Zelfs in ONZ ben je niet van echt te onderscheiden, getuige je historie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stiel. Het Yo momma-gedoe laat ik over aan ONZ.

quote:Two young women, marginalised by society, go on a destructive tour of sex and violence.

Laat haar gewoon lekker in haar sop gaar koken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfs in ONZ ben je niet van echt te onderscheiden, getuige je historie.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:04 schreef JohnDope het volgende:
Netzoals ze bij de aanslag op kennedy en op de paus er in het begin van overtuigd waren dat het geen samenzwering was, bleek het later toch dat het een beetje heel erg anders in elkaar zat
Het was ook wel opzienbarend dat bepaalde invloedrijke mensen in het begin al meteen hard riepen dat het geen samenzwering was.

Nou, liever niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat haar gewoon lekker in haar sop gaar koken.
Laten we het liever over de "Dood van Pim Fortuyn was samenzwering" hebben....

Wat nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfs in ONZ ben je niet van echt te onderscheiden, getuige je historie.

Het lijkt me sterk dat een ONZ-modje hier eventjes een user met pek en veren komt wegjagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Floripas, begrijp ik het goed dat je hier de pek en veren behandeling krijgt?![]()

Als je intellect zich beperkt tot een puber film, dan wens ik je betere kost toe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als jou een nat slipje bezorgen mijn hoofddoel was, dan verdeed ik mijn tijd wel anders.
Heb je overigens Baise moi wel eens gezien?
Nou, dat dus. Baise moi.

blahdiblah, you use, abuse & loosequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat een ONZ-modje hier eventjes een user met pek en veren komt wegjagen.

Zeg, jij kunt vast wel met een leukere woordspeling komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
blahdiblah, you use, abuse & loose
floribah![]()

niet blaffen naar de baas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, jij kunt vast wel met een leukere woordspeling komen.

Kun je dit dan wel aan, mes doudonnes?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je intellect zich beperkt tot een puber film, dan wens ik je betere kost toe.
Irréversible, ma petite fleur![]()

Letterlijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het verkutten inmiddels een betere oplossing dan het verplaatsen van het waardeloze topic. Hulde vrouwen!

She ze mag misschien wel 1 of ander sexyplaatje hebben, maar in werkelijkheid loopt ze op geitewollensokken. Probeer alles even nuchter te relativeren SHE.quote:

Staat al jaren op repeat, cornichon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je dit dan wel aan, mes doudonnes?

Laat ze elkáár afmaken, dan hoef ik het niet te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
She ze mag misschien wel 1 of ander sexyplaatje hebben, maar in werkelijkheid loopt ze op geitewollensokken. Probeer alles even nuchter te relativeren SHE.
Ze wordt ook nooit lastig gevallen door marokkaanse jongeren, dat zegt ook al meer dan genoeg.

Ik heb geen gevoelens voor je, slechts sympathie dus wat bazel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wiens pik snij jij eraf als dat gebeurt?

Cornichon? Volgens mij heb jij toch iets niet helemaal begrepen, ma grogniasse.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat al jaren op repeat, cornichon.
Pluk de vruchten![]()

ik ben franstalig opgevoed, dumbass.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Cornichon? Volgens mij heb jij toch iets niet helemaal begrepen, ma grogniasse.

Je wilt het gewoon niet weten huh? Goed, ik laat je lekker in de waan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
ik ben franstalig opgevoed, dumbass.
dus probeer me vooral niet te imponeren met je havo-frans.
baise-moi toch?![]()

Het ging over de vorm der cornichons.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
ik ben franstalig opgevoed, dumbass.
dus probeer me vooral niet te imponeren met je havo-frans.
baise-moi toch?![]()

Als in?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan het niet gewoon Nederlands en/of Engels blijven? Die uitstapjes naar Romaanse talen zinnen me maar niks.

Er zit geen rem op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon niet weten huh? Goed, ik laat je lekker in de waan.
I rest my case.

Is dat al een scheldwoord?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef SHE het volgende:
faghag ?

14.gifquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Als in?
Vreet mijn gulzige poes, lelijke viva-doos?
Als in?
Eat me, you low down, dirty shame, pussy dust eatin' faghag ?
Als in?
Als in, mijn Engels is beter dan mijn Frans. Hier kan ik dus niet zo gauw wat van maken, sorry.quote:elle mouille ?

brouter moiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het ging over de vorm der cornichons.
En baise toi.

Is dat niet broute moi?quote:

Told you so. Je lacht je pik uit je broek bij de eerst volgende aflevering met Char.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:24 schreef vosss het volgende:
Ik heb net even een aantal filmpjes van die kerel zitten kijken.
Geweldig![]()

Ik vind het niet erg hoor, want als mijn superieuren toevallig ooit mijn posthistorie lezen, dan zullen ze zien dat ik best wel mee val in verhouding tot de restquote:

Ik had je zelfs op de promotie-lijst gezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, want als mijn superieuren toevallig ooit mijn posthistorie lezen, dan zullen ze zien dat ik best wel mee val in verhouding tot de rest

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:27 schreef Floripas het volgende:
He, SHE, lik me van voren en dan van achteren.

alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom een deel 2?

Jamaar dat deed ik eerder ook al altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Told you so. Je lacht je pik uit je broek bij de eerst volgende aflevering met Char.

Als je deze niet wil verplaatsen naar het daartoe behorende subforum (wat ik als ex-mod nog wel kan begrijpen) wil je dan wel svp deze sluiten? Dood van Pim Fortuyn was samenzwering deel #2quote:

Vousvoyeren doe je niet met een "r" aan het einde. Dat heeft dezelfde romantische connotatie als een instructiebord bij een tolpoort met stinkende Franse wcs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:28 schreef Floripas het volgende:
Ze moet me natuurlijk wel blijven vousvouyeren tijdens het voorspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |