quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:46 schreef becky27 het volgende:
nou de deuren gaan voor, maaaaar ik wil eerst het plafond boven de trap en in de hal vervangen waardoor de trap weer smutzig kan worden dus dat gaat voor
En wat koste het?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef becky27 het volgende:
jaaah ik kan weer naar buiten kijken vanaf de trap! er is alleen niet zo veel te zien vanaf 2 hoog
weet je dat ik nog geen idee heb, de jongen die ruit kwam opmeten was ook degene die hem kwam plaatsen en had geeeeen idee hoe duur het was. ik wacht dus de factuur af en als het megaduur is dan ga ik boos opbellenquote:
weet je dat is toch ook een leuke afwisseling , dat sporten, doe ik ook vanavond, af en toe iets anders doen is best wel leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:20 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond sporten dus de planning loopt nu al uit, wat een drama![]()
![]()
trap is al opgemeten!!
valt mee, het zijn de twee eerste deuren van de hal . voorkamer en badkamerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:10 schreef becky27 het volgende:
ja ik kan me dat voorstellen. maar het tocht ook veel meer!
jah de vrouw des huizes vond hem niet lekker rijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
en oohja, ik zag ook Realbase op de scooter wegrijden ..geinig![]()
sorry effes off-topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |