dat kan ieder weekendquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
vreet ik me vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
Da's uit de duim gezogen, het is nergens binnen Ajax bevestigd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef Blight het volgende:
Ik lees dat Ten Cate aangeeft dat Ajax al een centrumspits op het oog heeft. Dat gaat dus om Shota Arveladze? Ik heb het even gemist.
Kanu, Shota.. Veel maakt het niet uit.. maar zelf heb ik liever Shota terug, die hoort niet in Alkmaar! Hij hoort bij ons!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon een breekijzer a la Kanu
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon een breekijzer a la Kanu
Laat hem maar naar Heerenveen gaan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef DouweEgbert het volgende:
Sterchele beslist na het weekend over nieuwe club
Gepubliceerd op 05-07-07 om 19:29 door Johan Kroon
François Sterchele (foto) heeft te kennen gegeven na het komende weekend een beslissing te nemen voor welke club hij het komende seizoen zal uitkomen. De aanvaller verlaat vrijwel zeker zijn club Germinal Beerschot Antwerpen en staat nadrukkelijk in de belangstelling van SC Heerenveen, Ajax en Standard Luik.
'We hebben hem het stadion laten zien en bijgepraat over de club. Ik heb hem gezegd dat het verstandig is om naar Heerenveen te komen. Overal in Europa lopen goede spitsen van Heerenveen rond. Bij ons kan hij zeker beter worden', aldus voorzitter Koos Formsma op de website van Heerenveen.
Heerenveen was de afgelopen dagen in gesprek met Sterchele, die het afgelopen seizoen topscorer werd in België. De 24-jarige international praatte ook al met Ajax, maar de Amsterdammers lijken minder geïnteresseerd te zijn geworden in de Belg. Ook Standard Luik zou Sterchele wel willen halen.
Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
Ach je ziet dat je het met een goed jaar CL aardig kan terugverdienen, nee laat hem maar lekker blijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 jaar gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee jaar van hem kunnen genietenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 1 jaar bijna gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee één jaar van hem kunnen genieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |