helaas vrind, sommige mensen werken en kunnen zich dus dingen veroorloven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef LegerNeger het volgende:
En toen was je hallucinatieorgasme afgelopen?![]()
die hebben ze in ttk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef CySt het volgende:
Boeken.
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helaas vrind, sommige mensen werken en kunnen zich dus dingen veroorloven.
dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef CySt het volgende:
[..]
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.
ja een VW Touareg op de rechterbaan, dat ken toch niet man. Of een Paris Hilton addict die in een VOLKSwagen rijdt, mên hij moet in een STARwagen rijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef CySt het volgende:
[..]
Je verhaal is echt op zoveel fronten ongeloofwaardig.
heu holaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:10 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
ja een VW Touareg op de rechterbaan, dat ken toch niet man. Of een Paris Hilton addict die in een VOLKSwagen rijdt, mên hij moet in een STARwagen rijden.
Dit verhaal klopt dus serieus van geen kant
mjaquote:
Ze zijn wel aardigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mjaik had me toch wat anders voorgesteld inderdaad dan een inheemse stam.
Bedankt, ik heb nu een nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:06 schreef koemleit het volgende:
Hehe ik doe dit ook welleens ja vrek kijken naar een opgeschoten puber naast me.
En dan heel rustig wegrijden en dat jong dan maar jagen
Halve Sjonnie, echte Sjonnies met teveel geld kopen een BMWquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:04 schreef Barachem het volgende:
TS lijkt me een sjonnie.
nee, en touareq is een stratenmakers-Q7.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hede touareg is een beauty vergeleken bij die achterlijke q7
![]()
Jij werkt als orderpicker in een magazijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef RainofDeath het volgende:
Uitboeken, das een term wat er op het werk wordt gebruikt als een product het pand verlaat... gebeurd dat tegewoordig ook al bij "autorace's"?
Neuh, collega's die dat voor een klein gedeelte doen ( klein bedrijf enzo)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:09 schreef Lunar het volgende:
[..]
Jij werkt als orderpicker in een magazijn?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef S1nn3rz het volgende:
sta ik net zo voor het stoplicht komt er een audi q7 naast mij en mijn touareg staan. zit ie me zo aan te kijken van ik boek je er zo ff uit
dus ik geef bij groen licht (alleen weirdo's en watjes gaan door rood) vol gas en geef mijn tien cilinders zo ff de sporen
het enige wat de q7 heeft gezien is het geile kontje van mijn touareg
![]()
![]()
mijn klacht: mensen in een te dikke auto die mij denken te kunnen uitboeken![]()
![]()
![]()
![]()
* mien-moeke hulde geeft aan L.Denningerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Iemand met een Q7 zal de moeite niet eens doen om jou eruit proberen te "boeken".
IEmand met een Q7 kan met een lekke band langs de kant staan, en dan is ie nog stoerder dan jij met je Touareg
sterker nog: hij kan daarbij een menthol sigaret roken in een houdertje, gekleed in niets dan een roze tutu en nog stoerder zijn dan jij in je touareg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Iemand met een Q7 zal de moeite niet eens doen om jou eruit proberen te "boeken".
IEmand met een Q7 kan met een lekke band langs de kant staan, en dan is ie nog stoerder dan jij met je Touareg
Zelfs een smart of fiat panda is nog beter dan jouw touaregquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
allemaal jaloezie zie ik al weer. de gemiddelde fokker kan nog geen suzuki alto betalen, laat staan op de weg houden.
jesus je vind je zelf wel heel wat he met die touraregquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
allemaal jaloezie zie ik al weer. de gemiddelde fokker kan nog geen suzuki alto betalen, laat staan op de weg houden.
Moet je TS quoten, niet mij. Druifquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jesus je vind je zelf wel heel wat he met die tourareg'
oke als je een patser bent maar pats dan met echte auto's en niet zo'n duplo bakkie
is al snel verandertquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
Precies, Iedere willekeurige BMW 330 is nog snellerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef Strong_Bad het volgende:
Euh, die 10 cilinders van jou () gaan in 7,8s naar de honderd.......das zeg maar traagachtig.....
De eerste de beste kampheis in een afgetrapte golf is nog stoerder dan jij qua "boeken"
euh, we hebben het hier wel over SUV's...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies, Iedere willekeurige BMW 330 is nog sneller
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
En die gast in die Q7 denken: wat een pauper dat hij in het spelletje trapt.![]()
mensen in een te dikke auto die denken dat ze mij eruit kunnen boeken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:56 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen in een te dikke auto die mij denken te kunnen uitboeken![]()
![]()
![]()
![]()
so true!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef nokia6200 het volgende:
Wat een lelijke teringbakken. Is gewoon een normale stationauto op wat hogere wielenen om het niet op een kikker te laten lijken is de bumper een beetje uitgerekt. Het is gewoon weer het merkje wat erop zit. Als er Kia op stond vond niemand het een mooie auto
![]()
SUV's zijn ook auto's...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Tomash het volgende:
[..]
euh, we hebben het hier wel over SUV's...
tisser vriend, teleurgesteld dat dit geen wat-is-ts-toch-een-toffe-gozer-met-zijn-dikke-auto topic is geworden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
Alsof een Touareg zo'n speciale auto isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helaas vrind, sommige mensen werken en kunnen zich dus dingen veroorloven.
Dat het een audi is maakt het wel beter ja.. kia wil je niet in gezien worden, rijd slechter dan audi en zou traag als dikke stront door een trechter op de noordpool zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef nokia6200 het volgende:
Wat een lelijke teringbakken. Is gewoon een normale stationauto op wat hogere wielenen om het niet op een kikker te laten lijken is de bumper een beetje uitgerekt. Het is gewoon weer het merkje wat erop zit. Als er Kia op stond vond niemand het een mooie auto
![]()
jaloers?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef nokia6200 het volgende:
![]()
Mensen die geilen op pauperbakken![]()
Hoge auto's die dode hoeken hebben![]()
ik vind de audi toch mooier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hede touareg is een beauty vergeleken bij die achterlijke q7
![]()
en dat is natuurlijk heel handig in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef Dibble het volgende:
kijk hier kun je tenminste een berg mee op![]()
[afbeelding]
met 80 over een drempel moet met zo'n bakkie wel lukkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef FJD het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk heel handig in Nederland
Jij hebt zeker nog nooit Range Rover geredenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
met 80 over een drempel moet met zo'n bakkie wel lukken![]()
dat kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit Range Rover geredenGeloof me, met 80 over een drempel doe je liever in een luxe sedan dan in een SUV.
nee die q7 of een touareg zijn handig in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef FJD het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk heel handig in Nederland
Hoezo is iemand meteen jaloers als die die grafbakken niet mooi vind? Al kreeg ik hem gratis, verkocht ik hem direct.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |