quote:
Dank je wel!quote:
Volgens mij hebben jullie dat mee genomen, vanmorgen en de hele afgelopen week was er een hittegolf, iedereen was vrij omdat ze bang waren dat als mensen gingen werken er te veel stroom gebruikt werd door de airco's en de stroom zou uit vallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
We zijn weer thuis hoor.. Dank jullie wel voor het welkom, en Alex, we vinden je enorm tof. Dank je wel.
.
Hoe komt dat weer hier zo kut?.
Euh euh euh euh!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef Faelivrin het volgende:
Hallloooo (niet schrikken, hier ben ik weer.)
Nee, het is te weinig men. Ik moet heen en weer klossen om 3 uurtjes te werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Rene vind dat ie een heel zwaar leven heeft
Normaal zit ik altijd op mnimaal 5 uur per dag,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Faelivrin het volgende:
Oh. haha, ik dacht dat je het niet leuk vond dat je wel 3 uurtjes moest werken. Oeps.![]()
Ah, dat zijn ook betere tijden, 3 uurtjes is echt niks gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal zit ik altijd op mnimaal 5 uur per dag,
Wauwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Ah, dat zijn ook betere tijden, 3 uurtjes is echt niks gewoon.![]()
Nee doe ik morgen ochtend. Ik wilde halen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
maok, heb je al boodschappen gedaan?
Wat ga je nu eigenlijk halen?
Zo hee. Daar word je rijk van.quote:
Voor 5 euro patat? Dan kan je er mayo bij doen? En 7 frikadellen ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef maok het volgende:
[..]
Nee doe ik morgen ochtend. Ik wilde halen:
Drinken:
1 fles aanmaak limonade
2 pakken sap
2 flessen cola
half kratje bier (staat hier nog en moet deze maand nog op)
2 flessen witte zoete wijn
Lunch: afbakbroodjes, 4 pakken ofzo
1 pakmelk
kruidenboter, kaas en jam
Te snacken tijdens film:
2 Zakken zoete magneton popcorn en een 2 zakken zoute
2 zakken chips
2 zakken m&m's
Avond eten:
Patat
een pak met van die minifrituurhapjes
Lijkt het zo wat?
Hoeveel patat is er eigenlijk nodig voor 7 mensen? (ik heb geen frituur, ik haal normaal altijd bij de snackbar)
Zijn er melk drinkers? Ik heb het er nu bij staan maar ik drink het zelf eigenlijk niet.
Wat voor voorkeur voor popcorn? Zout of zoet? Voor we straks van de ene soort te veel en de andere te weinig hebben.
Ik wel, op zich.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zo hee. Daar word je rijk van.
Zeg zijn er hier ook nog mensen die verstand hebben van technische eigenschappen van een notebook?![]()
Ik kom wel niet, maar ik vind merkloos cola heeelemaal niets, dan is merkloos sinas beter. Maar ik vind dat je bij merkloos cola/sinas/7up dat je meer drinkt dan merkcolaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:25 schreef maok het volgende:
Voor de cola drinkers: Moet het merk cola zijn? Ik heb begrepen dat cola drinkers dat vaak heel belangrijk vinden
zolang het geen pepsi of Lidl cola is vind ik het wel bestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:25 schreef maok het volgende:
Voor de cola drinkers: Moet het merk cola zijn? Ik heb begrepen dat cola drinkers dat vaak heel belangrijk vinden
Zal ik dan maar een zak chips en een zak m&m's minder doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
*200 gram AH choco rozijnen
*200 gram AH choco hazelnoten
*300 gram Crusti Croc BBQ chips
*27,5 gram Lay's chips BBQ ham (2x)
*27,5 gram Lay's chips Bolognese Originale (2x)
*27,5 gram Lay's chips cheese union (2x)
dawast
Wat lust je wel qua te snacken? (en dan bedoel op chips gebied enzo, niet de frikandellen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en ik eet bijna niks dus omat ik wienig lust n zo. zo eet ik ook geen popcorn
paprika en naturel chipsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef maok het volgende:
[..]
Wat lust je wel qua te snacken? (en dan bedoel op chips gebied enzo, niet de frikandellen)
Donequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Verstuurd. moest alles nog ff op rijtje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |