Nou mooi is dat voor de mensen die afhankelijk zijn van het OV...quote:Veolia schrapt lijndiensten
DEN BOSCH - Busmaatschappij Veolia heeft vrijdagochtend bekend gemaakt dat de buslijnen 103, 122 en 136a per 1 augustus 2007 worden opgeheven.
In de praktijk betekent dit dat de dorpen Horn, Swalmen, Kessel, Wasp, Baarlo en Brüggen geen directe busverbinding meer hebben met de omliggende steden.
Deze aankondiging volgt op het besluit van de directie, dat er bezuinigingen en een reorganisatie gaan plaatsvinden.
Het college van B&W van de genoemde dorpen, heeft al aangekondigd zeer binnenkort gesprekken te willen voeren met de directie van Veolia.
Op dit moment zijn er nog geen verdere informatie vrijgegeven.
Ben ik blij dat ik een eigen auto heb...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Nou mooi is dat voor de mensen die afhankelijk zijn van het OV...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho...... Mocht dat zomaar [afbeelding] ?
Ben je daarna wezen biechten bij meneer pastoor?
Ik heb zomaar het idee dat jij niet meer regelmatig in Wasp te vinden bent...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho...... Mocht dat zomaar [afbeelding] ?
Ben je daarna wezen biechten bij meneer pastoor?
Tja... Ouderwetschheid he. Dat was juist de charme van Waspquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij niet meer regelmatig in Wasp te vinden bent...![]()
Het is een heel gewoon dorp hoor. Men loopt er echt niet achter...![]()
Jij wekt echter de indruk dat dat wel zo is...![]()
Juist. Goed gezegd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... Ouderwetschheid he. Dat was juist de charme van Wasp
Ik vind een rotonde ook niet echt pittoresk staan in Wasp. Ze hadden toch een stoplicht in de stijl van een antieke lantaarnpaal kunnen maken? Nu moeten ze het halve centrum verbouwen voor een rotonde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
Wethouders Lutser hakt knoop door
WASP - Eindelijk heeft wethouder Lutser van Ruimtelijke Ordening een beslissing genomen in het slepende conflict met de gemeenteraad.
Het kruispunt bij het politiebureau aan het Republiek der Zeven Vereningde Nederlandenplein, wordt vervangen door een rotonde.
Bijna 8 jaar geleden, in 1999, is besloten dat het kruispunt niet in de huidige vorm kon blijven bestaan. Er is destijds besloten om er een rotonde van te maken. Dit plan stuitte echter al snel op verzet vanuit de raad. Men wilde liever verkeerslichten plaatsen, omdat dit de kosten zou drukken. Omwonenden zagen juist liever een rotonde komen en juichten deze plannen van harte toe. Verkeerslichten ontsieren, zo zei men.
Na jarenlang discussie voeren, heeft de pas aangetreden wethouder de knoop doorgehakt. Er komt een rotonden. Vermoedelijk wordt volgende maand, direct na de 'bouwvak', al een begin gemaakt met de werkzaamheden, die eind september klaar moeten zijn. De kosten voor de aanleg van de rotonde worden geschat op ¤130.000
© Wasper Courant
[afbeelding]
Stoer... Ben benieuwd of Arie Willems nu minder gaat zuipen tijdens diensttijd. Of dattie op het perkje in het midden van de rotonde in uniform in slaap valtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
Wethouders Lutser hakt knoop door
WASP - Eindelijk heeft wethouder Lutser van Ruimtelijke Ordening een beslissing genomen in het slepende conflict met de gemeenteraad.
Het kruispunt bij het politiebureau aan het Republiek der Zeven Vereningde Nederlandenplein, wordt vervangen door een rotonde.
Bijna 8 jaar geleden, in 1999, is besloten dat het kruispunt niet in de huidige vorm kon blijven bestaan. Er is destijds besloten om er een rotonde van te maken. Dit plan stuitte echter al snel op verzet vanuit de raad. Men wilde liever verkeerslichten plaatsen, omdat dit de kosten zou drukken. Omwonenden zagen juist liever een rotonde komen en juichten deze plannen van harte toe. Verkeerslichten ontsieren, zo zei men.
Na jarenlang discussie voeren, heeft de pas aangetreden wethouder de knoop doorgehakt. Er komt een rotonden. Vermoedelijk wordt volgende maand, direct na de 'bouwvak', al een begin gemaakt met de werkzaamheden, die eind september klaar moeten zijn. De kosten voor de aanleg van de rotonde worden geschat op ¤130.000
© Wasper Courant
[afbeelding]
Hey, don't kill the messenger....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een rotonde ook niet echt pittoresk staan in Wasp. Ze hadden toch een stoplicht in de stijl van een antieke lantaarnpaal kunnen maken? Nu moeten ze het halve centrum verbouwen voor een rotonde.![]()
Weinig kans...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoer... Ben benieuwd of Arie Willems nu minder gaat zuipen. Of dattie op het perkje in het midden van de rotonde in uniform in slaap valt![]()
Ik weet wel een mooi kunstwerk: Een bed vastgespijkerd aan een bar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Weinig kans...![]()
Ik heb gehoord via via dat er een kunstwerk in het midden komt en geen perkje...![]()
En dan net als in Velden, echt bier uit de fonteinquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet wel een mooi kunstwerk: Een bed vastgespijkerd aan een bar.
Velden in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan net als in Velden, echt bier uit de fontein
Bierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan net als in Velden, echt bier uit de fontein
Nee, Velden vlak boven Venlo.quote:
Terecht, blij dat ik er weg ben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Nog nóóit geweest. En dat hou ik zo.
Ja klopt. vind het vooral klote voor de bejaarden van huis zonnezeel. Die kunnen nu nauwelijks meer in het centrum komen, zonder een giga eind om te lopen. Die wankele planken die ze hebben neer gelegd om over te steken zijn levensgevaarlijk voor die oudjes!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:16 schreef OA het volgende:
Ook goedemorgen B.:D
We kunnen ons nu druk gaan maken over de opgebroken wegen als die rotonde er komt.}:|Dat ontregelt het complete dorp...:X
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Ik hoorde net dat er vannacht een Mariabeeld uit de kerk is gejat... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |