen van de aarde. Wan t daar zijn de meningen ook over verdeeld en ik ga niet alleen op de mening af van een Amerikaan die zelf alleen voor 20 Amerikaanse huishoudens verbruikt!!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 8 juli 2007 @ 01:47:07 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_51250564
of je organisteert een concert, wat gigantisch veel energie kost, om mensen er van bewust te maken dat energie niet verspilt moet worden, en dat allemaal aangestuurt door een man die zegt dat we zuinig met energie om moeten gaan, maar wel 25 keer zoveel als de gemiddelde amerikaan kwa energie gebruikt, right.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:50:45 #81
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51250651
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:47 schreef kanovinnie het volgende:
of je organisteert een concert, wat gigantisch veel energie kost, om mensen er van bewust te maken dat energie niet verspilt moet worden, en dat allemaal aangestuurt door een man die zegt dat we zuinig met energie om moeten gaan, maar wel 25 keer zoveel als de gemiddelde amerikaan kwa energie gebruikt, right.
Mee eens. Het is zakkenvullen van mensen die toch al genog geld hebben.
Giel Beelen doet er graag aan mee trouwens....met zijn lelijke harsens op tv
  zondag 8 juli 2007 @ 02:35:10 #82
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51251525
Ik ben ook al druk bezig om dat broeikas effect te versterken..
5dagen per week.. elke dag 400~500liter diesel de lucht in blazen :>

wat een klote zomer zeg..
pi_51251723
Zolang Nederland niet zorgt voor beter weer, ga ik natuurlijk écht niks doen voor het milieu...
pi_51251939
Eens met ts.
Ik zwaai naar dieren.
pi_51252279
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef Sjengdanny het volgende:
De ozonlaag is al naar de knoppen, kunnen we beter het werk helemaal afmaken
Dude.. de ozonlaag gaat open en gaat dicht op de zoveel tijd Is ook bewezen en ook een Hoax geworden.
Dus zijn de wetenschappers verder op zoek gegaan naar een andere theorie die slim genoeg leek dat de mensen het slikten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 8 juli 2007 @ 11:23:27 #86
168255 J.Herrer
pi_51255394
quote:
Op zondag 8 juli 2007 02:47 schreef Edie86 het volgende:
Zolang Nederland niet zorgt voor beter weer, ga ik natuurlijk écht niks doen voor het milieu...
Ja want de regering heeft natuurlijk een kamertje met 4 verschillende knopjes: Zon, Regen, Wind, Onweer
Er schijnen ook nog tig knopjes te zijn voor natuurrampen.
Het is allemaal een complot, als de regering wil dat we nu allemaal dood gaan, gaan we ook allemaal dood
pi_51256194
pi_51256556
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 8 juli 2007 @ 12:32:18 #89
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_51256637
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik droom verder
droomde einstein ook niet?

Dramatisch linkse kortzichtige reacties van jou

Moeten we niet meteen de gulden terugnemen?
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  Redactie Frontpage zondag 8 juli 2007 @ 12:32:49 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51256644
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was

http://www.kijkonderzoek.nl/
  zondag 8 juli 2007 @ 13:04:13 #91
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_51257353
Als jullie nou even de opwarming van de aarde tegengaan hoef ik mijn airco niet meer zo hard te zetten.
Dat gezeik ben ik overigens ook helemaal zat. Met als triest dieptepunt de bnn 'klimaatpolitie'.
pi_51257473
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie nou even de opwarming van de aarde tegengaan hoef ik mijn airco niet meer zo hard te zetten.
Dat gezeik ben ik overigens ook helemaal zat. Met als triest dieptepunt de bnn 'klimaatpolitie'.
Dries roelvink is het ook zat:

http://www.dumpert.nl/mediabase/20081/03938a3f/index.html

"ik lig er geen seconde wakker van" Geniaal
pi_51259145
Goed topic dit, al dat hypocriete gezeik over de 'climate change', het doet mij deugd dat er geen hond gekeken heeft gisteren naar NED3.

Ik las vanmorgen trouwens ook ergens op internet dat de temperatuur op andere planeten in ons zonnestelstel ook gestegen is de afgelopen eeuw. Alsof de mens er dus serieus invloed op heeft.
٩๏̯͡๏)۶
pi_51259187
Ook die radiocommercial met Filemon

"Als jij niks doet, verandert het klimaat" (of iets dergelijks)

Ik zie het wel weer gebeuren dat er in de komende jaren allerlei mileuheffingen bij komen, zonder enig serieus argument
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 8 juli 2007 @ 14:27:47 #95
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51259381
Laat eerst China en Amerika maar n's wat dingen veranderen dan zijn we al een heel stuk verder.
Nederland is nog niets eens een druppel op de gloeiende plaat
  zondag 8 juli 2007 @ 14:58:51 #96
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_51260133
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook die radiocommercial met Filemon

"Als jij niks doet, verandert het klimaat" (of iets dergelijks)

Ik zie het wel weer gebeuren dat er in de komende jaren allerlei mileuheffingen bij komen, zonder enig serieus argument
"En daarom sponsort Smart LiveUrt." Au
  zondag 8 juli 2007 @ 14:59:58 #97
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_51260164
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef Grimm het volgende:
Laat eerst China en Amerika maar n's wat dingen veranderen dan zijn we al een heel stuk verder.
Nederland is nog niets eens een druppel op de gloeiende plaat
Beetje kansloos ook om milieuheffingen te krijgen op van alles en nog wat terwijl de overheid zelf bijvoorbeeld nog veel te veel stroom gebruikt door het hele land te verlichten met dit soort dingen (4x 55 watt) in plaats van LED lampen. Geef dan op zn minst zelf het goede voorbeeld eerst.
  zondag 8 juli 2007 @ 15:10:11 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_51260463
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef ABBAfan het volgende:
Ja onnodig is inderdaad zonde van de energie. Maar dat het warmer wordt op aarde ligt echt niet aan de mensen.. De zon is stervende... dus over een miljard jaar is het ongeveer 100 graden celsius hier...
Ik ben zuinig met mijn energie, maar zoals iedereen er nu over bezig is...
Niet mieten! Door gieten!
pi_51270031
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:10 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

zondag 8 juli 2007 @ 21:09:39 #100
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51270254
quote:
Op zondag 8 juli 2007 03:14 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dude.. de ozonlaag gaat open en gaat dicht op de zoveel tijd Is ook bewezen en ook een Hoax geworden.
Dus zijn de wetenschappers verder op zoek gegaan naar een andere theorie die slim genoeg leek dat de mensen het slikten
Uuh de ozonlaag ging toch kapot door cfk's? die nu verboden zijn ofzo ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51270462
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Uuh de ozonlaag ging toch kapot door cfk's? die nu verboden zijn ofzo ?
en nu zijn wij en alles wat wij doen de oorzaak van die 'gassen.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:18:02 #102
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51270571
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

en nu zijn wij en alles wat wij doen de oorzaak van die 'gassen.
ja? naja global warming is dus gewoon onzin van het gat in de ozonlaag wee tik het niet zeker...
pi_51270743
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:10 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat een held

Uit respect zou ik al zijn cd's moeten kopen...nouja, toch maar niet
  maandag 9 juli 2007 @ 00:37:18 #104
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51277956
Google > global warming swindle.

Ik geloof het linkse milieusubsidiegezuig allang niet meer. En met mij nog wel een heleboel mensen met een gezond verstand.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51303670
Ben benieuwd hoeveel co2 uitstoot dat heeft opgeleverd, dat live earth gezever...en al dat troep wat er bij hoort

maandag 9 juli 2007 @ 21:10:28 #106
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51304126
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef michiel_merk het volgende:
Ben benieuwd hoeveel co2 uitstoot dat heeft opgeleverd, dat live earth gezever...en al dat troep wat er bij hoort

Ja dat vind ik er ook zo stom aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')