quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef pt0x het volgende:wil me er niet echt mee gaan bemoeien want ik weet hoe dat gaat. maar...
BereNDD anders ga je ff flink uithuilen ofzo want ik lees hier 3 topics waar ik alleen maar gezeik van je hoor en vervolgens zeg je dat het je geen fuck interesseert. Ga je eerste balharen kweeken en onderbouw op een normale manier zonder frustratie wat je dwars zit. want nu haal je het op je eigen hoofd rel aap.
Dat er drie topics aan besteed worden is omdat er allemaal mensen doorheen gaan roepen en zelf conclusies gaan lopen trekken...
huilie huilie deed ik niet.. ik wou alleen iets aankaarten over een Topic Title Change.. verder helemaal niks..
dat er dan vervolgens 80 mensen huilie huilie en dat soort ongein gaan roepen daar kan ik niks aan doen, en het interesseert me inderdaad niet.
Net als wat jij typt, het gaat mijn ene oog in en mijn andere oog weer uit.
-- als laatste --
pff.. hoe serieus denk je dat ik dit allemaal neem.. ik lach om alles wat er gebeurd, ik lach om reacties van mensen.. maar verder laat het me helemaal koud.
Ik ken jullie verder niet, en dat is ook niet nodig.. dus waarom zou ik me druk maken om wat jullie zeggen, maar lekker reacties bij andere mensen uitlokken heb ik veel lol in.
Ik heb weer een vermakelijke middag
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..