Jouw wanen zijn misschien niet zo boeiend voor iedereen... Net als de manen van Disana's lief...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.
Jaap kan ik me niet zo goed voorstellen met een stropdas om zijn naakte bast, dus ik neem aan dat hij ook zijn innerlijke metroman zoekt?
Ja exact, gaandeweg kwam ik erachter dat het meer van binnen zit. Maar volgens mij heb ik toch echt een beetje een metroman zitten hierquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Toen ik me een blauwe maandag metroman waande lang en lang geleden, dacht ik dat het toch vooral te maken had met opvattingen en niet alleen uiterlijkheden.
Jaap kan ik me niet zo goed voorstellen met een stropdas om zijn naakte bast, dus ik neem aan dat hij ook zijn innerlijke metroman zoekt?
TopCap !quote:
was toch al opgehouden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
Fuck, is er alweer gejen en gezeik in de COS?
Nu, VANAF HIER, ON TOPIC !!!!
Kun jij gewoon eens ophouden met je gezeik? Misschien is er iets op de streams dat je wilt delen met ons?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw wanen zijn misschien niet zo boeiend voor iedereen... Net als de manen van Disana's lief...
Mijn god...onder welke steen lig jij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
sensatie. Ik heb ook geen flauw idee hoor. een of andere band neem ik aan?
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaps innerlijke metroman is nog ver te zoeken, getuige hoe hij met vrouwen (de groupies!) omgaat. Veel te schaven.
Ho ho, je vergeet het trivianten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:55 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik vind het echt zo saai worden,, gebeurt echt geen ene moer meer, tja bloemschrikken om de dagelijkse zendtijd te vullen
Ik was lekker eerder...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
Dames toch... nog nooit van Sensation gehoord? van welke planeet zijn jullie???
Komende zaterdag is Sensation White, en volgende week Sensation Black.
http://sensation.nl/sensation2007/
En de mooiste Sensation opmerking die ik ooit gehoord had was 2 jaar geleden in de kroeg:
Ga je nog naar Senseo White vanavond?
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metromanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Dievas het volgende:
[..]
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezig
Constant aan hun haar zitten .. tijdens de sex
enzo
O ja. toch wel van gehoord.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god...onder welke steen lig jij?
sorry...
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Dievas het volgende:
[..]
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezig
Constant aan hun haar zitten .. tijdens de sex
enzo
en wat doe je nu met die man thuis dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metroman![]()
Dennis is ook hoofdzakelijk met zichzelf bezig, terwijl Nadia toenadering zoekt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metroman![]()
http://sensation.nl/sensation2007/quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
sensatie. Ik heb ook geen flauw idee hoor. een of andere band neem ik aan?
Gewoon laten zoals ie isquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat doe je nu met die man thuis dan?![]()
Tsja, stond niet in de libelle....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god...onder welke steen lig jij?
sorry...
![]()
Blijkbaar heeft Amanda vanmorgen al tegen Brian zegt dat zij mag gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is 7 juli, overmorgen dus.
Dan moet er dus vandaag of morgen die stemming zijn.
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dennis is ook hoofdzakelijk met zichzelf bezig, terwijl Nadia toenadering zoekt.
Zelfs het zoenen wil niet vlotten![]()
Check die promofilmpjes (enter the site) met de volumeknop open.....dan weet je genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is 7 juli, overmorgen dus.
Dan moet er dus vandaag of morgen die stemming zijn.
van mij mag dat zooitje inteelt wat zich amanda noemt meteen daar achteraanquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
Mama gaat vrijdag weer naar Spanje.
Nou vooruit, je hebt het nu al een paar keer gepost en ik heb steeds willen negeren: WAT IS WIEBELEN OP HOGE SNELHEID MET HAAR BORST? Ik kan me er niets bij voorstellen. Is het erotisch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.
dit ook; Oh my God!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hoe is het met jouw vriendje"
Zus: "Is al weer over. Ik heb al weer een andere"
Het zit in de familie
Daar heb ik mijn bericht speciaal op heraangepast.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |