Sterkte met je rug. Ik weet er alles van!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
Hmz nou sterkte dan !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef becky27 het volgende:
Hi Sanger, gaat zekers hard, ben ook al wel een half jaar bezig dus eigenlijk gaat het wat minder hard.
Realbase: ik heb gister niet geklust, lekker relaxed aangedaan bij familie en vrienden in het brabantse.
net terug uit het ziekenhuis na operatie, mag 3 weken helemaal niets heftigs doen en zeker 6 weken niet tennissen![]()
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouwquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
ontopic maar weer
weet iemand wat het kost om dag en nacht tarief qua electra aan te laten leggen?
nou ! dat is echt prachtig behangquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef m@x het volgende:
Even een tvp-tje omdat ik je behang in de keuken zo mooi vind
en en en?? je kan toch voor een weekend en nachttarief kiezen zodat je in s avonds en in het weekend goedkoper wast?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef realbase het volgende:
[..]
becky ik kan dat morgen even navragen aan je overbuurvrouw
je moet je wel afvragen wanneer je je wasjes draait. Als dat 95 % in het weekend is..
dan moet je je wel afvragen of het goedkoper is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |