abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51877057
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 03:15 schreef Kees22 het volgende:
Findhorn!
Bestaat dat nog?

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Kannibali op 27-07-2007 05:32:24 ]
pi_51889426
Maar onder andere door dit soort uitspraken, van mensen die echt weten waar ze over praten, kan ik concluderen dat new age en alles wat er mee te maken heeft volledig antichristelijk is, daar ging het ten slotte om.
pi_51906568
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar onder andere door dit soort uitspraken, van mensen die echt weten waar ze over praten, kan ik concluderen dat new age en alles wat er mee te maken heeft volledig antichristelijk is, daar ging het ten slotte om.
Volgens mij staat er in dat citaat, dat Lucifer leidt tot Christus. Nou kan dat wel misleiding zijn, maar het is niet antichristelijk. Dat lijkt het niet, tenminste!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51946328
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens mij staat er in dat citaat, dat Lucifer leidt tot Christus. Nou kan dat wel misleiding zijn, maar het is niet antichristelijk. Dat lijkt het niet, tenminste!
De kosmische christus ja, niet Jezus Christus, die haten ze.
pi_51977677
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De kosmische christus ja, niet Jezus Christus, die haten ze.
O, dat is nieuw voor me: de kosmische christus. Versus jezus christus, dan.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51978208
Dit is 'm trouwens http://www.sharenl.org/
pi_51978308
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is 'm trouwens http://www.sharenl.org/
Ik ben benieuwd wat een handlezer uit die foto opmaakt!
Ik dacht trouwens dat je een Jehovahs Getuige was.
pi_51978332
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat een handlezer uit die foto opmaakt!
Ik dacht trouwens dat je een Jehovahs Getuige was.
Nee ik ben nog niks.
Dit is dus de kosmische christus he, degene waar ze allemaal op zouden zitten te wachten. Verwacht meer van dit figuur de komende jaren, hij zal nadrukkelijker aanwezig zijn en ook voor een pantheistisch wereldbeeld staan, om maar ff ontopic te blijven.
pi_51978432
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee ik ben nog niks.
Dit is dus de kosmische christus he, degene waar ze allemaal op zouden zitten te wachten. Verwacht meer van dit figuur de komende jaren, hij zal nadrukkelijker aanwezig zijn en ook voor een pantheistisch wereldbeeld staan, om maar ff ontopic te blijven.
Nou, ik kan me niet voorstellen dat iedereen op hem zit te wachten. De Maitreya was een aantal jaren geleden wel een onderwerp van gesprek, maar ik had al een tijdje niks meer van hem gehoord. Dit is weer nieuw voor me.
pi_51978499
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, ik kan me niet voorstellen dat iedereen op hem zit te wachten. De Maitreya was een aantal jaren geleden wel een onderwerp van gesprek, maar ik had al een tijdje niks meer van hem gehoord. Dit is weer nieuw voor me.
Hij is er nog steeds
Ik geloof dat dit de antichrist zelf is.
pi_51978937
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hij is er nog steeds
Ik geloof dat dit de antichrist zelf is.
Hoezo dat dan?
Volgens mij is het een charlatan.
En vanwaar de arrogantie dat in jouw leven de antichrist zou opdagen?
pi_51987248
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 02:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Volgens mij is het een charlatan.
En vanwaar de arrogantie dat in jouw leven de antichrist zou opdagen?
Omdat de hele wereld op zijn kop staat en dit figuur een steeds prominentere rol krijgt toebedeeld als de nieuwe leraar die alle religies en volkeren zal verenigen
Heeft toch niets met arrogantie te maken.
pi_52007035
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat de hele wereld op zijn kop staat en dit figuur een steeds prominentere rol krijgt toebedeeld als de nieuwe leraar die alle religies en volkeren zal verenigen
Heeft toch niets met arrogantie te maken.
Nou, ik had al zo lang niks meer over hem gehoord, dat ik dacht dat hij dood was.
Nou ja, arrogant is ook wel een groot woord. Maar waarom zou de wereld tijdens jouw huidige leven vergaan en niet pas over 100 jaar?
pi_52008607
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, ik had al zo lang niks meer over hem gehoord, dat ik dacht dat hij dood was.
Nou ja, arrogant is ook wel een groot woord. Maar waarom zou de wereld tijdens jouw huidige leven vergaan en niet pas over 100 jaar?
Weet ik veel, toeval? Gods wil? Ik weet het niet, maar liever vandaag dan morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')