quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten
Ik had iets te veel wodka/jus (50/50) op ( een stuk of 4 denk ik )
sjow he! ben jij ff slim zeg!quote:
Ik heb een kaki roze korte broek met mintgroen hemd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:25 schreef hamkaastosti het volgende:
mannen met roze kleren aan moeten een niersteen uitpissen
geil man!quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Smoked het volgende:
Vanuit m'n ooghoek zie ik dat hij de hele tijd naar mijn borsten zit te kijken. Na een tijdje werd het echt vervelend, hij bleef me aankijken als een zombie (zeker om stoer over te komen).
quote:Geslacht: Man
precies! zijn ze "staarbaar"?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:38 schreef SharQueDo het volgende:
Hoax. Post is pics van je borsten als bewijs.![]()
Alleen als je ook een roze ipod hebt met je zelfgemaakte jaarmixen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb een kaki roze korte broek met mintgroen hemd.
Mag dat ?
+ geschoren benen.
(D) Het concept Lemming is jou totaal vreemd en je wordt nu keihard uitgelachen door alle andere users hier op Fok! en dan kom jij natuurlijk met een smoesje van:" jaaaa dat wist ik wel hoor maar blablabla.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:24 schreef tisauch het volgende:
Ts, heb je:
(A) Een grote boezem
(B) Bordje omhangen met de tekst: Dit is de voorkant; in plain English: No hooters at all
(C) A of B en was het koud in de trein![]()
Wil toch graag weten waarom die gast zo bleef staren
Behoehoeohoeoe?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
(D) Het concept Lemming is jou totaal vreemd en je wordt nu keihard uitgelachen door alle andere users hier op Fok! en dan kom jij natuurlijk met een smoesje van:" jaaaa dat wist ik wel hoor maar blablabla.....
viel me dus ook al op ja....quote:
proestquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten
Ik had iets te veel wodka/jus (50/50) op ( een stuk of 4 denk ik )
Mischien was hij eenzaam, en door jouw afwijzing gaat hij nu zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Smoked het volgende:
Ik zit dus net in de metro, komt er zo'n nerd met een of ander faggot roze overhemd tegenover me zitten.
Vanuit m'n ooghoek zie ik dat hij de hele tijd naar mijn borsten zit te kijken. Na een tijdje werd het echt vervelend, hij bleef me aankijken als een zombie (zeker om stoer over te komen).
Toen hij (eindelijk) uitstapte maakte hij een gebaar van "kom met me mee", wat denkt die idioot wel niet. Ik heb maar vriendelijk nee gezegd want op dit soort losers zit ik echt niet te wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |