En dan een pulse doen van 1.000.000.000 minimaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:57 schreef Ravii het volgende:
eigenlijk zouden we een lanparty moeten organiseren die duurt tot 15 augustus:D
Whatpulse Slaves!
Gewoon doorgaan tot de 1 miljard ja.. en dan pas stoppenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:10 schreef casper4ever het volgende:
[..]
En dan een pulse doen van 1.000.000.000 minimaal
Hmm, zoiets is toch ook wel te halen voor ons ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
GoT heeft vandaag 67.709.304 keys gepulsed... eens kijken wat er nog bij komt.
een fp-bericht zorgt voor ruim het dubbele in 1 dagje. het is toch eigenlijk van de zotten dat er blijkbaar nog zóveel fokkers die whatpulse willen installeren rondlopen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm, zoiets is toch ook wel te halen voor ons ?
Als iedereen nu ongeveer 750.000 keys neer kan zetten voor de megapulse.
Dan hebben we al 43.500.000 keys te pakken (Of ik moet het verkeerd hebben uitgerekend.)
(En als je precies hetzelfde wilt als GoT: 1.167.401 keys hebben.)
Omdat we dat eenmaal niet doen ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom zetten we totaal keys niet in onze Sig of ondetitel?
Bij mij zijn die unknown keys de knoppen boven de rij van de functietoetsen.. misschien dat jij ook van die toetsen hebt..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:34 schreef Crientj het volgende:
[afbeelding]
Wel ja, laat ik deze ook maar eventjes posten... Het is nog al een groot verschil met eentje terug. Alleen deze heeft ongeveer mn keys nu aangezien ik Whatpulse dus opnieuw moest installeren.
Toch vaag dat ik vaak de E en de Spatie te pakken heb. Maar, wat ik me meer afvraag. In die lijst heb ik ook een aantal keer: UNKNOWN staan. en waarom worden die `, caps en die tab naast je rechter alt niet meegetelt ?
Vaag....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef Crientj het volgende:
Nee, ik heb gewoon een normaal toetsenbord. Zonder al die extra knoppen en dergelijke.
Hmm. Ik zie nu wel van die extra knopjes met www en @ etc. Maar die gebruik ik helemaal niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |