In Zeddam, plaatsje in de Achterhoek in de buurt van Doetinchemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:41 schreef Charisma het volgende:
wat een leuk huis zeg , waar staat die ?
ooh DIT huis was het , dat heb ik eerder gezien , maar ga ik nu bookmarkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:18 schreef remcoharmsen het volgende:
[..]
In Zeddam, plaatsje in de Achterhoek in de buurt van Doetinchem
Zie m'n oude topic over onze verbouwing voor meer![]()
2e hands van een buurvrouw. Maar ik ga misschien binnenkort een nieuwe bank kopen en dan gaat deze er uit. Het is trouwens een slaapbankje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Dinus het volgende:
Mooi zwart bankje Maok, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Als het jouw bankje is geweest, had je dan toevallig een briefje opgehangen in de studentenflat in de straat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:39 schreef Dinus het volgende:
@Maok, wat grappig, ik weet toevallig dat je in Beijum woont en ik zou bijna denken dat het mijn bankje ooit geweest is
Het moest er toen uit vanwege een babykamer.
Ik woon er nog, ben wel van een kamertje naar een van de apartementen verhuisd. Leer je dochters maar dat ze niet mogen belletje trekken bij de deur onder het poortje, bel op kinder hoogte en op de route naar school, geen goede combiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef Dinus het volgende:
Ik vind het zo leuk, ik baalde toen dat ik hem weg moest doen vanwege de ruimte en wilde hem perse weggeven aan iemand die er nog lol van zou hebben, dat is wel gelukt geloof ik. Heb toen nog lekkere chocola van je gehad![]()
Als je er nog woont zie je me vast wel eens, met twee blonde meisjes aan de hand die naar school moeten.
Dag buuv![]()
Mooie keuken, ikea??quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef remcoharmsen het volgende:
Even mijn woonkamer en keuken showen... ondertussen al weer de boel verplaatst, maar zo heeft het gestaan
woonkamer:
[afbeelding]
en keuken:
[afbeelding]
En even ons nieuwe terras...ben er blij mee, 't is goed gelukt.
[afbeelding]
Ik vind dat wel mooi, scherp contrast. Met die kleurstelling ben ik ook bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Vicky het volgende:
tis geen zwartTis koloniaal
komt niet helemaal goed over op de foto
je wilt de interieus van hier cross-posten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Bass-Miss het volgende:
Omdat het fundatopic zo goed loopt...
Ik ben gewoon benieuwd naar de smaak van de mensen hier.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je wilt de interieus van hier cross-posten?
Ow, dat lijkt wel wat op de onzequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik post als het bij ons klaar is, want momenteel ziet onze living er zo uit.
hee zo zag het er in de kerstvakantie in onze badkamer uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Wij hebben nog maar 1 muur overquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Morgen gaan we met volle moed nog een muur eruit kloppen!
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee zo zag het er in de kerstvakantie in onze badkamer uit
word je niet gek van al dat stof?
ik kon blijven stof afnemen en dan lag het er een half uur later gewoon weer
nou sterkte dan maar, ik voel helemaal met je meequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Idd.
Nu ja, we leven al een paar maanden vooral op de eerste verdieping van ons huis.
We zijn er ook erg blij ondanks het maar een krap hokje is...quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Obli, dat is een heel verschil met vóór de aparte eetkamer
Tuin is ook leuk hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef Impry het volgende:
TVP, misschien post ik ook nog keertje foto's
Tuin kan er toch ook bij? Of alleen binnen kijken?
Obliquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sinds vorig jaar laat zomer ook een eetkamer erbij...![]()
[ afbeelding ]
De rest komt een andere keer, slaapkamers zijn nog niet helemaal af.
A_R....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Obli
Dat ziet er heel anders uit dan een jaar ofzo geleden (iig, zoals ik het me herinner)
Maar gelukkig nog wel nog steeds even gezellig
Hey, deze had ik heul niet gezien...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:16 schreef Vivi het volgende:
Obli
Leuk huisje hoor! Maar je gaat dus verhuizen?!
Het begint al weer meer op een woonkamer te lijken nu...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuke aparte bank en stoelenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het begint al weer meer op een woonkamer te lijken nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch helemaal geen zware eik, dat vind ik zelf verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Leuke aparte bank en stoelen![]()
Onderste foto: Ik kan alleen niet begrijpen dat een 28e jarige voor zulke donkere ouderwetse eiken houten meubels gaatDacht eerst even dat het 'tijdelijke' meubels waren ivm met een verbouwing.
Maar uiteraard hebben we niet allemaal dezelfde smaak, I know
Lijkt serieus net een bejaarden huisquote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het begint al weer meer op een woonkamer te lijken nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lijkt serieus net een bejaarden huis
Bij Retro denk ik toch aan wat anders dan een kringlooprommelmarkt inrichtingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:20 schreef Moonah het volgende:
[..]Nou BM, daar kun je het dan mee doen!
Jammer dat de knipoog niet wordt gevat.
Ik vind de retrosmaak van BM veel leuker en cretiever dan van menig andere poster met leren-stoelen-interieur.
Die knipoog naar retro kun je toepassen bij de bank en stoelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:20 schreef Moonah het volgende:
[..]Nou BM, daar kun je het dan mee doen!
Jammer dat de knipoog niet wordt gevat.
Ik vind de retrosmaak van BM veel leuker en cretiever dan van menig andere poster met leren-stoelen-interieur.
Volgens mij wel, hij merkt iig al op dat zijn smaak verschilt van de hare.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
wel eens gehoord dat smaken verschillen?
Iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij merkt iig al op dat zijn haar smaak verschilt van de hare.
Hee, nu zie ik ze ook! Het zijn trouwens 3 hondjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:15 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie ze wel hoor, met 2 lieve hondjes...
2.24 meterquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:10 schreef lady-wrb het volgende:
is je plafond zo laag of hangt je schilderij zo hoog?
Ik zie niksquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef sjetterboks het volgende:
Onze woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet werken, maar onze keuken zal ik vanavond even op de foto zetten
quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Web Server at hermanbroodstraat21.com
haha neej daar kun je niet tussendoor lopen, daar hoeft ook niemand langs haha. het is alleen zo raar om je salontafel tegen de TV kast aan te zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Te hoog
En kan je wel lopen tussen je salontafel en TV?
Zó leuk dat binnenkijken
Thanx, ben er ook nog steeds erg blij mee. Zie net dat mijn Brabantia-ontbijtkoekblik niet eens op de foto staat. Had je het vast nog gezelliger gevondenquote:
hahahaha, o ja, vastquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Thanx, ben er ook nog steeds erg blij mee. Zie net dat mijn Brabantia-ontbijtkoekblik niet eens op de foto staat. Had je het vast nog gezelliger gevonden
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Moonah het volgende:
Mooie lamp hoor BM!
Je zou eigenlijk eens bij ons op zolder en in de schuur moeten kijken. Mijn lief heeft zoooo veel van dat soort rommel die spullen staan...
Bij deze wat fotootjes die ik nog op mijn computer had staan.
De voorkamer (we hebben een woonkamer en-suite). [ afbeelding ]
Kamer van onze anderhalfjarige zoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |