Sommige wijken vallen inderdaad een beetje buiten de boot. Maar vooral de Noorderheide is erg mooi en rustig, ik ben er opgegroeidquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb bijna een jaar in Wasp gewoond!![]()
Een beetje illigaal dat wel![]()
Kut-dorp. Er is geen flikker te doen daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Sommige wijken vallen inderdaad een beetje buiten de boot. Maar vooral de Noorderheide is erg mooi en rustig, ik ben er opgegroeid
Leuke herinnereringen heb ik er aan overgehouden zegMaar van de andere kant is er qua uitgaansgelegenheden niet echt veel te beleven. Wel een paar leuke kroegen, dat wel, maar na een paar jaar had ik het wel gezien
Pijnlijk voor hem of voor jou?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef BrandX het volgende:
Wasp!
Fantastische plaats! Heb daar een leuke romance gehad ook trouwens, die helaas heel pijnlijk eindigde....
![]()
in eerste instantie voor mij, maar voor hem is het nu nog steeds pijnliljk. Sinds onze break-up doet de rietjeswinkel in de bohemenstraat in Wasp goede zaken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pijnlijk voor hem of voor jou?[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
in eerste instantie voor mij, maar voor hem is het nu nog steeds pijnliljk. Sinds onze break-up doet de rietjeswinkel in de bohemenstraat in Wasp goede zaken!
die verkopen toch ook rietjes?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]_O-_O-
daar zit de Blokker
Daarom moest ik er ook meteen aan denken.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarom moest ik er ook meteen aan denken.:D
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wat vonden jullie van die wijkagent?:D
Met z'n foute snor, kent iemand die? Hoe heette die ook al weer?
Ohjaquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?
Er wonen volgens mij aleen maar alcoholisten in Wasp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?
Ja?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er stond toendertijd zo'n muts achter de kassa daar, die zag allemaal beesjes lopen. Elke keer vanuit het niets gillen dat mens! echt bizar. [afbeelding]
Toch niet shoppen hè. Dat ga ik er binnenkort ook weer eens doen. Als het weer wat beter is. Daarna lekker terrassie pakken langs het kanaal!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
SUPER GEWELDIG MEGA STAD......_O_....khoop er binnenkort weer heen te kunnen...:Y
ahoppen kan ik altijd en overal...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Toch niet shoppen hè. Dat ga ik er binnenkort ook weer eens doen. Als het weer wat beter is. Daarna lekker terrassie pakken langs het kanaal!![]()
Mooie momenten waren dat daar he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef Muck het volgende:
Ah Wasp
mooie stad! okee, saai, maar mooi
ik heb er heel wat mooie momenten beleefd met mijn ex!
Een keer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eens. Mijn ouders gingen daar vroeger altijd op vakantie en ik moest meequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Kut-dorp. Er is geen flikker te doen daar.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie momenten waren dat daar he?![]()
Weet je nog die ene keer? In dat steegje, achter de kerk? Toen meneer pastoor eraan kwam en ik als de sodemieter mijn broek weer omhoog moest doen?
Dat moet jij nodig zeggen. Alsof jij zoiets niet deed met mijn dochter, voordat jullie samen gingen wonen. Dat is heel normaal en gezond hoor jongen.quote:
Hey!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat moet jij nodig zeggen. Alsof jij zoiets niet deed met mijn dochter, voordat jullie samen gingen wonen. Dat is heel normaal en gezond hoor jongen.
Ik ben inmiddels verhuisd. De Zomerstraat ken ik wel ja. Die komt uit aan het Jaargetijdenplein. Daar woont mijn tante nog. Wij hebben in de Kerkstraat gewoond, dat vrijstaande huis, tegenover Dokter Van den Berg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef OA het volgende:
Woon jij nog steeds in Wasp?
Ik woonde vroeger in de Zomerstraat.![]()
Ik ben nooit in Wasp geweest. Misschien kunnen we er een keer met z'n vieren naartoe gaan, een zondagmiddag bijvoorbeeld. Een terrasje pakken, wandelen, misschien de kerk bezichtigen. Kun je zelfs je ouderlijk huis nog eens laten zien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Hey!!![]()
Ben jij überhaupt weleens in Wasp geweest?![]()
Wat betreft jouw opmerking: [afbeelding]
Dat ken ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd. De Zomerstraat ken ik wel ja. Die komt uit aan het Jaargetijdenplein. Daar woont mijn tante nog. Wij hebben in de Kerkstraat gewoond, dat vrijstaande huis, tegenover Dokter Van den Berg.
