sloumequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zwaaiquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef Polonium-120 het volgende:
hi
Nee geloof ik niet mmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzzbbbbbbbbbbbbbquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Petraa in het echt Petra heet.![]()
Dat was helemaal niet nodig. Heb 'm gewoon uit dat rijtje namen geplukt.quote:
Kutquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet nodig. Heb 'm gewoon uit dat rijtje namen geplukt.Maar je mag mijn voornaam wel proberen te raden?
![]()
Trusten allen!![]()
![]()
Souryyyyyquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dropping names huh...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet nodig. Heb 'm gewoon uit dat rijtje namen geplukt.Maar je mag mijn voornaam wel proberen te raden?
![]()
Trusten allen!![]()
![]()
Cutquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope.Begint met een C. Veel plezier!
![]()
![]()
Coraquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
carbonaatjequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Celluietusquote:
Tsss jij mag niet meer raden. Ik denk dat ik ook weet hoe jij heet!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Petraa in het echt Petra heet.![]()
je zei niet met een eeeeeeeeeee... zo heet je nietquote:
Hij stond niet in dat rijtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen!![]()
![]()
Moniquequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss jij mag niet meer raden. Ik denk dat ik ook weet hoe jij heet!!!!![]()
Geen Moniek of Mohammedquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss jij mag niet meer raden. Ik denk dat ik ook weet hoe jij heet!!!!![]()
Wilde ik toch net Caroline zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Carolien!
mag ik je bijbel zien...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Carolien!
Jij hebt haar ook op MSN?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Moots heet volgens mij Tanja!!!
janniequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Moots heet volgens mij Tanja!!!
Weet ik, liefkikkertquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heul niet, Mootie komt van Moby, onze kat![]()
Jij bent ook een laatbloeier? Ik pas op mn 28equote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben bezig met mijn rijbewijs, volgende week mijn eerste les en dinsdag mijn theorie-examen. In mijn proef examen had ik 2 foutjes.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben bezig met mijn rijbewijs, volgende week mijn eerste les en dinsdag mijn theorie-examen. In mijn proef examen had ik 2 foutjes.
En jij heet ehmmm Truusquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
Celibaaat
Boeiend, jullie weten ook allemaal hoe ik heet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik wel dat je dat wist![]()
Mijn penis is te klein hè!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry schat... je bent te jong voor me![]()
![]()
Hoe heet je dan, ik heb geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeiend, jullie weten ook allemaal hoe ik heet...
Dankzij die stomme Talitha!
Of was het debuuv?![]()
ga jij hem verzuipenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn penis is te klein hè!
ZEG HET DAN GEWOON!
Ik ga bier halen![]()
Heb ik tochquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
Je moet op MSN natuurlijk wel gewoon je nickname gebruiken hè![]()
![]()
Ian.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe heet je dan, ik heb geen zin om terug te lezen.![]()
Als je niet zo jong was dan had ik dat misschien geweten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn penis is te klein hè!
ZEG HET DAN GEWOON!
Ik ga bier halen![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet zo jong was dan had ik dat misschien geweten...![]()
Daar ben ik altijd al Tan geweest!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
Je moet op MSN natuurlijk wel gewoon je nickname gebruiken hè![]()
![]()
peeetquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe heet je dan, ik heb geen zin om terug te lezen.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet zo jong was dan had ik dat misschien geweten...![]()
Moots_Der_UberSturmerquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al Tan geweest!
Mootje is mn naam als ik game........ best iri, er zijn bijna alleen maar jongens en alle nederlanders denken dat ik Mohammed ben.![]()
Ja duh... jij wel, ik ook... maar sommige mensen gebruiken gewoon hun naam hè...quote:
Bijnaquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef mootie het volgende:
Soury is een hmmmmmmmm Anne-marie.
Muhahaha, daar was ik dan kek snel achter!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... jij wel, ik ook... maar sommige mensen gebruiken gewoon hun naam hè...
Er zijn mensen die al 7 jaar in m'n MSN-lijst staan en nog niet weten hoe ik heet![]()
Anne-maroe?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
BijnaZe zingen altijd doepiedoepie doe als ze me naam horen
Anne maroe wtfquote:
mohammed met een string en doorgeefluikjequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al Tan geweest!
Mootje is mn naam als ik game........ best iri, er zijn bijna alleen maar jongens en alle nederlanders denken dat ik Mohammed ben.![]()
TWEE!!!quote:
ROSÉ!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
TWEE!!!![]()
O nee, ik ben aan de rosé (van die kutwinkel)
wacht... ik geef je een entiteit om je orenquote:
ik haal mijn brood altijd bij christine le ducquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
TWEE!!!![]()
O nee, ik ben aan de rosé (van die kutwinkel)
Er zijn zooooooooveel liedjes met Doepiedoepie doe ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Doepiedoepie doe ...
Tis een generatiekloof
Metro is uit hè.quote:
nogal ik kom uit de tijd van de stomme filmsquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Doepiedoepie doe ...
Tis een generatiekloof
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik haal mijn brood altijd bij christine le duc![]()
de kassajuf heeft van die lekkere kaddetjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je dat daar halen ?
Dan heet je JANquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nogal ik kom uit de tijd van de stomme films![]()
Oke na een volledige spoeling van mijn hersens kom ik uit op PIETquote:
van de petteflatquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke na een volledige spoeling van mijn hersens kom ik uit op PIET![]()
en in de remake heet ik gewoon weer pietquote:
Tja als je dat voelt, dan moet je gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:45 schreef Polonium-120 het volgende:
ik voel dat er een entiteit mij naar bed toe trekt...
Anna Susannaquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn zooooooooveel liedjes met Doepiedoepie doe ...![]()
he doesn't like paying for sex hehehehequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie deze al gezien, ik stond erbij en keek er naar, Kippiee stond 2 meisjes naast dat meisje aan de hekken met haar hand omhoog om ook het podium op te mogen. Pff ben blij dat zij niet is uitgekozen.
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fuseaction=videolaunch&pid=telegraaf&id=255795&nbg=ftv
Anna Susanna, doepiedoepie doo ???? Nooitttttttttttt van gehoord.quote:
Ja ....quote:
Ik word eind deze maand 30...dus echt een laatbloeier..maar in wel meer dingen een laatbloeier qua werk, studie enzo ook al. Veel gefeest héquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent ook een laatbloeier? Ik pas op mn 28e![]()
Twas Doris Voor jou en mijn tijd maar plaageesten weten het nog goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Anna Susanna, doepiedoepie doo ???? Nooitttttttttttt van gehoord.
Oh ben jij dat lieve kleine meisje dat op zijn schoot poesie mauw zingt ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas Doris Voor jou en mijn tijd maar plaageesten weten het nog goed![]()
Nee Ik lieg ut was in de ja zuster nee zuster... Kut ben het kwijt ga ff googelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas Doris Voor jou en mijn tijd maar plaageesten weten het nog goed![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
LEEN JONGEWAARD - DE OUDE JACOB
(H. Bannink; A.M.G. Schmidt)
Decca AT 10 291
De oude Jacob zit voor het raam
Staart in de verte, fluistert haar naam
Zal zij nog komen die hij bemint
Zijn lieve dochter, zijn enigst kind
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Zij komt nooit weerom
De oude Jacob zit voor zijn deur
Dochter ging henen met een chauffeur
Hij vraagt de zwaluw hoog in de lucht
"Zwaluw, vertel mij: komt zij terug?"
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Zij komt nooit weerom
Hij kust haar foto voor de laatste keer
Daar stopt een auto, dochter keert weer
"Vader, hier ben ik, terug met de boot"
Vader beweegt niet, vader is dood
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Hij komt nooit weerom
de buurt gaat achteruitquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
LEEN JONGEWAARD - DE OUDE JACOB
(H. Bannink; A.M.G. Schmidt)
Decca AT 10 291
De oude Jacob zit voor het raam
Staart in de verte, fluistert haar naam
Zal zij nog komen die hij bemint
Zijn lieve dochter, zijn enigst kind
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Zij komt nooit weerom
De oude Jacob zit voor zijn deur
Dochter ging henen met een chauffeur
Hij vraagt de zwaluw hoog in de lucht
"Zwaluw, vertel mij: komt zij terug?"
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Zij komt nooit weerom
Hij kust haar foto voor de laatste keer
Daar stopt een auto, dochter keert weer
"Vader, hier ben ik, terug met de boot"
Vader beweegt niet, vader is dood
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Doebedoebedoe
Anna Susanna
Hij komt nooit weerom
trustequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Gevonden.
Maar ik duik me bed in laterssssssssss all![]()
![]()
![]()
Char kikkertquote:
Voel me al bloot dus dan ga ik ok maar richting bedquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Nou moet ik helemaal overnieuw beginnen met tellen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet welke point you wilde maken, maar you made it!
Klaar nu? Anders doen we er even een nachtslotje op hoor.![]()
Tief jij eensch op met je roséquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet welke point you wilde maken, maar you made it!
Klaar nu? Anders doen we er even een nachtslotje op hoor.![]()
Als Gert niet was langsgekomen was het me gelukt... Dan had ik gewoon nu al ander half topic vol.quote:
Hij houd gewoon niet van eenhoornsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Tief jij eensch op met je rosé![]()
Alleen Remlof zet slotjes op legale topicreeksen.![]()
Mootiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Gert ga de AH lastigvallen en laat het veulen met rust!![]()
quote:
Doe jij inkopen bij de AH?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zijn toch nog mensen die dol op me zijn
![]()
quote:
Ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhht niet hardop, anders hoort Gert het!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze hebben de meest heerlijke vegetarische burgers.
Gert kan de boom in... Van mijn burgers blijft ie mooi afquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
Ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhht niet hardop, anders hoort Gert het!![]()
Het was wel een mooi liedjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Zo... dacht ik allerlei vage SC ontwikkelingen te moeten bijlezen... is het een Iers liedje van Veulen
[afbeelding]
Daar gooien we een entiteit tegenaan
Nog meer beestjes:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was wel een mooi liedje![]()
Beestjes allemaal beestjes....![]()
Ze zijn leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Nog meer beestjes:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ze kunnen zo met het NK synchroonlopen meedoen hè
Ehm.. nee hij zit hier nog...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Gert naar bed?
Geen, ik moest even bijlezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor entiteit ga jij er nou weer tegenaan gooien??![]()
De maker kan trots op zijn beestje zijn, zo echt als het isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.. die zijn niet synchroon.... ook leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Gert naar bed?
Leuk hè!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De maker kan trots op zijn beestje zijn, zo echt als het is![]()
En dat alles dankzij MIJ!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Het word wel een beetje een plaag. Misschien toch maar even ongedierte bestrijding bellen. Voor je het weet komt de gezondheid in gevaar.
Hij is saai, hij had natuurlijk ook gezellie mee kunnen zingen maar neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is tof, lieverd.
Als je het rustig terug zou lezen zou je dat weten.![]()
![]()
Ach... we zitten in DGK.... we worden dagelijks geconfronteerd met ergere entiteitenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Het word wel een beetje een plaag. Misschien toch maar even ongedierte bestrijding bellen. Voor je het weet komt de gezondheid in gevaar.
Jij draagt beestjes bij je?quote:
Gert is tof, schat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is saai, hij had natuurlijk ook gezellie mee kunnen zingen maar nee![]()
En hij zegt paardenkalf tegen mij![]()
![]()
We zitten in DGK?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Ach... we zitten in DGK.... we worden dagelijks geconfronteerd met ergere entiteiten![]()
WAAR ZITTEN WE!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
We zitten in DGK?
En ik maar denken dat ik in het glazen huis zat![]()
Tof? Me bejaarde buurvrouw die DGK kijkt en Natasia uitscheld voor klote wijf: die is tof... Maar gertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is tof, schat.
Jij zit naast de mini-bar. Schenk nog wat in voor je zelfquote:
Ooit posts van Gert gelezen vóór hij mod werd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tof? Me bejaarde buurvrouw die DGK kijkt en Natasia uitscheld voor klote wijf: die is tof... Maar gert![]()
Kek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij zit naast de mini-bar. Schenk nog wat in voor je zelf![]()
Welke onzin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag het je netjes: hou eens op met je onzin; het wordt hoog tijd.
Hoezo ga je weg dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik luister NIET naar jou...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gelukkig maar 2 daagjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Ik moet m'n bed in.... morgen chauffeur voor Sr spelen.... en de rest van de week (minimaal)
Wat, wat, wat wou je doen dan!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Sr. is tof, dus dat je naar bed moet is tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Ik moet m'n bed in.... morgen chauffeur voor Sr spelen.... en de rest van de week (minimaal)
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.quote:
Er is toch niets ernstigs gebeurd met Sr?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.
Voordeel: de chauffeur heeft een leuke auto onder dr kont
Ik weet niet wie Sr. is maar hij heeft het goed bekeken danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.
Voordeel: de chauffeur heeft een leuke auto onder dr kont
Ja ja ja.. de kid zat zich vanavond al helemaal te verkneukelen over het feit dat ik Sr. zaterdag om 10.00 uur in een of ander dorp moet hebben afgeleverd... weet je wel hoe vroeg ik dan op moet??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sr. is tof, dus dat je naar bed moet is tof.
Sr. is m'n vader, en die moet morgen onder t mesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Sr. is maar hij heeft het goed bekeken dan
Rot nou godverdomme 's op met je AH en help die Blauwe met zijn kekke topic!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja.. de kid zat zich vanavond al helemaal te verkneukelen over het feit dat ik Sr. zaterdag om 10.00 uur in een of ander dorp moet hebben afgeleverd... weet je wel hoe vroeg ik dan op moet??
Eerst Sr. ophalen en dan nog een keer naar dorp X rijden...
Gelukkig hebben ze in dorp X een grote AH, kan ik op m'n gemak boodschappen doen![]()
Niets serieus hoop ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sr. is m'n vader, en die moet morgen onder t mes![]()
Ah vervelendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
Sr. is m'n vader, en die moet morgen onder t mes![]()
Okay.. dan ga ik zaterdag in dorp X wel naar de Lidl... kan ik daar ook een keer boodschappen doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot nou godverdomme 's op met je AH en help die Blauwe met zijn kekke topic!![]()
Yeuy!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. dan ga ik zaterdag in dorp X wel naar de Lidl... kan ik daar ook een keer boodschappen doen![]()
Ik duim...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik ga er vanuit dat het idd niets serieus is en dat die biopsie idd negatief was.
Nee GVD. Dan kan je ook al niet naar de gall en gall en de etos en de C1000 en de albert.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Rot nou godverdomme 's op met je AH en help die Blauwe met zijn kekke topic!![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet toch, ntb enzo.![]()
Maar sterkte, mocht het moeilijk worden.
Omdat ze stom is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
En ff wat anders....
Wrom doen we hier Disana-bashen als ze normaal meepost??
Als ze stom doet wel... nu deed ze normaal mee (al vaker de laatste tijd) dus ehm... geen reden tot bashen lijkt me??quote:
Ik moet even wachten. Spits uur in de badkamer... En dat om half 4 's nachtsquote:
Disana is gewoon overkill.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
Als ze stom doet wel... nu deed ze normaal mee (al vaker de laatste tijd) dus ehm... geen reden tot bashen lijkt me??
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
User reactie: Best een goed punt.
Mod reactie: Geen reden. BAN!
Daarom geef ik beide meningenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij denkt te veel als Mod en je bent er niet een dus nokken
![]()
Ga 's bij de EO werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze stom doet wel... nu deed ze normaal mee (al vaker de laatste tijd) dus ehm... geen reden tot bashen lijkt me??
Niet altijd.... en nou houden wel op want ik vind het al vervelend zat dat ik het gvd voor Disana moet gaan zitten opnemen hierquote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
Niet altijd.... en nou houden wel op want ik vind het al vervelend zat dat ik het gvd voor Disana moet gaan zitten opnemen hier![]()
De SC is de SC... zolang iemand normaal meepost en niet alleen komt om te zeiken en/of zuigen moet dat gewoon kunnen lijkt me..
Het was toch wel heul hard pesten..... Ik sta achter Lean!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar...
Okee tegen jou kan ik niet op![]()
Beetje pesten mag toch wel? Anders blijft er gewoon helemaal niks meer over.![]()
Beetje pesten wel, maar dat gaat over en weer... moet het ook wel werkelijk over en weer gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar...
Okee tegen jou kan ik niet op![]()
Beetje pesten mag toch wel? Anders blijft er gewoon helemaal niks meer over.![]()
Ik wil water om in te baden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME!
Ik ben het leger des heils niet!
WIE WIL ER BIER!?
Jij hebt tenminste een douchequote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil water om in te baden.
Waarom zit ik gvd om half 4 's nachts te wachten op een man?
Die horen niet langer dan 5 minuten onder de douche te staan![]()
Ik wilde alleen maar de vlag uitsteken... Dat is niet zo ergquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
Het was toch wel heul hard pesten..... Ik sta achter Lean!![]()
Ze doet toch nooit mee. Dan word het nooit wat natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
Beetje pesten wel, maar dat gaat over en weer... moet het ook wel werkelijk over en weer gaan
En dat ging het niet...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar de vlag uitsteken... Dat is niet zo erg![]()
Er zijn 3 mogelijkheden:quote:
Ik kies 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zijn 3 mogelijkheden:
1. Hij ligt zig suf te neuken,
2. Z'n pc is stuk (dat heerst),
3. Hij is stiekem op vakantie gegaan (ook dat heerst)
Ik krijg gewoon altijd de schuld van jou terreur actie'squote:
Ze deed nu gewoon mee met de beestjes.... en ze doet wel vaker gewoon mee, of probeert het tenminste, maar dat werkt natuurlijk niet echt als er op iedere post (de nota bene niet eens een zeik- en/of zuigpost was) zo gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze doet toch nooit mee. Dan word het nooit wat natuurlijk![]()
In dit geval sprak ik niet eens jou er op aan... maar je voelde je kennelijk wel aangesprokenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon altijd de schuld van jou terreur actie's![]()
Wat lul jij nou!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon altijd de schuld van jou terreur actie's![]()
Beestjes is toch wel effe wat anders dan een gemoedelijk kat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Ze deed nu gewoon mee met de beestjes.... en ze doet wel vaker gewoon mee, of probeert het tenminste, maar dat werkt natuurlijk niet echt als er op iedere post (de nota bene niet eens een zeik- en/of zuigpost was) zo gereageerd wordt.
Dus als we allemaal normaal kunnen doen dan draait dit uiteindelijk niet op uit dat ik een "Disana kan ook leuk posten" topic moet gaan openen...![]()
Ik probeer jou de schuld in de schoenen te schuiven... Dat zie je tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat lul jij nou!?
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeer jou de schuld in de schoenen te schuiven... Dat zie je toch![]()
Ik heb 2 gemoedellijke katten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beestjes is toch wel effe wat anders dan een gemoedelijk kat.
En daar heb ik er nogal veel van. Wil toch niet zeggen dat ik alles meen? Zo ja dan had ik nu veel vijanden![]()
Ik ben de gene die Disana echt niet moet (vrees ik). Ze werkt me 100% op mijn zo gevoelige zenuwenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
In dit geval sprak ik niet eens jou er op aan... maar je voelde je kennelijk wel aangesproken
Je blijft lief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |