Daar gaan we weer,opnieuw een dode gevonden in een basisschool.quote:In de Openbare Basisschool Het Stadsveld in Enschede is een dode gevonden. Dat heeft directeur Gerrit Wunderink meegedeeld.
De dode is vrijdagochtend om half acht gevonden, zo meldt Wunderink. Het is geen leerling of leraar, maar wel een bekende van de school.
De school is afgezet en de leerlingen zijn naar huis gestuurd. De politie wilde nog niets zeggen over het incident, maar komt later op de dag met een persverklaring.
Ha, ha inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef N.icka het volgende:
Misschien wel gewoon een hartaanval ofzo , nu al roepen , daar gaan we weer![]()
Geen hartaanval dus.quote:In de openbare basisschool 'Het Stadsveld ' aan de B.W. Ter Kuilestraat in Enschede is vrijdagochtend de schoonmaker, een 56-jarige man uit Enschede, dood aangetroffen.
Peter van Zetten
De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de zaak in onderzoek. Nadere mededelingen kan de politie nog niet doen.
Een leraar vond het slachtoffer omstreeks 07.45 uur. Hij lag volgens directeur Gerrit Wunderink in een plas bloed.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef Fredo55 het volgende:
Oke,ik geef toe dat ik veel te snel was met me conclusie.![]()
Update:
[..]
Geen hartaanval dus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O nee, de poliie gaat wel uit van een misdrijf.
Haha, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja he, er gebeurd weer eens wat.
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef N.icka het volgende:
Misschien wel gewoon een hartaanval ofzo , nu al roepen , daar gaan we weer![]()
Ja , dat had ik toch ook al gezegt , moeten we het allemaal zeggen dan?quote:
quote:Schoonmaker vermoord in basisschool
ENSCHEDE - UPDATE 12:30 Op de openbare basisschool 'Het Stadsveld' aan de B.W. Ter Kuilestraat in Enschede is vrijdagochtend een dode schoonmaker aangetroffen.
Volgens nog niet bevestigde verhalen in de wijk zou de 56-jarige schoonmaker inbrekers betrapt hebben in de school. Die zouden hem hebben omgebracht.
De man werd vanmorgen in een plas bloed gevonden, zegt directeur Gerrit Wunderink. De schoonmaker werkt al 25 jaar in de school. Hij werd vanmorgen om acht uur gevonden in het gebouw.
Vijftig leerlingen van de onderbouw, voor wie het de laatste dag voor de vakantie was, zijn naar een dependance gestuurd. De politie heeft de buurt afgezet.
Tering, dat is wel een erg kutte manier om aan je eind te komen.quote:
Klote man. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
sjees wordt net op de hoogte gesteld van dit bericht, tis me buurman![]()
Wow, misschien ga je nog wel ondervraagd worden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Kijk dat biedt weer perspectief in de buurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
minder manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Één met een penisquote:
Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Sterkte man ..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Echt zonde,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef ThaFreak het volgende:
woont hier nu een paar jaartjes in de wijk bij ons....
aardige man, eigenlijk niets op aan te merken, gewoon je standaard vriendelijke buurman![]()
Iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef D1 het volgende:
[..]
Tering, dat is wel een erg kutte manier om aan je eind te komen.
Sterktequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Dat noemt men medeleven tonen, moet je ook eens proberen ... hij kende die gast natuurlijk ook goed. En dan pas realiseer je je dat t niet altijd een ver van je bed show is...quote:
Misschien omdat hij de buurman goed kende ?!quote:
Zo hee , die dame is goed nherkenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef Intelligence het volgende:
Vanmorgen om 7 uur leefde de schoonmaker nog!
http://www.enschede.tctub(...)school_het_stadsveld
Kansloze reacties horen in ONZquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, jullie weten wel veel over mij zeg!
Zeg ik dat dan ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, jullie weten wel veel over mij zeg!
Heb je een alibi?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
ja echt hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zo hee , die dame is goed nherkenbaar gemaakt![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zo hee , die dame is goed nherkenbaar gemaakt![]()
![]()
quote:De schoonmaker die vrijdagochtend dood werd gevonden in basisschool Het Stadsveld in Enschede, heeft mogelijk een of meerdere inbrekers betrapt die hem vermoedelijk hebben doodgestoken. Dat zegt de zwager van het slachtoffer zaterdag in De Telegraaf.
"Omwonenden hadden de hele nacht licht in de school zien branden", zegt de zwager. Bovendien zou de school acht computers missen en zou de recherche achter de school voetsporen hebben aangetroffen.
Volgens de zwager was de 56-jarige man donderdagmiddag naar de school gefietst om schoon te maken. 's Avonds heeft hij zijn vrouw gebeld om te zeggen dat hij naar huis kwam, stelt de zwager.
De volgende ochtend trof een leerkracht de man dood aan in de school. De politie zegt uit te gaan van een misdrijf.
Weer een speculatie minder. En past ook beter bij de getuige die vrijdagmorgen om 7 uur nog met 'm gepraat heeft. Zou je toch gaan denken dat er na 7 uur "iets" gebeurd moet zijn. Via autopsie kunnen ze toch aardig goed vaststellen wanneer de dood is ingetreden? Daar hoor je niemand over, vreemd.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De politie trof bij onderzoek in de school geen sporen van een inbraak aan. Ook wordt er niets vermist uit de school.
Ah, lijkt mij geen inbreker, die komen doorgaans binnen om de TFT schermen en andere waardevolle (gemakkelijk verkoopbare) veel gevraagde spullen te jatten die snel verhandelbaar zijn. De dader was dus lopende naar de school gekomen, is iemand die dus lopende is binnengekomen...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Schoonmaker Enschede gedood door messteken
http://www.ad.nl/binnenla(...)?nscategory=dichtbij
ENSCHEDE - De 56-jarige schoonmaker die vrijdagochtend dood in een basisschool in Enschede werd aangetroffen, is door messteken om het leven gebracht. Dat maakte de politie zondag bekend.
De politie trof bij onderzoek in de school geen sporen van een inbraak aan. Ook wordt er niets vermist uit de school. Wel is de politie op zoek naar de fiets van het slachtoffer.
Bron: Politie.nlquote:Doodsoorzaak bekend
Enschede, 08-07-2007
Bij de sectie op het lichaam van de 56-jarige Enschedese schoolschoonmaker is gebleken dat hij door messteken om het leven is gebracht.
Zaterdag 7 juli is in het forensisch instituut in Rijswijk sectie verricht op het lichaam van de 56-jarige Enschedeėr die vrijdagmorgen 6 juli in een school aan de BW ter Kuilestraat in Enschede levenloos werd aangetroffen. Bij de sectie is komen vast te staan dat het slachtoffer door messteken om het leven is gekomen.
Bij het onderzoek van de technische recherche van de Politie Twente wat nu is afgerond, zijn bij onderzoek daarnaar geen braaksporen aangetroffen. Ook wordt er, voor zover nu bekend, niets uit de school vermist.
Wel is de politie op zoek naar de fiets van het slachtoffer die hij bij zich heeft gehad. Het gaat om een donkerblauwe herenfiets met donkere fietstassen..
Mensen die weten waar deze fiets is of die ergens een fiets hebben gezien die mogelijk van het slachtoffer is geweest, worden verzocht contact op te nemen. Zij kunnen bellen met de Politie Twente, Team Grootschalige Opsporing, te bereiken via 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
Voor de volledigheid hieronder cursief afgedrukt het persbericht van vrijdag 6 juli jl.
Man dood aangetroffen in school
Enschede
Een 56-jarige Enschedese man werd vrijdagmorgen 6 juli dood aangetroffen in een school aan de BW ter Kuilestraat in Enschede.
Vrijdagmorgen 6 juli werd omstreeks 07.45 uur bij de politie gemeld dat in een basisschool aan de BW ter Kuilestraat in Enschede een man was aangetroffen die niet meer aanspreekbaar was.
Een docent van de school trof de man, een 56-jarige Enschedeėr en schoonmaker van de school, aan.
Onmiddellijk werd door de politie een uitgebreid onderzoek gestart en constateerde een terplaatse gekomen gemeentearts dat de 56-jarige was overleden.
Op dit moment richt het onderzoek van de politie zich in eerste instantie naar de omstandigheden waaronder de man is overleden. De politie gaat uit van een misdrijf.
Er kunnen nu nog geen nadere mededelingen worden gedaan. Indien het onderzoek dit toelaat zal in de loop van de dag mogelijk meer informatie worden gegeven.
De kinderen van de school zijn door het personeel opgevangen en in een school in de omgeving ondergebracht.
Bronquote:Verdachte aangehouden in onderzoek dood schoolschoonmaker
Enschede, 10-07-2007
Een 23-jarige man is als verdachte aangehouden in verband met de dood van een 56-jarige Enschedese schoolschoonmaker.
Maandagavond 9 juli is door het Team Grootschalige Opsporing van de Politie Twente een 23-jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats aangehouden. De man wordt er van verdacht betrokken te zijn geweest bij de moord dan wel doodslag op een 56-jarige Enschedese schoolschoonmaker. Zoals reeds gemeld werd de 56-jarige vrijdagmorgen 6 juli jl. dood aangetroffen in een school aan de BW ter Kuilestraat in Enschede.
De 23-jarige verdachte is in de loop van maandagavond de 9e juli voor verder onderzoek in verzekering gesteld.
Op dit moment kunnen er geen nadere mededelingen worden gedaan met betrekking tot het hoe en waarom van deze aanhouding.
Wel is het team dat met het onderzoek bezig is, en op dit moment uit 25 leden bestaat, nog op zoek naar de fiets van het 56-jarige slachtoffer. De fiets die hij naar zijn werk op school heeft meegenomen en in of bij de school gestaan moet hebben.
In een eerdere bericht werd gesproken over een donkerblauwe fiets, nu is echter bekend geworden dat het gaat om een meerkleurige fiets, voorzien van knijpremmen en donkerkleurige fietstassen. Het merk van de fiets is onbekend.
Uiteraard wil de het onderzoeksteam graag in contact komen met mensen die deze fiets gezien hebben of die weten waar deze fiets op dit moment mogelijk is. Zij worden verzocht contact op te nemen met de Politie Twente, Team Grootschalige Opsporing, te bereiken via 0900-8844 of via Meld Misdaad anoniem 0800-7000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |