quote:
Ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhht niet hardop, anders hoort Gert het!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze hebben de meest heerlijke vegetarische burgers.
Gert kan de boom in... Van mijn burgers blijft ie mooi afquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
Ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhht niet hardop, anders hoort Gert het!![]()
Het was wel een mooi liedjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Zo... dacht ik allerlei vage SC ontwikkelingen te moeten bijlezen... is het een Iers liedje van Veulen
[afbeelding]
Daar gooien we een entiteit tegenaan
Nog meer beestjes:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was wel een mooi liedje![]()
Beestjes allemaal beestjes....![]()
Ze zijn leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Nog meer beestjes:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ze kunnen zo met het NK synchroonlopen meedoen hè
Ehm.. nee hij zit hier nog...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Gert naar bed?
Geen, ik moest even bijlezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor entiteit ga jij er nou weer tegenaan gooien??![]()
De maker kan trots op zijn beestje zijn, zo echt als het isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.. die zijn niet synchroon.... ook leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Gert naar bed?
Leuk hè!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De maker kan trots op zijn beestje zijn, zo echt als het is![]()
En dat alles dankzij MIJ!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Het word wel een beetje een plaag. Misschien toch maar even ongedierte bestrijding bellen. Voor je het weet komt de gezondheid in gevaar.
Hij is saai, hij had natuurlijk ook gezellie mee kunnen zingen maar neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is tof, lieverd.
Als je het rustig terug zou lezen zou je dat weten.![]()
![]()
Ach... we zitten in DGK.... we worden dagelijks geconfronteerd met ergere entiteitenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Het word wel een beetje een plaag. Misschien toch maar even ongedierte bestrijding bellen. Voor je het weet komt de gezondheid in gevaar.
Jij draagt beestjes bij je?quote:
Gert is tof, schat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is saai, hij had natuurlijk ook gezellie mee kunnen zingen maar nee![]()
En hij zegt paardenkalf tegen mij![]()
![]()
We zitten in DGK?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Ach... we zitten in DGK.... we worden dagelijks geconfronteerd met ergere entiteiten![]()
WAAR ZITTEN WE!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
We zitten in DGK?
En ik maar denken dat ik in het glazen huis zat![]()
Tof? Me bejaarde buurvrouw die DGK kijkt en Natasia uitscheld voor klote wijf: die is tof... Maar gertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is tof, schat.
Jij zit naast de mini-bar. Schenk nog wat in voor je zelfquote:
Ooit posts van Gert gelezen vóór hij mod werd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tof? Me bejaarde buurvrouw die DGK kijkt en Natasia uitscheld voor klote wijf: die is tof... Maar gert![]()
Kek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij zit naast de mini-bar. Schenk nog wat in voor je zelf![]()
Welke onzin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag het je netjes: hou eens op met je onzin; het wordt hoog tijd.
Hoezo ga je weg dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik luister NIET naar jou...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gelukkig maar 2 daagjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Ik moet m'n bed in.... morgen chauffeur voor Sr spelen.... en de rest van de week (minimaal)
Wat, wat, wat wou je doen dan!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Sr. is tof, dus dat je naar bed moet is tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Ik moet m'n bed in.... morgen chauffeur voor Sr spelen.... en de rest van de week (minimaal)
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.quote:
Er is toch niets ernstigs gebeurd met Sr?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.
Voordeel: de chauffeur heeft een leuke auto onder dr kont
Ik weet niet wie Sr. is maar hij heeft het goed bekeken danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
Niet helemaal, hij mag minimaal een week geen autorijden of fietsen.. dus voorlopig heeft ie een chauffeur.
Voordeel: de chauffeur heeft een leuke auto onder dr kont
Ja ja ja.. de kid zat zich vanavond al helemaal te verkneukelen over het feit dat ik Sr. zaterdag om 10.00 uur in een of ander dorp moet hebben afgeleverd... weet je wel hoe vroeg ik dan op moet??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sr. is tof, dus dat je naar bed moet is tof.
Sr. is m'n vader, en die moet morgen onder t mesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Sr. is maar hij heeft het goed bekeken dan
Rot nou godverdomme 's op met je AH en help die Blauwe met zijn kekke topic!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja.. de kid zat zich vanavond al helemaal te verkneukelen over het feit dat ik Sr. zaterdag om 10.00 uur in een of ander dorp moet hebben afgeleverd... weet je wel hoe vroeg ik dan op moet??
Eerst Sr. ophalen en dan nog een keer naar dorp X rijden...
Gelukkig hebben ze in dorp X een grote AH, kan ik op m'n gemak boodschappen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |