Dat is het gewone qube/zargon gezeik, dat is te vergelijken met dribble enzo, niet boeiendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:44 schreef zarGon het volgende:
Er is gebaggerd vannacht.
dit daarintegen is wel boeiendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is het gewone qube/zargon gezeik, dat is te vergelijken met dribble enzo, niet boeiend
quote:
Drib is bagger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is het gewone qube/zargon gezeik, dat is te vergelijken met dribble enzo, niet boeiend
En dat alles omdat jij vreemdging op MSNquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:48 schreef murp het volgende:
[..]
het lot bracht ons weer bij elkaar "moeder"
ja, maar nu moet ik douchen, ik zit onder de baggerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat alles omdat jij vreemdging op MSN
Le-zen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:52 schreef zarGon het volgende:
Touching trouwens. QuBe haal je er altijd bij.
Verricht je goede daad van de dag maar weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
Wie zal ik vandaag eens over de zeik maken?
Gister lukte het aardig met Heiden6![]()
Teveel credit, trouwens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
Wat, wie, waar?!quote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja die humorloze lachzak loopt alleen maar met slotjes te strooien, en deze bagger laat die open.
Och, moppig, hij, lelijk wijfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heiden6. Credit. Je sig. Teveel. Vind ik.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Joh. Een reden om dat aan je fokvrienden te vertellen, gevolgd door een emosmiley.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je hebt Help fraubitch hier van haar naïviteit af... en Ik luister byan adams gemist?
dat zeg ik toch..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maargoed, jij bent naar de kapper geweest?
ok, bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik wilde even zeker stellen dat je fanschare op de hoogte was.
Aaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je hebt Help fraubitch hier van haar naïviteit af... en Ik luister byan adams gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |