abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51423197
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. Vloeiend Engels kunnen zat mensen spreken na de middelbare school, maar van al die jaren Frans/Duits ben ik echt niets opgestoken. Ik zou nu echt niet met een Fransman een gesprek aan kunnen gaan.
En jij bent natuurlijk het voorbeeld voor de hele Nederlandse bevolking. Damn gelukkig niet zeg .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_51436948
Ach, ik heb ook niveau 2 gedaan en ben nu toegelaten tot HBO. Het Nederlandse opleidingssysteem biedt voldoende mogelijkheden voor mensen met een gezond verstand.
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:13:09 #128
183993 kevne
show me the monkey
pi_51439263
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ok, dan snap ik wat je bedoelt. Bij de Havo krijg je veel CKV (knutselwerk dus, waar je naar mijn mening zoveel niet aan hebt + kunstgeschiedenis waar je misschien nog wel wat aan zou kunnen hebben) , en vreemde talen. Filosofie kon je bij ons op school iig niet kiezen. En wat heb je nou eigenlijk aan het Duits en Frans.. uiteindelijk als je je diploma hebt heb je ook alleen nog maar de basiskennis.
Die 'basiskennis' gaat me denk ik anders dan toch wel goed van pas komen volgend jaar bij mijn vervolgopleiding.
Ik heb een diploma voor CM en EM, ikzelf vind/vond die NG/NT niet zozeer moeilijk maar gewoon helemaal niet interessant... ik vind het wel altijd grappig dat mensen (die ik ken of verhalen van heb gehoord) met NG/NT altijd doen alsof ze beter en slimmer zijn omdat zij 'moeilijkere' vakken hebben, maar als je hun vraagt of ze iets in het duits/frans kunnen zeggen/vertalen zijn ze opeens stil :p lol
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Fetai het volgende:

[..]

Denk je dit nou echt? Het niveau van Engels is om te janken en wordt door de gemiddelde Nederlander totaal overschat. Wil je mij wijsmaken dat je goed Engels spreekt dan moet je eerst een paar jaar in een Engelstalig land gewoond hebben of in het bezit zijn van een 'Cambridge Certificate'.
laat me niet lachen, dus als ik zo'n certificate heb kan ik meteen goed Engels? als ik in een Engelstalig land heb gewoont kan ik meteen goed Engels? yeah right, ik kan goed Engels en ik heb geen certificate en ik kan beter kon toch perfect uit mijn woorden komen in Engeland.

Sommige dingen moeten je ook liggen..
pi_51440127
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Fetai het volgende:

[..]

Denk je dit nou echt? Het niveau van Engels is om te janken en wordt door de gemiddelde Nederlander totaal overschat. Wil je mij wijsmaken dat je goed Engels spreekt dan moet je eerst een paar jaar in een Engelstalig land gewoond hebben of in het bezit zijn van een 'Cambridge Certificate'.
Nou ok, als het niveau van Engels al om te janken is (wat je al vanaf de 1e klas krijgt), dan is dat van Frans en Duits nog minder. En zo bedoel ik maar, dat je aan het Duits en Frans wat je bij C&M maarlieft 1 jaar extra krijgt, zoveel niet hebt.
pi_51440304
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:13 schreef kevne het volgende:

[..]
laat me niet lachen, dus als ik zo'n certificate heb kan ik meteen goed Engels? als ik in een Engelstalig land heb gewoont kan ik meteen goed Engels? yeah right, ik kan goed Engels en ik heb geen certificate en ik kan beter kon toch perfect uit mijn woorden komen in Engeland.

Sommige dingen moeten je ook liggen..
Ja.
Ik support gevallen topclubs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')