abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:30:30 #51
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51178556
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:

[..]

vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
dat kan ieder weekend
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51178589
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef Sethje het volgende:

[..]

dat kan ieder weekend
Typisch Sethje..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_51178747
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Ordinair het volgende:

[..]
vreet ik me vol aan pillen en zuip ik me de tering in! Dan ga ik feesten als een beest!
.
Secrets never die. Only people.
pi_51178896
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

.
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:03:01 #55
52871 Blight
Supersized.
pi_51179644
Ik lees dat Ten Cate aangeeft dat Ajax al een centrumspits op het oog heeft. Dat gaat dus om Shota Arveladze? Ik heb het even gemist.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:03:34 #56
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51179673
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef Blight het volgende:
Ik lees dat Ten Cate aangeeft dat Ajax al een centrumspits op het oog heeft. Dat gaat dus om Shota Arveladze? Ik heb het even gemist.
Da's uit de duim gezogen, het is nergens binnen Ajax bevestigd.
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:04:24 #57
52871 Blight
Supersized.
pi_51179693
Ik had het kunnen weten, gezien de bron. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51180396
Gewoon een breekijzer a la Kanu
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51180483
Ooh nooz! Frank Verlaat is gestopt! 39 jaar. Ik dacht dat hij na Ajax al z'n schoenen in de kelder had gemieterd. Daar had hij de vorm ook wel voor
Woo-loo-loo!
pi_51180665
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Kanu, Shota.. Veel maakt het niet uit.. maar zelf heb ik liever Shota terug, die hoort niet in Alkmaar! Hij hoort bij ons!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_51180739
Shota of Kanu maakt mij ook niet zoveel uit. Het zou allebei fantastisch zijn. Als ik dan toch mag kiezen, doe Shota maar. Kan hij weer terug naar zijn cluppie!
pi_51180763
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:

Kanu of Arveladze het maakt mij niet zo heel veel uit. Er zit denk ik niet veel verschil in de voetbal kwaliteiten van de spelers alhoewel Kanu mij meer een fysiek-breekijzer lijkt terwijl Shota de spelers een mentale boost kan geven (hij is immers al jaren aanvoerder bij AZ).
pi_51180830
Shota zou wel leuk zijn, maar dat is dan maar voor 1 jaar. Kanu kan hopelijk nog een jaar of 3 mee.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51181004
Sterchele beslist na het weekend over nieuwe club
Gepubliceerd op 05-07-07 om 19:29 door Johan Kroon

François Sterchele (foto) heeft te kennen gegeven na het komende weekend een beslissing te nemen voor welke club hij het komende seizoen zal uitkomen. De aanvaller verlaat vrijwel zeker zijn club Germinal Beerschot Antwerpen en staat nadrukkelijk in de belangstelling van SC Heerenveen, Ajax en Standard Luik.

'We hebben hem het stadion laten zien en bijgepraat over de club. Ik heb hem gezegd dat het verstandig is om naar Heerenveen te komen. Overal in Europa lopen goede spitsen van Heerenveen rond. Bij ons kan hij zeker beter worden', aldus voorzitter Koos Formsma op de website van Heerenveen.

Heerenveen was de afgelopen dagen in gesprek met Sterchele, die het afgelopen seizoen topscorer werd in België. De 24-jarige international praatte ook al met Ajax, maar de Amsterdammers lijken minder geïnteresseerd te zijn geworden in de Belg. Ook Standard Luik zou Sterchele wel willen halen.
pi_51181025
Frank Verlaat is nog beschikbaar
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51181038
Van Geel hekelt 'nonchalante' buitenlandse topclubs
Gepubliceerd op 05-07-07 om 21:28 door Tim Vogelpoel

Vandaag vond de eerste training van het seizoen bij Ajax plaats. Na de oefensessie hield technisch directeur Martin van Geel zijn persconferentie, waarin hij geen goed woordje overhad voor de buitenlandse topclubs, die zich 'nonchalant' gedragen volgens Van Geel.

De voorbije weken raakte de technisch directeur gefrustreerd van het aantal lage biedingen die hij binnen kreeg op spelers. 'Die clubs denken dat ze alle spelers voor een prikkie kunnen halen in Nederland', stelt Van Geel. 'Men denkt zo over Scandinavie, maar tegenwoordig lijkt Nederland daar ook wel bij te horen. Belachelijk lage bedragen zijn het.'

Martin van Geel liet ook weten onder geen beding Wesley Sneijder van de hand te doen, zeker als clubs niet willen voldoen aan de vraagprijs. 'We willen niet ieder jaar bouwen. Een vervanger van Sneijder heeft ook weer tijd nodig. Daar gaan weer een paar jaar overeen en dan kunnen wij weer opnieuw beginnen.'

Kijk, dat is nog eens mannentaal.
pi_51181065
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef DouweEgbert het volgende:
Sterchele beslist na het weekend over nieuwe club
Gepubliceerd op 05-07-07 om 19:29 door Johan Kroon

François Sterchele (foto) heeft te kennen gegeven na het komende weekend een beslissing te nemen voor welke club hij het komende seizoen zal uitkomen. De aanvaller verlaat vrijwel zeker zijn club Germinal Beerschot Antwerpen en staat nadrukkelijk in de belangstelling van SC Heerenveen, Ajax en Standard Luik.

'We hebben hem het stadion laten zien en bijgepraat over de club. Ik heb hem gezegd dat het verstandig is om naar Heerenveen te komen. Overal in Europa lopen goede spitsen van Heerenveen rond. Bij ons kan hij zeker beter worden', aldus voorzitter Koos Formsma op de website van Heerenveen.

Heerenveen was de afgelopen dagen in gesprek met Sterchele, die het afgelopen seizoen topscorer werd in België. De 24-jarige international praatte ook al met Ajax, maar de Amsterdammers lijken minder geïnteresseerd te zijn geworden in de Belg. Ook Standard Luik zou Sterchele wel willen halen.
Laat hem maar naar Heerenveen gaan.. Bij Ajax zijn we hem niet nodig.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_51181104
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
pi_51181147
Van Geel

Verder heb ik die Sterchele nooit zien spelen, maar de verhalen die ik over hem hoorde, waren niet erg positief. Die hoeft dan wat mij betreft ook niet te komen.
pi_51181224
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
mooie praat. Maar zorg er maar voor dat ie over een paar jaar niet gratis de deur uit loopt.
Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.
pi_51181252
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef toma het volgende:
Ach je ziet dat je het met een goed jaar CL aardig kan terugverdienen, nee laat hem maar lekker blijven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51181273
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Wanneer, mede door Sneijder, Ajax een paar rondjes verder komt in de CL, heeft ie zijn geld opgebracht.
Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 jaar gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee jaar van hem kunnen genieten
pi_51181937
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. En van mij mag Sneijder over 2 1 jaar bijna gratis de deur uitlopen. Hebben we toch nog twee één jaar van hem kunnen genieten
pi_51182029
Sneijder heeft een contract tot 2009.
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:04:35 #75
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51182078
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]
uh nee

Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo