je krijgt er een gratis verhaaltje bij zie hierbovenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*rekent af en bedankt de serveerder voor het kopje koffie*
nah ik ga gamenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
Ik ga koffie halen. Jullie ook een bakkie?
Net op, met een lekker hazelnootgebakje!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
Ik ga koffie halen. Jullie ook een bakkie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef cablegunmaster het volgende:
msn blabla...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef Leia het volgende:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig!
Tevens nieuw liedje
http://www.speedyshare.com/938950179.html
Hehe ik zie het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je krijgt er een gratis verhaaltje bij zie hierboven![]()
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef Leia het volgende:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig!
Tevens nieuw liedje
Een goedemorgen Heer OAquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef Leia het volgende:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig!
Tevens nieuw liedje
want? geen sex vandaag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Bah, m'n hele dag vernaggelt
Ja ik vind het ook jammer dat het beter weer wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Bah, m'n hele dag vernaggelt
Ach het valt best mee. Is zo weer voorbij: http://www.buienradar.nl/h.aspx?r=weer.startpagina.nl&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat het beter weer wordt
Laterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach het valt best mee. Is zo weer voorbij: http://www.buienradar.nl/h.aspx?r=weer.startpagina.nl&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik ben weg, de stad in
zie mijn history, 2de topic op de paginaquote:
Ik zeg dictatuurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zie mijn history, 2de topic op de pagina
Wat een gezeik zeg...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutambtenarenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En strak in het pak?quote:
que?quote:
ICT' er spelen.. Maar aangezien ik de komende 2 weken op kantoor zit moet ik in pak.quote:
Strak in het pak!quote:
zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
maar wat een kutusersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
ICT'er? In pak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
ICT' er spelen.. Maar aangezien ik de komende 2 weken op kantoor zit moet ik in pak.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT'er? In pak?
Neppert. Een ICT'er is een dude, kaal of juist met lang haar, met een baard, en een flodderig t-shirt met opdruk in de trant van "I love Root" of een mooie pinguin erop
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT'er? In pak?
Neppert. Een ICT'er is een dude, kaal of juist met lang haar, met een baard, en een flodderig t-shirt met opdruk in de trant van "I love Root" of een mooie pinguin erop
Pinguinsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT'er? In pak?
Hoort deze post niet in de klaagbaak?quote:
Je ging toch een topic daar openen over dergelijke posts?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoort deze post niet in de klaagbaak?
NOG een KSC-rel-topicquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Je ging toch een topic daar openen over dergelijke posts?![]()
Nee, over onbegrijpelijke posts.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Je ging toch een topic daar openen over dergelijke posts?![]()
Een banaan is geen kanariequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Nee, over onbegrijpelijke posts.
Dat wordt neuckenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef shifto het volgende:
Iederreen is weg en heeft al weekend, nu zitten ik en een lekker mokkel alleen nog hier. ik heb iig goed uitzicht.
Nou, niets mis mee zou ik zeggen. Zeker niet als je onweerstaanbaar bent, zo strak in t pakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef shifto het volgende:
Iederreen is weg en heeft al weekend, nu zitten ik en een lekker mokkel alleen nog hier. ik heb iig goed uitzicht.
Lennyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
hehehehe exactlyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, niets mis mee zou ik zeggen. Zeker niet als je onweerstaanbaar bent, zo strak in t pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |