tuurlijk, dat kan je niet weten. Ik bedoel het ook in de context van 'dit weet ik mede omdat het onlangs gevraagd is'.quote:
Lees de OP eens ..10 minuten is de richtlijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ga ik dit maar goedrekenen, Paaskonijn +1
Niemand van een Lemon Merengue gehoord?
Tussenstand deeltje 868:
RoofingBurner 1
Paaskonijn 1
Ik denk trouwens dat het voor velen in deze reeds zinvol is om eens te kijken bij de Muziekquiz op dit forum. Daar staan soms vragen dágen open en op zich heeft dat ook wel iets. Als het druk is lopen de vragen sneller en als het rustig is duurt het wat langer. Het is m.i. onsportief om na een paar minuten te gaan roepen 'stel maar een nieuwe vraag' of 'duurt wel erg lang' enz.
Volgens mij heb jij de OP niet goed gelezen. Bovenstaande opmerking werd door jou geplaatst terwijl er al lang een vraag stond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef qonmann het volgende:
het duurt weer lang allemaal ...,
Nee, het is om te zagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Lijmpistool?
sort of, heet alleen anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Decoupeerzaag
Hè?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Denk aan het omgekeerde van een getal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |