Moet je eens niet naar iebiesaa of beeniedorum gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom
vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een anderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:
En dat wij een eigen land willen, hebben wij groot recht toe.
Ga jij maar verdiepen in onze geschiedenis dan praat je anders.![]()
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donostiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef DAMH het volgende:
[..]
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een ander...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.
Als alle Basken zoals jij denken...haha....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]jij bent stoer meis.
Blijf zo doorgaan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar je moet je hier ook verzekeren.
Ik vind Nederland zeker wel gastvrij!
quote:
je maakt je anders niet geliefd. Knap dat je Nederlands kan, maar je pragmatica mist nog duidelijk veelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
Ohja, zo denken Basken misschienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij misschien blij.![]()
Maar ach ik ben ook blij.
Nederland is een raar kut land met een respect loze volk.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Tja dat is best wel triest hoor.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Altijd maar klagen maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn jullie stil.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Maar nogmaals, ik ben blij dat ik terug ga wnat he tis hier geen bal aan.
ff afreageren tochquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ohja, zo denken Basken misschienDaar los je iets mee op
Ga maar gauw terug
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |