abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51222298
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Eh, met wattes?
google eens iets
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:22:52 #27
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_51223888
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

precies zetten zij hun gore smerige grote kutbak aan de kant?
Gaan zij met den trein?
NEE NO WAY! Dus flikker op met die nonsens
je snapt het echt niet he? ga eerst eens wat feiten zoeken schat... de gemiddelde trein zit voor zo'n 30-40% vol, op drukke trajecten. Pas als dit boven de 80% zit (wat meer op een veetransport dan op een comfortabele manier van reizen lijkt) vervuilt een trein minder dan wanneer elke passagier met een nieuwe! middenklasser zou reizen. electriciteit voor een trein moet ook opgewekt worden...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:29:22 #28
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_51223921
Ik heb pas echt een hekel aan banken en energieconglomeraten die pretenderen het beste voor te hebben met het milieu.
Neem nou als voorbeeld die Rabobank reclame waarin Fatimah in Portugal pint en met haar irritante kop verkondigd dat elke keer pinnen met die pas het milieu helpt. Die pas is van fucking PLASTIC!!!
Het milieu heeft zeker 150 jaar nodig om die pas op te doen laten lossen zonder hulp van de mensheid.

En dan heb je nog energieleveraars die het beste met je voor te hebben, groene stroom waarvan je niet kunt controleren of het inderdaad milieu'vriendelijk' is opgewekt. Zolang je hun maar betaald dan geven ze allerlei mooie folders, pamfletten en praatjes over het milieu en hoe zorgzaam ze wel niet zijn. En ondertussen verdwijnt er weer een paar hectare bos om er folders van te maken voor Essent en consorten .
pi_51223937
ik hoop dat er heel veel mensen morgen naar Live Earth kijken op tv.
als het kan op lcd breedbeeld hd tv.
liefst ook de radio er bij aan. en laat je pc aanstaan.

want om deze zomer te redden moet er flink wat meer CO2 de atmosfeer in.
na het weekend wordt het anders weer verrekte koud.
quote:
Vanaf maandag krijgen we weer te maken met lagedruk. De lagedrukgebieden, die de afgelopen week in onze omgeving voor veel regen hebben gezorgd, smelten samen en gaan het weer in Nederland opnieuw bepalen. Voorlopig lijkt de kans op stabiel en mooi zomerweer dan ook erg klein.

hier meer handige tips voor een warme zomer
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 04:57:24 #30
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51224017
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:34 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat er heel veel mensen morgen naar Live Earth kijken op tv.
als het kan op lcd breedbeeld hd tv.
liefst ook de radio er bij aan. en laat je pc aanstaan.

want om deze zomer te redden moet er flink wat meer CO2 de atmosfeer in.
na het weekend wordt het anders weer verrekte koud.
[..]

hier meer handige tips voor een warme zomer
is dat een tv prog?
*Hosselcopter*
pi_51225179
Yeah, fucking tree hugging hippies!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:31:27 #32
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_51225430
en dat achterlijke live-earth wat denk je wat dat het klimaat kost... al die vluchten van alleen al die artiesten, de energie van de muziek, de plastic bekertjes, etc etc
De zwarte wolf komt eraan !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:57:49 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51225769
en het debiele is, dat er vanalles 'aan het milieu' wordt gedaan met grotendeels het geld van de rijkeren, die vaak rechts stemmen en niets met het milieu te maken hebben.

ftc ! (fuck the climate)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51225867
heuj hardwerkende negert
pi_51225935
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb pas echt een hekel aan banken en energieconglomeraten die pretenderen het beste voor te hebben met het milieu.
Neem nou als voorbeeld die Rabobank reclame waarin Fatimah in Portugal pint en met haar irritante kop verkondigd dat elke keer pinnen met die pas het milieu helpt. Die pas is van fucking PLASTIC!!!
Het milieu heeft zeker 150 jaar nodig om die pas op te doen laten lossen zonder hulp van de mensheid.

En dan heb je nog energieleveraars die het beste met je voor te hebben, groene stroom waarvan je niet kunt controleren of het inderdaad milieu'vriendelijk' is opgewekt. Zolang je hun maar betaald dan geven ze allerlei mooie folders, pamfletten en praatjes over het milieu en hoe zorgzaam ze wel niet zijn. En ondertussen verdwijnt er weer een paar hectare bos om er folders van te maken voor Essent en consorten .
.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:25:07 #36
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51226218
Ik wil zon
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51226300
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef nattermann het volgende:
Die ijstijd komt toch pas weer als wij dood zijn

Laat maar komen, dat broeikaseffect.
Zonder broeikaseffect waren we er niet eens, het bestaat al veel langer dan dat wij bestaan
pi_51226836
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil zon
Ik ook, laat maar komen dat broeikaseffect.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:57:20 #39
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51226877
Ik word er ook helemaal gestoord van. Opgeblazen gezeik. Eén grote hoax.

En maar gebruikertje pesten.
pi_51227231
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
hm het is wel een beetje absurd hoeveel nieuws men tegenwoordig loslaat over het weer bv, zoals dat het nu bv een hittegolf is in amerika..las ik ergens vanmorgen, dus
ja? komt dat dan nooit voor daar?

En of chemtrails waar zijn of niet, vliegtuigen zijn wel de grootste vervuilers, daarnaast kan men allang auto's schoon laten rijden maar dit doet men niet, omdat shell anders zoveel verliezen lijdt en de hele wereld economie hierop staat en valt..
dus als men iets wil doen aan het klimaat begin dan aan de top aub, ipv dat gezeik en ons allemaal een schuldgevoel aanpraten!
Want daar begint het wel op te lijken tegenwoordig.
Dit is idd het frustrerende, de oplossingen zijn er al lang, maar economisch niet haalbaar. De grote bedrijven nemen het merendeel van de vervuiling voor hun rekening en dan moet het verschil van mij komen door die druppels op een gloeiende plaat? Daar los je het probleem niet mee op. Als er al een probleem zou zijn trouwens, want dat is nog steeds niet bewezen... Ik wordt er onderhand ook nogal moe van.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51227330
het is wel bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
pi_51227628
TS je bent niet de enige
goed topic
pi_51227864
Uit protest heb ik AL mijn lampen aan, mijn twee pc's, mn tv en mn xbox

noem me kinderachtig
pi_51227901
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef SlimShady het volgende:
het is wel bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
Nou en? Er veranderd toch niets.

Ik zeg niet dat ik niet erken dat er een 'probleem' is, ik zeg alleen dat ik het gezeik zat ben. We kunnen het toch niet veranderen, onmogelijk
pi_51227977
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nou en? Er veranderd toch niets.

Ik zeg niet dat ik niet erken dat er een 'probleem' is, ik zeg alleen dat ik het gezeik zat ben. We kunnen het toch niet veranderen, onmogelijk
Ik ga van de stelling uit: verbeter de wereld en begin bij jezelf
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51227998
Het komt op mij nogal opdringerig over. De media hebben er een hype van gemaakt, en willen dit nu opdringen aan het volk. Terwijl het niet uit de mensen zelf komt.
pi_51228037
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Ik ga van de stelling uit: verbeter de wereld en begin bij jezelf
Ja. Maar het helpt geen flikker, dus kun je het net zo goed niet doen Kort door de bocht van mij, dat weet ik... Maar dat vind ik de schuld van die mediapropaganda die het afgelopen jaar over ons uitgekotst is. Met hun 'milieubewuste' kut bn'ers
pi_51228054
Je kunt vaker de fiets nemen, (of zoals ik doe, altijd fietsen omdat ik geen auto heb), zonnepanelen op je dak plaatsen of een tuin aanleggen in plaats van het vol te leggen met betontegels.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51228079
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef ABBAfan het volgende:
Je kunt vaker de fiets nemen, (of zoals ik doe, altijd fietsen omdat ik geen auto heb), zonnepanelen op je dak plaatsen of een tuin aanleggen in plaats van het vol te leggen met betontegels.
En dat helpt?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:40:49 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51228083
Sja, ik kijk naar Live Earth nu, maar al dat gezanik... Pfft .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')