Details graag!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef MPG het volgende:
Nouja zeg... Ik mag niet eens herinneringen ophalen.
Puick idee!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Wasp geweest. Misschien kunnen we er een keer met z'n vieren naartoe gaan, een zondagmiddag bijvoorbeeld. Een terrasje pakken, wandelen, misschien de kerk bezichtigen. Kun je zelfs je ouderlijk huis nog eens laten zien.
quote:Ik kwam in dit topic door die lijst die ik tegenkwam. Van gesprekken hier waar jij deel aan neemt. Klopt het dat daar ook een gesprek met allemaal nogal, ehm, expliciete filmpjes bij zit?
Jazekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ken ik.![]()
Ik had trouwens niet verwacht dat er meerdere mensen uit Wasp hier zouden zijn!!![]()
Ik kom/kwam nooit bij Blokker... dus nee...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Ken je de blokker nog? En dan dat meisje van de kassa? Niet dat mens dat altijd beestjes zag, maar die blonde, van een jaar of achttien toen. Karin heette ze geloof ik. En zoenen dat ze kon
![]()
![]()
![]()
Je weet toch dat ik altijd goede ideeën heb, jongen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Puick idee!!![]()
[..]
Tuurlijk niet... voor zulke filmpjes krijg je hier een permanente ban!!
![]()
Jah! Is nog best druk hier zelfs. Straks hebben we nog een slowchatquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ken ik.![]()
Ik had trouwens niet verwacht dat er meerdere mensen uit Wasp hier zouden zijn!!![]()
Ik zal eens voor je kijken of ik nog een foto hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom/kwam nooit bij Blokker... dus nee...
Pics?
Gezellig toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jah! Is nog best druk hier zelfs. Straks hebben we nog een slowchat![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom/kwam nooit bij Blokker... dus nee...
Pics?
Ja tuurlijk. Das weer eens wat anders.quote:
quote:
Zeg, jongeman, zou jij je wat dames betreft wel willen beperken tot mijn wonderschone dochter? Ik mag jou wel en wil je graag als schoonzoon houden.quote:
Kijken, kijken, niet aankomen toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zeg, jongeman, zou jij je wat dames betreft wel willen beperken tot mijn wonderschone dochter? Ik mag jou wel en wil je graag als schoonzoon houden.
Lekker ding wel he?quote:
Uhuh...quote:
Volgens mij wordt dat inderdaad een rotonde. Ik hoop het wel want dat kruispunt was levensgevaarlijk. Zeker als je op de fiets bent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Uhuh...![]()
Zeg... weet jij hoe dat zit met dat klotekruispunt bij het pliesiebureau?
Wordt dat een rotonde of hoe zit het?? Wat zijn ze van plan...![]()
Dat wordt geen rotonde, daar komen de eerste verkeerslichten van Waspquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Uhuh...![]()
Zeg... weet jij hoe dat zit met dat klotekruispunt bij het pliesiebureau?
Wordt dat een rotonde of hoe zit het?? Wat zijn ze van plan...![]()
Verkeerslichten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt geen rotonde, daar komen de eerste verkeerslichten van Wasp.Een rotonde leek niet echt verantwoord met de staat waarin onze wijkagent Arie Wilems verkeert tegen einde diensttijd, alstie nog ff bij Tante Bet in het café is geweest. Dan zou hij in het plantsoentje in het midden in slaap vallen
.
Tja... wie weet wordt het een rotonde als Arie met de VUT isquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerslichten...![]()
Weg dorps gevoel.... [afbeelding]
Laat hem toch gewoon ander werk doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... wie weet wordt het een rotonde als Arie met de VUT is
Hij is wijkagent, hij doet 2 maal daags zijn ronde, en komt dus vlak voor einde diensttijd bij Tante Bet dr café langs. Daar wipt hij dan altijd ff binnen, en na 5 uur daar gezeten te hebben zit de dienst er vrijwel op, en moet hij terug naar het bureauquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Laat hem toch gewoon ander werk doen...![]()
Dat verkeer reguleert zichzelf wel.
Er zijn zat problemen in en rond de cafeetjes en bij de diverse buurthuizen...![]()
Zo vaak kom ik niet meer ik Wasp...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is wijkagent, hij doet 2 maal daags zijn ronde, en komt dus vlak voor einde diensttijd bij Tante Bet dr café langs. Daar wipt hij dan altijd ff binnen, en na 5 uur daar gezeten te hebben zit de dienst er vrijwel op, en moet hij terug naar het bureau![]()
![]()
![]()
Ja, die wagens rijden er, en Arie doet nog zn ronde. Tot hij met de VUT gaat, over 3 of 4 jaar ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet meer ik Wasp...
Maar nu maak je echt een grapje...We leven niet meer 60 jaar geleden, waar de wijkagent daadwerkelijk 2 maal daags een ronde deed en daarna naar het café ging...
![]()
Die kerel zal best wel eens te diep in het glaasje kijken.... ja, na werktijd... [afbeelding]
Maar ff serieus... er rijden gewoon wagens rond met jonge gasten!![]()
Trustenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen maar ik ga binnenkort weer s langs in Wasp.
Ik heb daar nog een vriendinnetje
Trusten![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:43 schreef OA het volgende:
Goedemorgen! [afbeelding]
Zijn er al Waspenaren wakker?![]()
Ik ook, als ex-Waspenaar.quote:
Rowena? Ken ik haar? Waar woont ze ergens?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, als ex-Waspenaar.
En dat dinnetje heet Rowena
Weinig voorkomende naam...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, als ex-Waspenaar.
En dat dinnetje heet Rowena
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Die woont toch in de Lentelaan? Ook daar bij het Jaargetijdenplein?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Weinig voorkomende naam...
Dat moet haast wel die meid zijn die de woordvoerder van de gemeente is.![]()
Ambtenaar...![]()
Ik heb geen flauw idee...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Die woont toch in de Lentelaan? Ook daar bij het Jaargetijdenplein?
Precies, en het was een tering eind rijden op de fiets vanaf het Wilhelmina kwartier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee...![]()
En het is trouwens Lentestraat
Pffff, een teringeind fietsen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, en het was een tering eind rijden op de fiets vanaf het Wilhelmina kwartier.![]()
Maar het was het waard.
Gelukkig kan ik tegenwoordig met de auto. Is ook wel ver fietsen vanuit Arnhem.![]()
![]()
Owja, lentestraat ja. Das waar ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee...![]()
En het is trouwens Lentestraat
Was het het waard ja? Vertel eens, wat hebben jullie allemaal uitgespookt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, en het was een tering eind rijden op de fiets vanaf het Wilhelmina kwartier.![]()
Maar het was het waard.
Gelukkig kan ik tegenwoordig met de auto. Is ook wel ver fietsen vanuit Arnhem.![]()
![]()
Juist ja, goed te doen, en anders spreek je halfweg af, bij de kerkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Pffff, een teringeind fietsen...![]()
Het is hemelsbreed 3 km van de ene kant naar de andere kant van Wasp.![]()
Nou, das toch ver!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Pffff, een teringeind fietsen...![]()
Het is hemelsbreed 3 km van de ene kant naar de andere kant van Wasp.![]()
Whehe.... knuffelen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, das toch ver!![]()
Vooral als je een paar uurtjes bent wezen .. euh... knuffelen![]()
We hebben ook wel s een beetje gezoend.quote:
Oho...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben ook wel s een beetje gezoend.
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI![]()
Nou mooi is dat voor de mensen die afhankelijk zijn van het OV...quote:Veolia schrapt lijndiensten
DEN BOSCH - Busmaatschappij Veolia heeft vrijdagochtend bekend gemaakt dat de buslijnen 103, 122 en 136a per 1 augustus 2007 worden opgeheven.
In de praktijk betekent dit dat de dorpen Horn, Swalmen, Kessel, Wasp, Baarlo en Brüggen geen directe busverbinding meer hebben met de omliggende steden.
Deze aankondiging volgt op het besluit van de directie, dat er bezuinigingen en een reorganisatie gaan plaatsvinden.
Het college van B&W van de genoemde dorpen, heeft al aangekondigd zeer binnenkort gesprekken te willen voeren met de directie van Veolia.
Op dit moment zijn er nog geen verdere informatie vrijgegeven.
Ben ik blij dat ik een eigen auto heb...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Nou mooi is dat voor de mensen die afhankelijk zijn van het OV...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho...... Mocht dat zomaar [afbeelding] ?
Ben je daarna wezen biechten bij meneer pastoor?
Ik heb zomaar het idee dat jij niet meer regelmatig in Wasp te vinden bent...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho...... Mocht dat zomaar [afbeelding] ?
Ben je daarna wezen biechten bij meneer pastoor?
Tja... Ouderwetschheid he. Dat was juist de charme van Waspquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij niet meer regelmatig in Wasp te vinden bent...![]()
Het is een heel gewoon dorp hoor. Men loopt er echt niet achter...![]()
Jij wekt echter de indruk dat dat wel zo is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |