quote:
Dank je wel!quote:
Volgens mij hebben jullie dat mee genomen, vanmorgen en de hele afgelopen week was er een hittegolf, iedereen was vrij omdat ze bang waren dat als mensen gingen werken er te veel stroom gebruikt werd door de airco's en de stroom zou uit vallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer thuis hoor.. Dank jullie wel voor het welkom, en Alex, we vinden je enorm tof. Dank je wel.
.
Hoe komt dat weer hier zo kut?.
Euh euh euh euh!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef Faelivrin het volgende:
Hallloooo (niet schrikken, hier ben ik weer.)
Nee, het is te weinig men. Ik moet heen en weer klossen om 3 uurtjes te werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Rene vind dat ie een heel zwaar leven heeft
Normaal zit ik altijd op mnimaal 5 uur per dag,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Faelivrin het volgende:
Oh. haha, ik dacht dat je het niet leuk vond dat je wel 3 uurtjes moest werken. Oeps.![]()
Ah, dat zijn ook betere tijden, 3 uurtjes is echt niks gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal zit ik altijd op mnimaal 5 uur per dag,
Wauwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Ah, dat zijn ook betere tijden, 3 uurtjes is echt niks gewoon.![]()
Nee doe ik morgen ochtend. Ik wilde halen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
maok, heb je al boodschappen gedaan?
Wat ga je nu eigenlijk halen?
Zo hee. Daar word je rijk van.quote:
Voor 5 euro patat? Dan kan je er mayo bij doen? En 7 frikadellen ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef maok het volgende:
[..]
Nee doe ik morgen ochtend. Ik wilde halen:
Drinken:
1 fles aanmaak limonade
2 pakken sap
2 flessen cola
half kratje bier (staat hier nog en moet deze maand nog op)
2 flessen witte zoete wijn
Lunch: afbakbroodjes, 4 pakken ofzo
1 pakmelk
kruidenboter, kaas en jam
Te snacken tijdens film:
2 Zakken zoete magneton popcorn en een 2 zakken zoute
2 zakken chips
2 zakken m&m's
Avond eten:
Patat
een pak met van die minifrituurhapjes
Lijkt het zo wat?
Hoeveel patat is er eigenlijk nodig voor 7 mensen? (ik heb geen frituur, ik haal normaal altijd bij de snackbar)
Zijn er melk drinkers? Ik heb het er nu bij staan maar ik drink het zelf eigenlijk niet.
Wat voor voorkeur voor popcorn? Zout of zoet? Voor we straks van de ene soort te veel en de andere te weinig hebben.
Ik wel, op zich.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zo hee. Daar word je rijk van.
Zeg zijn er hier ook nog mensen die verstand hebben van technische eigenschappen van een notebook?![]()
Ik kom wel niet, maar ik vind merkloos cola heeelemaal niets, dan is merkloos sinas beter. Maar ik vind dat je bij merkloos cola/sinas/7up dat je meer drinkt dan merkcolaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:25 schreef maok het volgende:
Voor de cola drinkers: Moet het merk cola zijn? Ik heb begrepen dat cola drinkers dat vaak heel belangrijk vinden
zolang het geen pepsi of Lidl cola is vind ik het wel bestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:25 schreef maok het volgende:
Voor de cola drinkers: Moet het merk cola zijn? Ik heb begrepen dat cola drinkers dat vaak heel belangrijk vinden
Zal ik dan maar een zak chips en een zak m&m's minder doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
*200 gram AH choco rozijnen
*200 gram AH choco hazelnoten
*300 gram Crusti Croc BBQ chips
*27,5 gram Lay's chips BBQ ham (2x)
*27,5 gram Lay's chips Bolognese Originale (2x)
*27,5 gram Lay's chips cheese union (2x)
dawast
Wat lust je wel qua te snacken? (en dan bedoel op chips gebied enzo, niet de frikandellen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en ik eet bijna niks dus omat ik wienig lust n zo. zo eet ik ook geen popcorn
paprika en naturel chipsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef maok het volgende:
[..]
Wat lust je wel qua te snacken? (en dan bedoel op chips gebied enzo, niet de frikandellen)
Donequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Verstuurd. moest alles nog ff op rijtje zetten.
Ditoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:54 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
You got one back.
Waar ben je geweest eigenlijk, DaD?
Heb geen PB hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dito
Het was een uitgemaakte zaak als je een mac wou![]()
Opzich hoef je niet langs de super, ik doe de gezamelijk boodschappen en dan delen we de kosten. Maar hoe zit het nou met:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:05 schreef Tangarine het volgende:
Maakt mij allemaal weinig uitCola light zou tof zijn, anders ga ik wel meteen aan de alcohol
(ik ga morgenochtend ook ff langs de supermarkt om nog wat te halen
)
Moet nog ff kijken hoe ik me morgen voel... heb nu geloof ik wat koorts enzo, maar ik kom sws, koorts of geen koorts![]()
Ik haal wel een fles cola light en een fles gewone cola.quote:-knip-
Hoeveel patat is er eigenlijk nodig voor 7 mensen? (ik heb geen frituur, ik haal normaal altijd bij de snackbar)
Zijn er melk drinkers? Ik heb het er nu bij staan maar ik drink het zelf eigenlijk niet.
Wat voor voorkeur voor popcorn? Zout of zoet? Voor we straks van de ene soort te veel en de andere te weinig hebben. (tot nu toe meer voor zout dus daar haal ik meer van en van zoet minder)[/b]
Fotobewerking, accutijd, het schijnt enorm stabiel te zijn etcetera.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Heb geen PB hoor.![]()
Mac. over na zitten denken, maar werkt dat wel fijn?
Als je niet ziek bent, ben je er toch rond 6 uur?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef Tangarine het volgende:
ow, en ik ben er als ik niet ziek ben (post ik morgenochtend wel) niet bij bij de lunch, dus mijn wens voor evt melk boeit niet
Saus inderdaad, check, staat op de lijst.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef teigan het volgende:
misschien nog een idee om even een fles ketchup te kopen? En een pot mayo?
Wij hebben nog een 1,5 kilo patat liggen schat ik, dus daar is altijd genoeg van.
Ik moet alleen nog steeds het frituurvet verversen....
is opzich wel lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef maok het volgende:
[..]
Saus inderdaad, check, staat op de lijst.
Ik haal gewoon 1 zak patat.
Willen we trouwens ook nog wat groenvoer bij de patat of is dat te gezond?
Oh gewone ijsbergsla spul is wel lekker hoor. Zoeen zakje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef maok het volgende:
[..]
Saus inderdaad, check, staat op de lijst.
Ik haal gewoon 1 zak patat.
Willen we trouwens ook nog wat groenvoer bij de patat of is dat te gezond?
quote:
Haaaai.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:09 schreef teigan het volgende:
slaap nog even lekker dan Sebas.
Ik rij met Chipszak. en Alex mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:15 schreef teigan het volgende:
jij weet ook hoe je hier komt Sebas?
Jij ook veel plezier op je werk he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Ik ga zo aan het werk
Veel plezier met de Harry Potter marathon
Oh en VonHinten, hoeveelstejaars? Ook een Uboo-lid?
Dat duurt vast niet lang, volgens mij helpt het wel als je op het knopje van de lift blijft drukken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:35 schreef maok het volgende:
Zo, de boodschappen zijn gedaan, nu nog wachte op de lift
Ik kan het knopje niet vinden, owja sebasser, als je straks samen met alexxxxx en chipszak. mij komt ophalen, mijn bel is soms ook wat moeilijk te vinden, zit tegen over mijn brievenbus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat duurt vast niet lang, volgens mij helpt het wel als je op het knopje van de lift blijft drukken.
Alex en chipszak. kunnen mij niet eens vinden, laat staan dat we dan straks je bel gaan vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan het knopje niet vinden, owja sebasser, als je straks samen met alexxxxx en chipszak. mij komt ophalen, mijn bel is soms ook wat moeilijk te vinden, zit tegen over mijn brievenbus.
We zien je wel verschijnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef Tangarine het volgende:
Ben dus iig niet naar m'n werk, omdat ik de hele nacht met koorts wakker heb gelegen... (en leuk als je de ibuprofen niet kunt vinden)
Ik kom wel wat eerder jullie kant op, maar kweenonie hoe laat, zo eerst ff naar de drogist!
Hehe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:55 schreef teigan het volgende:
Gelukkig maar dan, hebben wij nog wat extra tijd om het huis netjes te maken..
pas als er bezoek komt, doe je echt eens wat aan dingen die je al een tijdje storen... Ken je dat fenomeen niet?quote:
Ik kan elke dag wel opruimen, wat een rotzooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:57 schreef teigan het volgende:
[..]
pas als er bezoek komt, doe je echt eens wat aan dingen die je al een tijdje storen... Ken je dat fenomeen niet?
Daar woonde ik een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:04 schreef maok het volgende:
Sebas waar woon je eigenlijk, ik dacht even dat je in de hunze woonde maar woon je daar nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |