Juistquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mijn part zijn we straks het 100e land op 1 of andere ranglijst en hebben we zometeen alleen nog maar 8e rangs buitenlanders, zolang ik maar met plezier kijk naar de wedstijden uit de Eredivisie vind ik het allemaal best.
Zijn twee geweldige spelers die je voor zo'n prijs niet in Nederland zou vinden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcus Berg Groningen Zweden
Frederik Stenman Groningen Zweden
Geweldige buitenlanders toch?
Zenden, Lamey, Maduro, Terol, Knol, Van der Lindenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van Persie
Van der Sar
Bouma
Ooijer
Melchiot
Kuijt
Babel
Boateng
Sneijder
Van Nistelrooy
Riga
Seedorf
Zenden
Van Bommel
Van der Vaart
Mathijsen
De Jong
Castelen
Robben
Vennegoor
Ik kom maar tot 20
Lijkt me vrij kut voor Groningen als die alleen nog Europees kunnen spelen in de Intertotoquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mijn part zijn we straks het 100e land op 1 of andere ranglijst en hebben we zometeen alleen nog maar 8e rangs buitenlanders, zolang ik maar met plezier kijk naar de wedstijden uit de Eredivisie vind ik het allemaal best.
Zenden staat er al bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zenden, Lamey, Maduro, Terol, Knol, Van der Linden
Een middenmoter uit Griekenland valt daar niet onder wmbquote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee over hoogste niveau in Europa
Spelers van middenmoters spelen niet op een hoog niveau nee. Dat ze af en toe een goede tegenstander treffen doet daar niks aan af.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenmotors spelen niet op het hoogste niveau?
Hoogste niveau van het land is de hoogste competitie.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een middenmoter uit Griekenland valt daar niet onder wmbOf speelt ie inmiddels ergens anders?
Ze spelen zelf misschien niet met hoog niveau maar ze spelen wel op het hoogste niveau.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Spelers van middenmoters spelen niet op een hoog niveau nee. Dat ze af en toe een goede tegenstander treffen doet daar niks aan af.
Het ging niet om het hoogste niveau van een land, maar het hoogste niveau van Europa. Horen de spelers van Excelsior dan ook tot het hoogste niveau van Europa, alleen omdat ze in de hoogste divisie van Nederland spelen?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoogste niveau van het land is de hoogste competitie.
Of dat nou de nummer 1 of de nummer 15 is.
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het ging niet om het hoogste niveau van een land, maar het hoogste niveau van Europa. Horen de spelers van Excelsior dan ook tot het hoogste niveau van Europa, alleen omdat ze in de hoogste divisie van Nederland spelen?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij vindt serieus de spelers van Excelsior horen tot het hoogste niveau van Europa?
Martin van Geel vindt van wel.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij vind serieus de spelers van Excelsior horen tot het hoogste niveau van Europa?
Beetje theoretische prietpraat, aangezien er genoeg championship teams zijn die het Cypriotische clubs, 'op het hoogste niveau', moeilijk kunnen maken.quote:
het zijn er nog meer.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zenden, Lamey, Maduro, Terol, Knol, Van der Linden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |