He enen kloon....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef salosalo het volgende:
Bij deze een paar pics van mijn app. Het is wel nog niet klaar.
voor:
na:
ps. De led verlichting is rgb. En in het echt minder dominant als op de foto
Heel mooi!quote:
Geel verandert 's avonds in grijs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef salosalo het volgende:
Ben ik de enige die het heel erg Ikea achtig vind aandoen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef salosalo het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eethoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. De led verlichting is rgb. En in het echt minder dominant als op de foto
jij houdt niet van ikea?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het heel erg Ikea achtig vind aandoen?
Mooi die donkere vloerquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Salosalo, ziet er strak uit![]()
ons huis anno maart (we leven ons steeds meer in), misschien al bekend van onze klustopics, maar nu in daglicht op de plaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog op zoek naar betaalbare leuke kunst voor aan de muur
Dit is een zelfgemaakte kubus van 6mm MDF. De band die je op de muur ziet is ook 6mm MDF. Hierdoor kan ik wanneer ik zin heb de band en kubus makkelijk oververven zonder dat ik mijn muur iedere keer moet afplakken/of laag op laag ga ververven. Is inmiddels in 1 jaar tijd al drie verschillende kleuren geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Cyan het volgende:
Salosalo dat gele en vervolgens grijze meubel met die vaas erop, is dat een kubus? Of een dressoir? Kan het niet zien op de foto's.
Het tv dressoir is van Knibbeler meubelen. Ligt in het zuiden. Het gewone dressoir is vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef snakelady het volgende:
waar heb je die witte meubels vandaan als ik vragen mag?
Het leuke is dat ik ikea een geweldig concept vind en ook mooie meubels vind hebben. Echter heb ik een hekel aan het hebben van dezelfde meubels als de buren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het heel erg Ikea achtig vind aandoen?
Mooie meubels. Ik heb altijd respect voor mensen die mooie gekleurde meubels hebben. Ik heb er zelf niet het lef voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
ons huis anno maart (we leven ons steeds meer in), misschien al bekend van onze klustopics, maar nu in daglicht op de plaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dacht het leenbakker dressoir al te herkennen, maar ik durfde niks te zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:13 schreef salosalo het volgende:
Het tv dressoir is van Knibbeler meubelen. Ligt in het zuiden. Het gewone dressoir is vanleenbakker
(Dit in verhouding tot de andere designspullen)
tnx! Mijn vriend had dit bankstel al, maar ik vind 'm helemaal tof. De kleur van de stoelen is mijn werk. Tsja, kleur... per saldo ben je met een oranje bank goedkoper uit dan met een authentiek kunstwerk om je kleur interieur te geven.quote:Mooie meubels. Ik heb altijd respect voor mensen die mooie gekleurde meubels hebben. Ik heb er zelf niet het lef voorIk wil graag vrij zijn en durf dan niet meubels in een bepaalde kleur te kopen. terwijl dit juist dat extra aan een inrichting geeft.
Jullie salontafel is ook erg mooi. Mooi robuust
Erg leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh, eh, zo'n stekeldingquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erg leuk!
Even een vraagje... die plant bij de verwarming, verdort die niet? Ik heb nu een soort varen bij de verwarming staan en die gaat elke dag een stukje meer dood. Wat voor plant is de soort die jullie hebben?
geef je 'm misschien te veel water?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef Ewelina het volgende:
Ik bewater de mijne elke dag, verwarming staat hier op 20. En ook niet altijd aan, en 's nachts dus uit.
Oh wow, dit vind ik echt mooi! Ik vind je 'salontafels' en je eetkamertafel vooral mooi. Als ik ooit een 'echt' huis heb dan wil ik ook zulke! En ik vind je wakbak in de keuken ook helemaal te gek. Ik vind die ouderwetse keukens altijd erg mooi, en dit is een mooie oplossing tussen het mooie van oud en het praktische van nieuw!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is het ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef je 'm misschien te veel water?
je moet ze pas water geven als de grond droog aanvoelt, anders gaan de wortels rotten en dan sterven ze ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |