Ik denk huub of amandaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
Dimitri mag 50CP uitdelen aan een miljoniar naar zijn keus. Ik gok Nadia... goedmakertje voor die krassen...
ja ik snap hem ook niet helemaal.........quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Dimitri krijgt een vibrator met afstandbediening?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk zie ik hem eten! Ik snap nu ook waarom die dat liever niet in de camera doet.
was van jaap, had hij gekocht voor cora voor de huwelijksnacht...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ik snap hem ook niet helemaal.........![]()
leukkkkkk romantisch huwlijkskado......................tja van Jaapquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
was van jaap, had hij gekocht voor cora voor de huwelijksnacht...
![]()
Alweer iets wat je niet snapt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap heeft dat ff gefixed voor Dimitri als cadeautje.. Leuk toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Hebben die 2 gezoend in de zin van een dikke vette tongzoen of zo? zo ja: *brrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:11 schreef milk-shake het volgende:
waren er geen leuke caps van een zoende Natas en mitch eigelijk.............(voor Wilgo)
zal wel niet want ze waren zo slim om op de trap te gaan staan...toen..
kon niet precies zien (op de trap hequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hebben die 2 gezoend in de zin van een dikke vette tongzoen of zo? zo ja: *brrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |