Dit is voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef fraubitch het volgende:
ik heb het je in vertrouwen verteld hoor![]()
jawelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is fraubits geen maagd meer dan ?![]()
Ik geef dit topic 15 minuten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:45 schreef fraubitch het volgende:
Dribbel weet het nog niet. leuk dat ie dit via een forum te weten moet komen
Hij heeft haar vol, geblaftquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dribbel_ heeft op de verkeerde manier''geblafd''
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft haar vol, geblaft![]()
waar is je vorige post?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil je nou tips of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:45 schreef fraubitch het volgende:
Dribbel weet het nog niet. leuk dat ie dit via een forum te weten moet komen
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wegquote:
jawel. maar niet van een kudde ONZinnersquote:
ik had hem al gelezenquote:
Mjah ze nemen het niet echt serieus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef fraubitch het volgende:
jawel. maar niet van een kudde ONZinners
schopje OUDquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ze verdient het.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah ze nemen het niet echt serieus.
Okequote:
eerst vraag je oneervol om fotos en nu blaat je vervolgens ook nog KA EL BEE? :[quote:
ik vatte het bijna fout opquote:
ongewenst zwanger zijn is niet om mee te klotenquote:
Drwobbel of Drwabbelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke![]()
Hoe ga je je kind noemen ?![]()
niet bepaald neequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ongewenst zwanger zijn is niet om mee te kloten
tenminste, ik neem aan dat dit niet gepland is
je kunt verwachten dat minstens 80% van het ONZ gepeupel denkt''oh leuk, baggertopic!1!!EINZ''quote:
Drwobbelquote:
ik probeer hem te bellen ja. maar hij is bieren met zijn vrienden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je kunt verwachten dat minstens 80% van het ONZ gepeupel denkt''oh leuk, baggertopic!1!!EINZ''
als ik jou was, zou ik het Dribbel maar vertellen voordat hij het hier te weten komt
dat moet hij dan maar afleren als de kleine eraan komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik probeer hem te bellen ja. maar hij is bieren met zijn vrienden.
ze gaat er alvast maar aan wennen dat vrienden + bier boven de baby gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat moet hij dan maar afleren als de kleine eraan komt
Ze is zwanger, die arme vrouw, sssssssssst.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:02 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ze gaat er alvast maar aan wennen dat vrienden + bier boven de baby gaan
Was tmaar zo...ik heb t tweede blauwe streepje zelf gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt dit de nieuwe fok!Hoax?
waar heb je last van? serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zélfs oostblokhoeren krijgen voorlichting.
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zélfs oostblokhoeren krijgen voorlichting.
Flinke pwnagequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstel
Het zijn je hormonen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
rot ff op met je kutopmerkingen klootzak![]()
klapharkquote:
ik heb nergens last van behalve van jouquote:
Schop dat kindje dood dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb nergens last van behalve van jou
Dat spreekwoord is al gebruiktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoewel ik altijd om jouw reactie lach, slaat dit als een lul op een drumstel
Ah, ik schatte klokslag 12. Dit zit in de range,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuke manier om terug te komen van het bierne
telefoon!![]()
komt er nog een fok! trouwerij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuke manier om terug te komen van het bierne
telefoon!![]()
flikkeropquote:
mja bijna wel hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, ik schatte klokslag 12. Dit zit in de range,.
Mes Ami, het is zarGon, die fokt alleen maar mensen op, is hij goed inquote:
Ze mept dat bastaardkind, niet mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mes Ami, het is zarGon, die fokt alleen maar mensen op, is hij goed in
jij verdient anders ook een flinke schop in je aars als je baas erachter komt wat jij doet op stagequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef moemoe het volgende:
beschermenje bent een fucking biefstuk op 4 poten wat wil je beschermen
![]()
[..]
Ik bescherm Ania.
Dribbel heeft haar al volgeblaftquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is fraubits geen maagd meer dan ?![]()
@qftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij verdient anders ook een flinke schop in je aars als je baas erachter komt wat jij doet op stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]HuilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
[afbeelding]Ze denkt al na over namen en jij hebt het over een abortmus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef koemleit het volgende:
Geef het kind aan Karl Noten
We zaten vandaag samen de kwartettopic te checken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij verdient anders ook een flinke schop in je aars als je baas erachter komt wat jij doet op stage
* moemoe mept nog eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan had je om de lul van Dribbel_ moeten zitt'n.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze denkt al na over namen en jij hebt het over een abortmus.
[afbeelding]fuck wat ben je weer lekker bezig martijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
moet jij zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
fuck wat ben je weer lekker bezig martijn
and this year oscar for.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[/spoiler]
fuck wat ben je weer lekker bezig martijn![]()
Wat zou er te beschermen zijn als jij dit kankertopic niet gemaakt hadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daarom bescherm ik haar, jij doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |