Niet?!quote:
Vastquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef SHE het volgende:
Is Dirk trouwens offline?
Huh?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht ff, slaat 19 op NiteSpeed?
Good grief.
Jep.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?!
Wat ben je ook een aandoenlijke newbie hè![]()
Nee fout antwoord, je moet nu in FB een topic openen dat je het niet eens bent met het wijzigen van de TTquote:
Het zou pas huilarisch zijn als ik nu schreeuw dat ik mod wil worden. Huilarisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee fout antwoord, je moet nu in FB een topic openen dat je het niet eens bent met het wijzigen van de TT
Dat zou in jouw geval dieptragisch zijn zelfsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou pas huilarisch zijn als ik nu schreeuw dat ik mod wil worden. Huilarisch.
Waarom!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou in jouw geval dieptragisch zijn zelfs
Hé, maar als crew komen er wel échte vrouwen op je af, en die gaan met je zoenen enzo, vraag Remlof maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou pas huilarisch zijn als ik nu schreeuw dat ik mod wil worden. Huilarisch.
I know.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, maar als crew komen er wel échte vrouwen op je af, en die gaan met je zoenen enzo, vraag Remlof maar
échte, van écht vlees en bloedquote:
Ja, dit trekt me over de streep. Waar moet ik zijn met mijn foto?quote:
quote:De vraag is alleen, weet remlof het zelf nog?!
Maisnon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Oh goddit is echt zo'n topic waarin ik achteraf spijt zou krijgen dat ik erin heb gepost, maar waar ik sowieso uiteindelijk toch wel in ga posten, dus dan maar zo.
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
échte, van écht vlees en bloed
De vraag is alleen, weet remlof het zelf nog?!
Zélfs ik. C'mon. Yvonne.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat jij het ook al wist
Moet je daar tegenwoordig crew voor zijn? Stomme regels ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, maar als crew komen er wel échte vrouwen op je af, en die gaan met je zoenen enzo, vraag Remlof maar
quote:
Kwaliteitstopic.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef cerror het volgende:
Ik was al bijna bang dat zG crew was geworden.
Fuck yeah.quote:
Wie niet Remmie, wie nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik wist alleen niet dat jij het ook al wist
Gód hemel, leef jij ook nog?quote:
Ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie wil er nou mod worden en een echte zoen krijgen als je dit virtueel meemaakt?
Een hoax. Laten we het daar maar op houden. Je moet er niet aan denken dat kutusers zich gaan voortplanten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Afwazig het volgende:
Ik vond het topic over die slet van dribbel toch leuker dan deze. Het is wel één grote hoax maar dan nog. Ik denk dat het kind een downer wordt.
En dit is offtopic ja sorry.
We waren er toch al over uit dat dat niet klopt,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens eh... zG en QuBe wordt vergeleken met Drib en FrauBitch. [afbeelding].
Nee die slowchat van jullie is inderdaad gewoon nog zieliger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We waren er toch al over uit dat dat niet klopt,.
Reikt je intelligentie wel verder dan: "ajjaaj" "iejhsojfsdljf", "doei", "pfffrtt"?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee die slowchat van jullie is inderdaad gewoon nog zieliger.
Kus mn voeten manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee die slowchat van jullie is inderdaad gewoon nog zieliger.
Wat een stelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Afwazig het volgende:
Queen_Bee is een kuthoer en zarGon moet gewoon dood omdat hij geen Ariër is.
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Afwazig het volgende:
Dat kan sneller, pas na 2 minuten.
Dus chop chop het moet omlaag naar 1 minuut:
Queen_Bee is een kuthoer en zarGon moet gewoon dood omdat hij geen Ariër is.
Ah, werpt al je gelik eindelijk vruchten af?quote:
Ik lik alleen maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah, werpt al je gelik eindelijk vruchten af?
Maar je weet toch dat 90% van de crew per definitie al dood moet?
Open deurquote:
Nee het moet wel leuk blijven hè!quote:
Je kookt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Euh, na t eten ofzo denk ik.
Na zijn eten, in zijn huis. Maak het ff.quote:
Je penne zag er anders appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na zijn eten, in zijn huis. Maak het ff..
Incompetente mod, moven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef remlof het volgende:
We zijn er niet in geintresseerd, dus hou het effe op MSN, zG en QB
Verander de TT.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef zarGon het volgende:
Dit is mijn topic. TITS or GTFO.
We zouden goeie collega's zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij weet dat ik geen incompetente mod ben
Ga weg, autist.quote:
Daarnaast moet je enorm dyslectisch zijn wil je als mod hier een kans maken. Tis godverdomme net een grote behapte bamiballenbende en dan doe ik de admins niet eens apart beschrijven met die kleine blonde dikke relkaboutert voorop!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de troetelturk te zijn tijdens meets, duh.
Je noemt mij nu een dyslect. Pas op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast moet je enorm dyslectisch zijn wil je als mod hier een kans maken. Tis godverdomme net een grote behapte bamiballenbende en dan doe ik de admins niet eens apart beschrijven met die kleine blonde dikke relkaboutert voorop!
Daar hebben we er al een paar vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de troetelturk te zijn tijdens meets, duh.
wie de schoen past trekke hem aan, dus als je een mod zou zijn dan ben je per definitie een schele dyslectische egotrippende sherry verslaafde begoniafetisjist!quote:
gezond verstand?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh jee, wat weerhoudt me nou om mod te worden.
sowieso denken aan die "job" is al een voortvloeisel van het ontbreken van testikelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef CodeCaster het volgende:
Het hebben van ballen?
Ik ben niet kleinquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast moet je enorm dyslectisch zijn wil je als mod hier een kans maken. Tis godverdomme net een grote behapte bamiballenbende en dan doe ik de admins niet eens apart beschrijven met die kleine blonde dikke relkaboutert voorop!
Hoi lieve Yvonne, voelde je je aangesproken dan?quote:
Misschien je helm afzetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |