TopCap !quote:
was toch al opgehouden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
Fuck, is er alweer gejen en gezeik in de COS?
Nu, VANAF HIER, ON TOPIC !!!!
Kun jij gewoon eens ophouden met je gezeik? Misschien is er iets op de streams dat je wilt delen met ons?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw wanen zijn misschien niet zo boeiend voor iedereen... Net als de manen van Disana's lief...
Mijn god...onder welke steen lig jij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
sensatie. Ik heb ook geen flauw idee hoor. een of andere band neem ik aan?
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaps innerlijke metroman is nog ver te zoeken, getuige hoe hij met vrouwen (de groupies!) omgaat. Veel te schaven.
Ho ho, je vergeet het trivianten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:55 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik vind het echt zo saai worden,, gebeurt echt geen ene moer meer, tja bloemschrikken om de dagelijkse zendtijd te vullen
Ik was lekker eerder...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
Dames toch... nog nooit van Sensation gehoord? van welke planeet zijn jullie???
Komende zaterdag is Sensation White, en volgende week Sensation Black.
http://sensation.nl/sensation2007/
En de mooiste Sensation opmerking die ik ooit gehoord had was 2 jaar geleden in de kroeg:
Ga je nog naar Senseo White vanavond?
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metromanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Dievas het volgende:
[..]
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezig
Constant aan hun haar zitten .. tijdens de sex
enzo
O ja. toch wel van gehoord.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god...onder welke steen lig jij?
sorry...
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Dievas het volgende:
[..]
Metroseksuals zijn vaak voornamelijk met zichzelf bezig
Constant aan hun haar zitten .. tijdens de sex
enzo
en wat doe je nu met die man thuis dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metroman![]()
Dennis is ook hoofdzakelijk met zichzelf bezig, terwijl Nadia toenadering zoekt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gatver. Ik begrijp dat er geen consensus over is. Maar als Dennis er een is, en dat is waar dit mee begon, dan bedank ik voor de metroman![]()
http://sensation.nl/sensation2007/quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
sensatie. Ik heb ook geen flauw idee hoor. een of andere band neem ik aan?
Gewoon laten zoals ie isquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat doe je nu met die man thuis dan?![]()
Tsja, stond niet in de libelle....quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god...onder welke steen lig jij?
sorry...
![]()
Blijkbaar heeft Amanda vanmorgen al tegen Brian zegt dat zij mag gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is 7 juli, overmorgen dus.
Dan moet er dus vandaag of morgen die stemming zijn.
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dennis is ook hoofdzakelijk met zichzelf bezig, terwijl Nadia toenadering zoekt.
Zelfs het zoenen wil niet vlotten![]()
Check die promofilmpjes (enter the site) met de volumeknop open.....dan weet je genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is 7 juli, overmorgen dus.
Dan moet er dus vandaag of morgen die stemming zijn.
van mij mag dat zooitje inteelt wat zich amanda noemt meteen daar achteraanquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
Mama gaat vrijdag weer naar Spanje.
Nou vooruit, je hebt het nu al een paar keer gepost en ik heb steeds willen negeren: WAT IS WIEBELEN OP HOGE SNELHEID MET HAAR BORST? Ik kan me er niets bij voorstellen. Is het erotisch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.
dit ook; Oh my God!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hoe is het met jouw vriendje"
Zus: "Is al weer over. Ik heb al weer een andere"
Het zit in de familie
Daar heb ik mijn bericht speciaal op heraangepast.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zag er ook al niet uit, beetje wiebelen op hoge snelheid met haar borst. Het is een rare, die Dennis.
Ja, het is ook idioot, ik kan het niet beter beschrijven omdat het idioot isquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou vooruit, je hebt het nu al een paar keer gepost en ik heb steeds willen negeren: WAT IS WIEBELEN OP HOGE SNELHEID MET HAAR BORST? Ik kan me er niets bij voorstellen. Is het erotisch?
Nu pas?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb echt zo`n afkeer van Natasia, inmiddels.
gewoon effe tussendoor....: MEE EENS!!!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hoort daar gewoon NIET meer te zijn.
Zeg maar een vrouw die voor dood op haar rug ligt, en dan een man die stiekum een hand onder de dekens doet, ineens zie je hevige beweging op borsthoogte, dat is affectie a la Nadia en Denniks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is ook idioot, ik kan het niet beter beschrijven omdat het idioot is![]()
Het is echt nog meer verergerd.quote:
mooie avator...(never ending story....een zeeeer boeiende jeugdfilm voor me...absolute aanrader met paddo's of voor de extremen onder u...lsd..whaha..)quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Dievas het volgende:
[..]
Misschien in de ogen van een latent homoseksueel zonder ervaring
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg maar een vrouw die voor dood op haar rug ligt, en dan een man die stiekum een hand onder de dekens doet, ineens zie je hevige beweging op borsthoogte, dat is affectie a la Nadia en Denniks.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hoort daar gewoon NIET meer te zijn.
Dat bedoel ik... je moet het met eigen ogen gezien hebben. Ik denk dat ik het vandaag al drie keer zonder sukses heb uitgelegd.quote:
Of vanwege het bezoek aan haar advocaat, daar is ze namelijk ook geweest. Ze had nog een of andere zaak lopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef CoT het volgende:
Lieke zal wel janken nav het dokter bezoek
toenstraks zei ze ook tegen Huub dat ze niet alles kon vertellen
Je pakt de borst bij de tepel en maakt dan een cirkelbeweging. De straal van de cirkel neemt toe. Net als de opwinding. Bij de draaier vermoed ik.quote:
Au?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Je pakt de borst bij de tepel en maakt dan een cirkelbeweging. De straal van de cirkel neemt toe. Net als de opwinding. Bij de draaier vermoed ik.
Nee, daar is Jaap zelf over begonnen, hij wil Metrojaap worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef wolferl het volgende:
Hebben Denniks en Dimietje nu een Metrosexueel complex bij Jaap aangepraat?
wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat borst(jes)(en) achtjes draaienquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou vooruit, je hebt het nu al een paar keer gepost en ik heb steeds willen negeren: WAT IS WIEBELEN OP HOGE SNELHEID MET HAAR BORST? Ik kan me er niets bij voorstellen. Is het erotisch?
ik ga zo de hond uitlaten; ik zal het ff checkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat borst(jes)(en) achtjes draaien... dus wanneer de dames... en let nu goed op... lopen of rennen draaien de tepels achtjes
![]()
![]()
Oke trek de stekker er maar uit, dit begint duidelijk de slappe soap kant op te gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee, daar is Jaap zelf over begonnen, hij wil Metrojaap worden.
Dat past niet bij RTL en qua beveiliging niet te realiseren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
saaie kutstreams, tijd voor de sensationstemming
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ga zo de hond uitlaten; ik zal het ff checken![]()
Anders klopt het metrum...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef 2live het volgende:
zoetsappige caramel, jij bent mijn heerlijke blonde del...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat past niet bij RTL en qua beveiliging niet te realiseren.
Jannes treedt as zaterdag op in de feesttent in Heukelen, dat lijkt me een beter idee.
Ga jij de goden verzoeken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
Wth is een zoetsappige caramel, kan Brian niet met een woordenboek erbij gaan dichten?
Het bewijs dat hij de COS leest!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Ik drink je graag
en je weet
we doen het traag
en toch snel
ruzie illusie
in onze ruzie
ben je wel is vaag
Het wordt een rap nu hequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
als dat dichten voorstellen moet
word ik niet goed
Ja Peter, mijn zoetsappige caramel, aardBEI gedoopt in chocomel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp uit de postings dat het een echt gedicht van Brian is, ik dacht dat jullie een parodie deden.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
[..]
men is hier met "is" begonnen, omdat Brian dat zo schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |