Banners kan ik op me rekening nemen als niemand anders er tijd voor heeft,quote:Op zondag 8 juli 2007 13:21 schreef superworm het volgende:
beetje goeie pm? denkt iemand hier dat danny ontvankelijk is hiervoor? en kan iemand een paar leuke banners maken?
andere versie geprobeerd ?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Gibeon het volgende:
Ik doe niet meer mee met WhatPulse, dat stomme ding zegt steeds dat m'n whatpulse.bin corrupt is
opnieuw installeren en door blijven pulsen voor het hogere doel. please...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Gibeon het volgende:
Ik doe niet meer mee met WhatPulse, dat stomme ding zegt steeds dat m'n whatpulse.bin corrupt is
Hebje al geprobeerd om hem op een andere locatie op te slaanquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Gibeon het volgende:
quote:
2 dingen om zeker uit te proberenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hebje al geprobeerd om hem op een andere locatie op te slaan
C »Program Files » Whatpulse2 oid?
Ik ben een nieuwe aan het makenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:00 schreef superworm het volgende:
jort, wat is er met je site gebuerd? hij is offline...
En in de kleine lettertjes:quote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
* Doe mee met FOK! Whatpulse! En maak kans op 10.000 euro!*
Uiteraard, wij gaan de 100.000.000 toch zeker wel halenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef gateway het volgende:
pfff die gotters hadden een beste megapulse! gaan wij dat overtreffen op 15 augustus?
Volgens mij waren zij langer bezig dan dat wij nu totaal doen, als wij die 85mil overtreffen dan wil ik hun reacties wel eens horenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef gateway het volgende:
pfff die gotters hadden een beste megapulse! gaan wij dat overtreffen op 15 augustus?
ik ben benieuwd,ik doe niet mee, te vaak problemen met whatpulse dat er weer keys weg zijn enzoquote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Uiteraard, wij gaan de 100.000.000 toch zeker wel halen
Das wel balenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:26 schreef gateway het volgende:
[..]
ik ben benieuwd,ik doe niet mee, te vaak problemen met whatpulse dat er weer keys weg zijn enzo
Ik kan denk ik ook wel een miljoen bijdragen tot 15 augustusquote:Op zondag 8 juli 2007 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Das wel balen![]()
Ik zit nu bijna op 1 milen we hebben nog langer dan een maand te gaan
met mijn meer dan 100K per dag moet de 2mil ook nog wel lukken
alleen zit volgende week nog met mijn werk, maar daarna vakantie
ik ga niet op vakantie dus de keys zullen dan nog wel flink aantikken
Ik hoop 2.5 a 3mil te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kan denk ik ook wel een miljoen bijdragen tot 15 augustus![]()
Neuhquote:
Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef vdvorst het volgende:
hopelijk vandaag nog een 100k pulse,
maar ben bang dat ik dat niet ga halen
ben bezig,quote:
Lol oke danquote:Op zondag 8 juli 2007 20:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ben bezig,
maar het gaat niet super hard omdat ik ook tv aan het kijken ben, en de laatste dagen gaat het helemaal slecht omdat ik weg ben geweest, druk gehad enzo,
wel ben ik gezakt voor school, dat betekent doorwerken in de vakantie, wel wat typwerk, niet leuk, maar wat doe je er aan.
Verder ga ik vanavond nog even rustig op internet rondneuzen, typen op msn, etc... en hopelijk ben ik nog lang genoeg wakker om aan de 100k te komen, aangezien ik nogal moe ben (groot feest gisteren)
Maar anders heb ik morgenvroeg een pulse, dus niet heel veel later... maar zou leuk zijn voor bij de stats van morgen. Ik zal proberen veel te typen...![]()
Ik vandaag ongeveer 25k denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 20:25 schreef superworm het volgende:
ik heb vandaag al zon 70 k getypt, allemaal op de twee megapulse-computers. goed he?! nog 10 berichtjes.... dan is deze vollll!
Inderdaad, zo is er geen lol te beleven aan WhatPulsequote:Op zondag 8 juli 2007 21:20 schreef superworm het volgende:
serieus? gewoon toetsen rammen in kladblok? i resent that. je moet je computergebruik meten, niet je meetresultaten beinvloeden.
het is te hopen dat danny inderdaad ontvankelijk is voor het hele gedoe, maar ik heb goede hoop.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef donroyco het volgende:
Goede PM Bert (superworm)...
Useraanwas
Ik hoop dat het schakeltje bij Danny omgaat, hij zou toch zelf ook wel willen dat Fok! nog bekender wordt en dus zou die zo'n lullig (zo klinkt het misschien) bannertje toch niet weigeren.. Alle nieuwe aanwas van leden is natuurlijk meegenomen, en aangezien er veel posters zijn die niet de kleinste berichten zitten te typen komen de keys ook wel in orde... daarbuiten heb ik al geprobeerd om de megaposter van Fok! (tong80) proberen over te halen om met WhatPulse mee te doen. Dat is tot op heden niet gelukt, hetgeen mij toch wel spijt.. hij post omdat ie wil posten (ofwel wil reageren op Fok!) had ie mij op MSN uitgelegd en daarbij heb ik het toen maar gelaten.. Om de huge megaposter van Fok! tegen je te hebben, daar had ik ook geen zin in...
Banner..
Over die banner kan ik kort zijn... Ik kan ook wel wat fixen in combinatie met Photoshop, zal er zo mee aan de slag gaan... wat willlen jullie eigenlijk dat erin komt wat belangrijk is voor het aantrekken van nieuwe users voor wat betreft WhatPulse? Ikzelf dacht aan het logo van WhatPulse met daarbij een toetsenbord en ieder geval een pakkende slogan.. Als je dan op de banner klikt kom je bij het Fok! WhatPulse -topic uit (of zouden we van Danny een speciale pagina mogen maken over WhatPulse en hoe het werkt en wat erbij komt kijken.. [soort van Wiki]..?) Verder nog de kleuren, daarbij nog ideeėn...? Laat het hier maar weten als je nog goede verzinsels hebt...
Deze post scheelt alweer een aantal keys richting het miljoen... dat probeer ik toch wel te halen, ook al kan ik niet zo heel veel posten, aangezien ik vele dagen moet werken richting de 15 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |