Inderdaad, zoveel mensen klagen over Amsterdam, blijkt later dat ze alleen de Kalverstraat op en neer zijn gelopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
amsterdam natuurlijk, alleen moet je wel ff verder lopen dan de kalverstraat![]()
echt! die komen op centraal lope3n dan via damrak naar de dam (dus pakken al niet eens de nieuwe dijk) dan vanaf de dam heen en weer de kalverstraat en dan denken ze alles gehad te hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel mensen klagen over Amsterdam, blijkt later dat ze alleen de Kalverstraat op en neer zijn gelopen
Moet je zeker doen, zijn het niet de winkels, dan is het wel de prachtige oude binnenstad die je zal bekoren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Myster_E het volgende:
Ik zal zelf binnenkort eens in Haarlem kijken. Hoorde ik goede verhalen over.
alsof ik alle straten uit mijn hoofd kenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo vermoeiend vind aan mensen die roepen KIJK DAN VERDER DAN DE KALVERSTRAAAAAT nooit erbij roepen waar je dan wel moet zijn.
Ik ken de straatnamen niet, ik kom niet uit Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo vermoeiend vind aan mensen die roepen KIJK DAN VERDER DAN DE KALVERSTRAAAAAT nooit erbij roepen waar je dan wel moet zijn.
Redelijk groot winkel gebied met veel losse winkeltjes die niet bij ketens horen, ik ben er eigenlijk maar een keer geweest maar ik kan me herinneren dat het een leuke oude binnenstad is en dat je een route kunt lopen waardoor je niet de heletijd heen en terug de straten door hoeft, was een soort van rondje (zeg het maar als het niet klopt, het is al weer jaren geleden) Trouwens hier een promo van YouTubequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef maok het volgende:
Ik ga nu eigenlijk niet meer zo vaak winkelen maar 7 tot 10 jaar geleden ging ik het hele land door met de trein. Het kan dus wel wat veranderd zijn, ik ga voor:
Arnhem
Mooie oude binnenstad, veel gezellige pleinen en pleintjes waar je even op een terrasje kunt gaan zitten.quote:Verder Amersfoort
(Mijn oude thuis stad) Ook een mooie binnen stad, lekker veel schoenen winkels en ook veel winkels met wat aparte kleding (alto om het maar even in een hokje te plaatsen)quote:Zwolle
(Mijn thuis stad) Los van de Herestraat (hoofd winkelstaat) veel leuke straatjes zoals de folkingestaat, zwanestaat, oude kijk in 't jat staat, oude boteringe straat.quote:Groningen
Toen ik er was vond ik het heel tof, ik weet niet meer helemaal waarom. Ik weet nu alleen nog dat het gezelliger en groter was dan ik had verwacht, ik ben toen ik er was ook met veel te veel zooi thuis gekomen.quote:Hiversum
Groot winkel gebied, veel gezellige straatjes, bij slecht weer kun je altijd nog hoogcatharijne in duiken.quote:Utrecht
Gezellige binnenstad met leuke terrasjes, vrij veel winkels.quote:Nijmegen
Haarlem iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel mensen klagen over Amsterdam, blijkt later dat ze alleen de Kalverstraat op en neer zijn gelopen
Zelfde geldt voor Haarlem, vinden mensen ook niks, zijn ze ook alleen de Grote Houtstraat op en neer gegaan.
Dat eerste meen je toch niet serieus? Wat een dooie sfeer daar zegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef Kansjeloos22 het volgende:
Bataviastad!!![]()
En wat Amsterdam betreft; loop eens door naar de 9 straatjes... deze liggen tussen de grachten in (dus de tussenliggende straatjes die je afloopt om van de ene gracht naar de andere te komen)... als je vanaf de Dam voor de Kalverstraat staat en dan naar rechts loopt en dan op de Singel afslaat naar links kom je er vanzelf terecht...
9 straatjes!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef Kansjeloos22 het volgende:
Bataviastad!!![]()
En wat Amsterdam betreft; loop eens door naar de 9 straatjes... deze liggen tussen de grachten in (dus de tussenliggende straatjes die je afloopt om van de ene gracht naar de andere te komen)... als je vanaf de Dam voor de Kalverstraat staat en dan naar rechts loopt en dan op de Singel afslaat naar links kom je er vanzelf terecht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |