Ja die gaat nog wel, maar dat geval dat renault Scenic heetquote:
Verkapte ik-heb-geen-smaak-post.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef Robin2130 het volgende:
Ik erger me dood aan dat gedrocht op wielen. Ik noem een voorbeeld: de Renault Scenic
Da's toch geen auto man, dat lijkt meer op een verbogen grafikist op wielen
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Klacht: Franse auto's worden steeds lelijker
Jij snapt mequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
Scenic, inderdaad een gigantische kutbak
Ontworpen voor 'mannen' met een mid-life crisis, een gezin met 5 kinderen en een gemiddelde baan als ambtenaar. Vooral die modellen uit 2000
maar hij rijd wel kk relax:Dquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef Robin2130 het volgende:
Ik erger me dood aan dat gedrocht op wielen. Ik noem een voorbeeld: de Renault Scenic
Da's toch geen auto man, dat lijkt meer op een verbogen grafikist op wielen
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Klacht: Franse auto's worden steeds lelijker
Hoe fijn die ook rijdt, als je er kanker van krijgt hoef ik er niet in.quote:
jij mag ook nog niet eens in een auto rijden dus zeik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe fijn die ook rijdt, als je er kanker van krijgt hoef ik er niet in.![]()
Staat inderdaad mooi langs de snelweg. Ziet er alleen minder uit als die daarna weggesleept wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:14 schreef eNaSnI het volgende:
Ieder zijn smaak, maar voor mij geen fransoos. Doe maar Duits of Engels
[afbeelding]
Wat een 'fantastisch' lijnenspel is het toch
Dus ik kan er dan zekers ook niet bij in zitten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef faculty het volgende:
[..]
jij mag ook nog niet eens in een auto rijden dus zeik niet
Geweldige bak is het. En als je die lage grote grille niet mooi vindt kun je je lol op de komende jaren: It's the law baby! (of dan toch bijna)quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Lijkt wel op een vis die d'r mond open heeft. Geen gezicht toch man!
Dat is ook geen auto, dat is is een lelijke conceptcar/quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:26 schreef Sjengdanny het volgende:
Dit noem ik toch geen lelijke Franse auto![]()
[afbeelding]
Oke die is dan weer wel tofquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef GizartFRL het volgende:
[img=578xnull]http://evenements.caradisiac.com/salon-paris/IMG/jpg/Peugeot_908_1.jpg[/img]
Mensen die anno 2007 niet begrijpen wat iemand anders bedoeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:32 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die anno 2007 nog in de waan leven dat auto's Frans, Duits, Engels of Italiaans zijn
Word wakker, jááááren gelden was dat nog wel zo. De tijden van de 'Italiaanse Fiat 500', de 'Duitse Volkswagen' zijn voorbij.
Eenheidsworst en globalisering heerst hedentendage ook in autoland.
Het concept 'Franse auto' of 'Italiaans' is al tijden vervlogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |