Dat komt dan eerder in de buurt.. wat hij zei sloeg namelijk nergens op..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien:
XM profielen: Mooie vrouwen en gasten waar je mee kan lachen
NX profielen: Lelijke wijven en no lifers
![]()
Dat is natuurlijk net zo goed onzin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
(Zelf zou ik C&M nooit kiezen want je hebt er geen reet aan, maar dat is natuurlijk hun keuze).
Vrije vertaling is: "het profiel waarmee je tot de minste opleidingen toegelaten wordt", en dan is het geen onzin meerquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Addict89 het volgende:
Dat is natuurlijk net zo goed onzin.
Tsja, als je het niet shockerend post ben je niet stoer op FOK!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef Addict89 het volgende:
Op die manier klopt het ja, maar dat staat er niet![]()
Noem mij dan eens een opleiding waar specifiek naar C&M gevraagd wordt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net zo goed onzin.
Ja, hoi. Heb je de posts boven je gelezen? Nee he?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Noem mij dan eens een opleiding waar specifiek naar C&M gevraagd wordt?
...
Idd, die zijn er niet.
Mensen die ontkennen dat wiskunde B, natuurkunde of scheikunde moeilijker is dan Frans, Duits, Economie of kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is wel het domste dat ik ooit heb gehoord.![]()
![]()
Omdat jij een N&T/N&G profiel hebt toevallig?![]()
Eigenlijk zeg je nu dus gewoon dat mensen met een N-profiel bij voorbaat slimmer zijn, terwijl het maar net is waar je aanleg voor hebt.
Omg hier kan ik echt boos om worden. Wat een idiote opmerking!![]()
C&M'ers zouden inderdaad heel hard moeten gaan werken bij een ander profiel, maar normale VWO'ers hebben bij elk profiel tijd zat over omdat ze niet oerstom zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef cikolata het volgende:
Als je talen, sociale studies of rechten wil gaan doen kun je het beste C&M kiezen, hou je ook nog tijd over om je buiten school te ontwikkelen.
Je hebt een keuze van profiel, en je hebt slim zijn. Jij kan zonder naar de behaalde resultaten zien wie er slimmer zijn.quote:
Ooit weleens aan gedacht ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ooit aan mensen die gedacht die bloedserieus economie kiezen?
Ik ontken niet dat ikzelf wiskunde B, natuur- en scheikunde moeilijker vínd dan economie, Duits, Frans, en M&O, maar ik ontken wél dat het moeilijker ís.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen die ontkennen dat wiskunde B, natuurkunde of scheikunde moeilijker is dan Frans, Duits, Economie of kunstgeschiedenis [afbeelding]
Mijn favoriete discussie
Ok sorry, dat had ik misschien niet moeten zeggen. Maar toch vind ik dat je aan C&M minder hebt dan aan E&M en de N-profielen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Heb je de posts boven je gelezen? Nee he?
Er zijn geen opleidingen waar specifiek naar C&M wordt gevraagd, dat ontken ik ook niet. Maar jij zegt ' je hebt er geen reet aan' en dat is incorrect.
Ja ik bedoelde eigenlijk dat pretpakket.. Dan heb je alleen al dat knutselen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef Addict89 het volgende:
Ja dat is inderdaad wel een nadeel van C&M, je kan het door 'juiste' vakkenkeuze heel erg makkelijk maken en daardoor komt ook de term 'pretpakket'.
Wat een onzin opmerking, dat heb je bij ieder vak dan pasquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ok, dan snap ik wat je bedoelt. Bij de Havo krijg je veel CKV (knutselwerk dus, waar je naar mijn mening zoveel niet aan hebt + kunstgeschiedenis waar je misschien nog wel wat aan zou kunnen hebben) , en vreemde talen. Filosofie kon je bij ons op school iig niet kiezen. En wat heb je nou eigenlijk aan het Duits en Frans.. uiteindelijk als je je diploma hebt heb je ook alleen nog maar de basiskennis.
Nee. Vloeiend Engels kunnen zat mensen spreken na de middelbare school, maar van al die jaren Frans/Duits ben ik echt niets opgestoken. Ik zou nu echt niet met een Fransman een gesprek aan kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking, dat heb je bij ieder vak dan pas!
Denk je dit nou echt? Het niveau van Engels is om te janken en wordt door de gemiddelde Nederlander totaal overschat. Wil je mij wijsmaken dat je goed Engels spreekt dan moet je eerst een paar jaar in een Engelstalig land gewoond hebben of in het bezit zijn van een 'Cambridge Certificate'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Vloeiend Engels kunnen zat mensen spreken na de middelbare school, maar van al die jaren Frans/Duits ben ik echt niets opgestoken. Ik zou nu echt niet met een Fransman een gesprek aan kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |