Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
Plaatselijk hobbybier?
Plaatselijke geile postbodes.quote:
Daarom wil Henk hem er ook zo graag bij jou in flatsenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Wat kan dat mens schreeuwen.
Ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
Annabel weer eens zat? What's new. Volgend weekend maar weer eens op stap gaan in Wasp. Iemand zin om mee te gaan?
Jammer. Andere keer beterquote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet.
Tofquote:
Coolquote:
Hangt er vanaf waar je heen wilt.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
Annabel weer eens zat? What's new. Volgend weekend maar weer eens op stap gaan in Wasp. Iemand zin om mee te gaan?
Hé, zie ik eruit alsof ik naar de Duck wilquote:Op zondag 8 juli 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je heen wilt.
Ik heb totaal geen zin om weer naar de Duck te gaan
Graftent.
Ja, sorry, je weet het maar nooit..quote:Op zondag 8 juli 2007 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé, zie ik eruit alsof ik naar de Duck wil? Kom op zeg!
Ja ik weet niet precies. Beginnen op een terrasje iig als het lekker weer is, en dan zien we wel verderquote:Op zondag 8 juli 2007 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, sorry, je weet het maar nooit..
Wat had je dan in gedachten?
Op zich vind ik het wel leuk om mee te gaan
O'Hara is wel flex idd, is dat terras al verbouwd eigenlijk?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies. Beginnen op een terrasje iig als het lekker weer is, en dan zien we wel verder. Wie weet is er trouwens live muziek bij O'Hara in de Irish Pub.
Niet dat ik weet, maar tis ook al een tijdje geleden dt ik er voor het laatst was.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
O'Hara is wel flex idd, is dat terras al verbouwd eigenlijk?
Alles onder het mom van "verkeersveiligheid", evenals de aanleg van een rotonde ter hoogte van het politiebureau...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat mij trouwens wel opviel en waar ik me ook aan stoorde zijn al die verkeersdrempels die ze in de stad hebben aangelegd. Dat rijdt niet fijn kan ik je melden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |