Oke, ik zal de motivatie even toevoegen.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef maok het volgende:Ik ga nu eigenlijk niet meer zo vaak winkelen maar 7 tot 10 jaar geleden ging ik het hele land door met de trein. Het kan dus wel wat veranderd zijn, ik ga voor:
Arnhem
Redelijk groot winkel gebied met veel losse winkeltjes die niet bij ketens horen, ik ben er eigenlijk maar een keer geweest maar ik kan me herinneren dat het een leuke oude binnenstad is en dat je een route kunt lopen waardoor je niet de heletijd heen en terug de straten door hoeft, was een soort van rondje (zeg het maar als het niet klopt, het is al weer jaren geleden) Trouwens hier een promo van
YouTubequote:
Verder Amersfoort
Mooie oude binnenstad, veel gezellige pleinen en pleintjes waar je even op een terrasje kunt gaan zitten.
quote:
Zwolle
(Mijn oude thuis stad) Ook een mooie binnen stad, lekker veel schoenen winkels en ook veel winkels met wat aparte kleding (alto om het maar even in een hokje te plaatsen)
quote:
Groningen
(Mijn thuis stad) Los van de Herestraat (hoofd winkelstaat) veel leuke straatjes zoals de folkingestaat, zwanestaat, oude kijk in 't jat staat, oude boteringe straat.
quote:
Hiversum
Toen ik er was vond ik het heel tof, ik weet niet meer helemaal waarom. Ik weet nu alleen nog dat het gezelliger en groter was dan ik had verwacht, ik ben toen ik er was ook met veel te veel zooi thuis gekomen.
quote:
Utrecht
Groot winkel gebied, veel gezellige straatjes, bij slecht weer kun je altijd nog hoogcatharijne in duiken.
quote:
Nijmegen
Gezellige binnenstad met leuke terrasjes, vrij veel winkels.