Je woont toch in Argentinie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Je kan geld beter nuttig besteden. Ik betaal toch al meer dan genoeg belasting
Maar betaal veel te veel belasting in Nederlandquote:
Waarom zou je belasting betalen in Nederland als je in Argentinie woont?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:47 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Maar betaal veel te veel belasting in Nederland
Dus je woont niet in Argentinie? Ik dacht dat je dat ooit had gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Omdat emigreren naar Argentinie voor mij geen toegevoegde waarde heeft
Je kunt er toch best wonen zonder permanent naar dat land te migreren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je woont niet in Argentinie? Ik dacht dat je dat ooit had gezegd.
Hoe zijn de wedstrijden daar?
De wedstrijden gelijkwaardig? Dat vind ik dan wel vreemd, omdat je toch vaak hoort dat de Argentijnse competitie erg sterk is. Dat is niet zo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:54 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Ik vind de wedstrijden gelijkwaardig en omdat ze er een andere competitie opzet hebben dan Europa en er ieder half jaar bij iedere club 2 of 3 basisspelers per half jaar weg gaan spannend
Feyenoord werd dit jaar 7e (of 9e als je de play-offstand rekent), haalt een nieuwe coach en wat nieuwe spelers en kan zomaar weer eens voor het landskampioenschap meestrijden.. Zo ondenkbaar is het dus niet..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zit weinig verschil tussen pak hem beet de nummer 5 en de nummer 1
San Lorenzo werd vorig jaar 7e of zo en haalt een nieuwe coach en wat nieuwe spelers en wordt kampioen.
Dat is in Nederland ondenkbaar
Maar het zijn voornamelijk River Plate en Boca die de dienst uitmaken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Er zit weinig verschil tussen pak hem beet de nummer 5 en de nummer 1
San Lorenzo werd vorig jaar 7e of zo en haalt een nieuwe coach en wat nieuwe spelers en wordt kampioen.
Dat is in Nederland ondenkbaar
Ik denk niet dat het voor meer concurrentie zorgt. Door een gelukkige reeks kan je dan kampioen worden, niet noodzakelijk door kwaliteit. Uiteindelijk zijn het er een paar die boven blijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Het zijn niet vooral River en Boca dat de dienst uitmaken.
Het competitieschema in Argentinie zorgt voor meer concurrentie. Van mij mag het zo ingevoerd worden
Geluk staat niet gelijk aan kwaliteit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het leidt wel tot meer concurrentie en spanning.
Is ook logisch, na 17 wedstrijden begin je weer opnieuw en met wat geluk kan je al een heel eind komen
De winterkampioen in Nederland is alleen in 2001 geen kampioen geworden. Dat was toen Feyenoord. Dus veel zal het niet veranderenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Het leidt wel tot meer concurrentie en spanning.
Is ook logisch, na 17 wedstrijden begin je weer opnieuw en met wat geluk kan je al een heel eind komen
Omdat wij niet wachten op een kampioen na 17 dagen. Dat is gewoon niks voor Europa. Vind jij dat het ook in andere landen moet worden doorgevoerd dan? En wat denk je van het niveau van Engeland, daar is de afgelopen 15 jaar alleen maar Arsenal/Chelsea/Man utd kampioen geworden (op 1x Blackburn na) Wil dat meteen zeggen dat het niveau laag is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet?
Play-offs maken het ook spannender maar beter is het nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee. Ik weet alleen dat het in Argentinie tot een spannendere competitie leidt met meer competitie. Dat is nooit slecht
Roda en Utrecht zijn juist heel wat minder wisselvallig dan Groningen. Roda is bijvoorbeeld al vijf keer op rij in de topquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
FC Twente en FC Groningen komen de laatste jaren ook opzetten, ook zij hebben potentie om op eigen kracht een stabiele subtopper te worden. Roda JC, Vitesse en Utrecht zijn te wisselvallig..
Betreffende Groningen is het inderdaad wat korte termijn-denken, ze doen pas een jaar of 2-3 leuk mee, maar er staat een gezonde organisatie, nieuw stadion en goede TS+spelersgroep. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Twente (wat het seizoen 2005-2006 nog dramatisch begon, pas na de winterstop werden de resultaten geboekt.., over wisselvallig gesproken..). Op basis daarvan denk ik dat die beide clubs stabiele subtoppers met regelmatig Europees voetbal kunnenworden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda en Utrecht zijn juist heel wat minder wisselvallig dan Groningen. Roda is bijvoorbeeld al vijf keer op rij in de top
acht geëindigd en in de afgelopen 20 jaar zelfs 15 keer. Voor Utrecht geldt dat in iets mindere mate ook, Groningen akn dat daarentegen (nog) niet zeggen.
Roda heeft inderdaad minder aansprekende jaren achter de rug in de periode 2002-2005/2006, alhoewel de resultaten niet eens zo beroerd waren en dat toont mijns inziens aan dat ze wel degelijk een stabiele subtopper zijn. Stabieler dan roningen bijvoorbeeld, wat niet wegneemt dat Groningen een club met potentie is. Maar op de langere termijn moeten ze zich nog bewijzen. Wat dat betreft hebben Roda en Utrecht nog een voorsprong. Ze spelen beiden al sinds bergin jaren zeventig aan één stuk in de Eredivisie en als je een ranglijst over de afgelopen 25 jaar maakt dan staat Roda op vier en Utrecht op zes. Dat komt deels natuurlijk omdat ze nooit gedegradeerd zijn, maar dat is natuurlijk al een prestatie op zich.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Terecht zeg je dat Roda de afgelopen 20 jaar regelmatig de top8 haalt. Bij top4+SCH,FCT,FCG kom ik echter op 7 ploegen.. Ik heb Roda er bewust even uitgelaten omdat ik ze de afgelopen jaren niet stabiel genoeg (qua resultaten) vindt om ieder jaar voor een 'top5-6-klassering te gaan, iets waar ik voornoemde ploegen wel tot in staat acht. Roda JC zou ieder jaar in het linker rijtje moeten kunnen eindigen, echter acht ik ze qua 'totaalpakket' momenteel niet goed genoeg om bij de eerder door mij aangehaalde clubs te worden geschaard. Ik had juist het idee dat Roda JC de laatste jaren langzamerhand het subtopperschap kwijt aan het raken was (niet qua eindklasseringen overigens), de laatste 2 jaar lijkt die 'daling' echter weer te keren.. Er worden goede aankopen gedaan en er lijkt weer wat visie in te zitten.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Guardado helaas niet naar Nederland maar als Depor komt zijn de Nederlandse ploegen gewoon kansloos
Maar Atheltic Bilbao is weer kansloos tegen Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Guardado helaas niet naar Nederland maar als Depor komt zijn de Nederlandse ploegen gewoon kansloos
quote:Athletic Bilbao lijkt te kunnen fluiten naar de diensten van Xabi Prieto. Volgens zaakwaarnemer Miguel Ángel Cermeño heeft Ajax de beste papieren in huis om de speler van Real Sociedad over te nemen.
Jammer voor PSV, maar misschien kunnen ze voor de 7 miljoen die Depor neerlegt wel 2 of 3 vergelijkbare spelers van 'dichter bij huis' halen ipv weer een 'exotisch type' (lees: alles wat niet-Westers/Europees is)quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Guardado helaas niet naar Nederland maar als Depor komt het Spaanse geld komt, dan kiest de verkopende club voor de pecunia en zijn de Nederlandse ploegen gewoon kansloos
Wat stelt Bilbao de laatste seizoenen voor?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Atheltic Bilbao is weer kansloos tegen Ajax.
[..]
PSV koopt zo effe voor 13 miljoen 2 spelers zonder dat ze noemenswaardig verkocht hebbenquote:
En wat wil je daar nu mee zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV koopt zo effe voor 13 miljoen 2 spelers zonder dat ze noemenswaardig verkocht hebben
En in de door jou veelvuldig geprezen Roemeense competitie gaat dat er anders aan toe?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat hij dus niet haalbaar was.
Het is voor PSV of Lazovic of Guardado en niet en/en
Welke spelers hebben Steaua, Dinamo en de andere clubs deze zomer dan al aangetrokken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze halen in elk geval spelers die niet haalbaar zijn voor Nederlandse clubs en ze doen het beter in Europa ook
Ik zie het niet, kun je even knippen en plakken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je de topic lezen
Waarbij je bewust de spelers die wel naar Nederland komen niet opnoemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bergossio, Rios, Di Maria naar Portugal
Diaz, Ustari, Pavone, Clemente, JRR naar Spanje
Farias naar Frankrijk
Sosa naar Duitsland
Lavezzi, Carizzo naar Italie
Moralez naar Rusland
Castroman naar Mexico
Nunez en Sosa naar Griekenland
vs
Sneijder, Drenthe, De mul naar Spanje
Nilsson naar Frankrijk
Hansson, Grygera naar Italie
Rigters, Babel, Alex naar Engeland
Wie kan mij het verschil uitleggen?
Verder zou ik willen weten welke spelers van Europees subtop niveau zijn. Ik kom niet verder dan een stuk of 10
Van Bronckhorst, Hofland en Sahin vallen zeker onder die noemer. Daarnaast zijn spelers als Ari, Pelle en nog wat andere talenten zeker niet minder talentvol dan een paar van die gasten die jij in jouw rijtje opsomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn dat op de 33 jarige Makaay na dan Europese suptoppers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |