Daar gaan we weer,opnieuw een dode gevonden in een basisschool.quote:In de Openbare Basisschool Het Stadsveld in Enschede is een dode gevonden. Dat heeft directeur Gerrit Wunderink meegedeeld.
De dode is vrijdagochtend om half acht gevonden, zo meldt Wunderink. Het is geen leerling of leraar, maar wel een bekende van de school.
De school is afgezet en de leerlingen zijn naar huis gestuurd. De politie wilde nog niets zeggen over het incident, maar komt later op de dag met een persverklaring.
Ha, ha inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef N.icka het volgende:
Misschien wel gewoon een hartaanval ofzo , nu al roepen , daar gaan we weer![]()
Geen hartaanval dus.quote:In de openbare basisschool 'Het Stadsveld ' aan de B.W. Ter Kuilestraat in Enschede is vrijdagochtend de schoonmaker, een 56-jarige man uit Enschede, dood aangetroffen.
Peter van Zetten
De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de zaak in onderzoek. Nadere mededelingen kan de politie nog niet doen.
Een leraar vond het slachtoffer omstreeks 07.45 uur. Hij lag volgens directeur Gerrit Wunderink in een plas bloed.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef Fredo55 het volgende:
Oke,ik geef toe dat ik veel te snel was met me conclusie.![]()
Update:
[..]
Geen hartaanval dus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O nee, de poliie gaat wel uit van een misdrijf.
Haha, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja he, er gebeurd weer eens wat.
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef N.icka het volgende:
Misschien wel gewoon een hartaanval ofzo , nu al roepen , daar gaan we weer![]()
Ja , dat had ik toch ook al gezegt , moeten we het allemaal zeggen dan?quote:
quote:Schoonmaker vermoord in basisschool
ENSCHEDE - UPDATE 12:30 Op de openbare basisschool 'Het Stadsveld' aan de B.W. Ter Kuilestraat in Enschede is vrijdagochtend een dode schoonmaker aangetroffen.
Volgens nog niet bevestigde verhalen in de wijk zou de 56-jarige schoonmaker inbrekers betrapt hebben in de school. Die zouden hem hebben omgebracht.
De man werd vanmorgen in een plas bloed gevonden, zegt directeur Gerrit Wunderink. De schoonmaker werkt al 25 jaar in de school. Hij werd vanmorgen om acht uur gevonden in het gebouw.
Vijftig leerlingen van de onderbouw, voor wie het de laatste dag voor de vakantie was, zijn naar een dependance gestuurd. De politie heeft de buurt afgezet.
Tering, dat is wel een erg kutte manier om aan je eind te komen.quote:
Klote man. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
sjees wordt net op de hoogte gesteld van dit bericht, tis me buurman![]()
Wow, misschien ga je nog wel ondervraagd worden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
Kijk dat biedt weer perspectief in de buurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef ThaFreak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |