oke.. je krijgt een quotum. Da's kut, maar daar is niets aan te doen. Maar come on... schrijf dan als het nodig is... Als ik in een woonerf nauwelijks nog gewoon over straat kan, omdat er op de meest debiele plekken auto's staan geparkeerd zie ik niemand schrijven... ook niet als ik er over klaag. 1 avondje hier door de wijk en je hebt je quotum voor de komende 3 jaar binnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nogmaals.
Denk je echt dat ik het fijn vindt om 320 bonnen te moeten schrijven?
Schoppen tegen de politiek moet je.
Niet tegen de agent die enkel zijn werk doet.
Omdat je hier niet mee komt als onderbouwing?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
en hoe kom je op het idee dat mijn mening niet gebaseerd zou zijn op feiten en ervaringen?
aan dan neem je dat dus maar gewoon aan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Omdat je hier niet mee komt als onderbouwing?
jij moet eens met je grote muil je tandarts eens precies gaan vertellen hoe hij zijn werk moet doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. je krijgt een quotum. Da's kut, maar daar is niets aan te doen. Maar come on... schrijf dan als het nodig is... Als ik in een woonerf nauwelijks nog gewoon over straat kan, omdat er op de meest debiele plekken auto's staan geparkeerd zie ik niemand schrijven... ook niet als ik er over klaag. 1 avondje hier door de wijk en je hebt je quotum voor de komende 3 jaar binnen.
Je hebt staande houdingen en bekeuringen op kenteken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. je krijgt een quotum. Da's kut, maar daar is niets aan te doen. Maar come on... schrijf dan als het nodig is... Als ik in een woonerf nauwelijks nog gewoon over straat kan, omdat er op de meest debiele plekken auto's staan geparkeerd zie ik niemand schrijven... ook niet als ik er over klaag. 1 avondje hier door de wijk en je hebt je quotum voor de komende 3 jaar binnen.
als mijn tandarts de verkeerde kies dreigt te trekken wijs ik hem daar ook op jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Wupppie het volgende:
[..]
jij moet eens met je grote muil je tandarts eens precies gaan vertellen hoe hij zijn werk moet doen.
Ik neem niks van jou aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
aan dan neem je dat dus maar gewoon aan?
![]()
Hoe vaak hoor je mensen het niet zeggen? Nou dan.quote:
Dat is raar ofzoquote:
Kom je weleens buitenquote:er zullen vast ouders zijn die dat doen (idioten heb je overal tenslotte), maar dat is géén standaardreactie
quote:dit is natuurlijk volslagen gelul. Het probleem is niet dat ze pauze nemen, het probleem is wat ze buiten die pauzes uitvoeren
quote:dan had je een vak moeten leren. Of dacht deze geuniformeerde jankbal dat het voor artsen beter geregeld is?
quote:nee hoor.. maar waar zijn ze op plekken waar verkeersveiligheid echt in het geding is? 30 km zones bij een basisschool zullen niet gecontroleerd worden
Mja...weleens gedacht aan situaties waar dat totaal niet handig isquote:nee hoor.. zolang je je zwaailichten en sirene aanzet doe je je best maar. Maarja.. dat knopje vinden is soms lastig blijkbaar
Om net zo'n kneuzige reactie te plaatsen: weet jij dat 'ie koffie zat te zuipen? Je was dus al op het politiebureau?quote:nee.. wél als ik anderhalf uur moet wachten omdat je zo nodig die 2e kop koffie nog wilt leegdrinken voor je eens langskomt
quote:ehm. nee? Wél als je in het wilde weg gaat lopen meppen natuurlijk, maarja.. dat doen onze agenten natuurlijk nooooooooit.... Ze staan liever buiten te wachten op versterking dan daadwerklijk ingrijpen...
quote:dat komt omdat het werk van een tandarts of chirurg ietsje meer inhoudt dan alleen maar je verstand moeten gebruiken
Dat ís toch gewoon zo?quote:
Dat is gewoon waar. Gisteren in een topic over uitkeringsfraude vindt het merendeel van de posters het pafkeurt dat er gefraudeerd wordt, maar er zelf niets van zou zeggen....quote:volslagen ongefundeerd gelul
quote:dát, beste agent.. is ook onderdeel van je werk. Als je dat niet wilt doen, ga je toch lekker putjes scheppen ofzo?
quote:als de versterking op tijd arriveert.. anders sta je buiten te luisteren hoe iemand om hulp schreeuwt en smeekt terwijl hij langzaam doodgemarteld wordt
Ja, precies......quote:ah gossie....
75%.. zegt me niets. Hoe is het in andere districten? wordt alles meegenomen in die berekening of worden (bijv.) fietsendiefstallen niet eens meer geregistreerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik neem niks van jou aan.
Ik kan je vertellen dat mijn district een oplossings percentage heeft rond de 75%.
Ik weet dat voor korps Utrecht de slagings percentages hoger liggen dan 70%.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
75%.. zegt me niets. Hoe is het in andere districten? wordt alles meegenomen in die berekening of worden (bijv.) fietsendiefstallen niet eens meer geregistreerd?
Ik zal de schrijver van het verhaal aanspreken over deze grove fouten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:44 schreef Feestkabouter het volgende:
er zitten dermate veel taalfouten in het stukje dat het qua niveau wel echt van een politieagent zou kunnen komen.
"ik worD vergeleken" (en er hoort een komma achter crimineel)
"u beschuldigT mij"
etc.
en trouwens: alsof MEVROUW de belastingbetaalster nooit een hekel zou hebben aan bromsnor.
je praat poep, nergens in nederland is het 75% en kom ook eens met cijfers van veroordeelden, 75% is dikke onzin, geloof ik geen moer van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:46 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik weet dat voor korps Utrecht de slagings percentages hoger liggen dan 70%.
De rest van het land durf ik je niet te zeggen.
De misdrijven worden meegenomen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent ook gek op mannen zonder uniform.
![]()
jij kent de schrijver van dit verhaal niet, want dit circuleert al jaren op internet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:48 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zal de schrijver van het verhaal aanspreken over deze grove fouten!
Je bent vast niet de enige, je had als groep, desnoods via je vakbond kunnen zeggen;quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nogmaals.
Denk je echt dat ik het fijn vindt om 320 bonnen te moeten schrijven?
Schoppen tegen de politiek moet je.
Niet tegen de agent die enkel zijn werk doet.
Dat weet hij/zij niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Wupppie het volgende:
[..]
jij kent de schrijver van dit verhaal niet, want dit circuleert al jaren op internet.
Ik was toen helaas nog niet in dienst.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige, je had als groep, desnoods via je vakbond kunnen zeggen;
FUCK prestatie contract. Wij doen wat het best is voor het land.
daar valt ook bekeuring onder, maar moet absoluut niet prio zijn...
75% is grote lulkoekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb goed nieuws gelezen, politie heeft besloten zich minder te richten op bonnen uitschrijven en meer te richten op criminelen te pakken. Wel vreemd dat ze dat nu zeggen aangezien Bendeleider roept dat 70% van de zaken worden opgelost? Willen ze soms de resterende 30% ook ff binnenhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |