Volgens mij staat er in dat citaat, dat Lucifer leidt tot Christus. Nou kan dat wel misleiding zijn, maar het is niet antichristelijk. Dat lijkt het niet, tenminste!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar onder andere door dit soort uitspraken, van mensen die echt weten waar ze over praten, kan ik concluderen dat new age en alles wat er mee te maken heeft volledig antichristelijk is, daar ging het ten slotte om.
De kosmische christus ja, niet Jezus Christus, die haten ze.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in dat citaat, dat Lucifer leidt tot Christus. Nou kan dat wel misleiding zijn, maar het is niet antichristelijk. Dat lijkt het niet, tenminste!
O, dat is nieuw voor me: de kosmische christus. Versus jezus christus, dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De kosmische christus ja, niet Jezus Christus, die haten ze.
Ik ben benieuwd wat een handlezer uit die foto opmaakt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is 'm trouwens http://www.sharenl.org/
Nee ik ben nog niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat een handlezer uit die foto opmaakt!
Ik dacht trouwens dat je een Jehovahs Getuige was.
Nou, ik kan me niet voorstellen dat iedereen op hem zit te wachten. De Maitreya was een aantal jaren geleden wel een onderwerp van gesprek, maar ik had al een tijdje niks meer van hem gehoord. Dit is weer nieuw voor me.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niks.
Dit is dus de kosmische christus he, degene waar ze allemaal op zouden zitten te wachten. Verwacht meer van dit figuur de komende jaren, hij zal nadrukkelijker aanwezig zijn en ook voor een pantheistisch wereldbeeld staan, om maar ff ontopic te blijven.
Hij is er nog steedsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me niet voorstellen dat iedereen op hem zit te wachten. De Maitreya was een aantal jaren geleden wel een onderwerp van gesprek, maar ik had al een tijdje niks meer van hem gehoord. Dit is weer nieuw voor me.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds
Ik geloof dat dit de antichrist zelf is.
Omdat de hele wereld op zijn kop staat en dit figuur een steeds prominentere rol krijgt toebedeeld als de nieuwe leraar die alle religies en volkeren zal verenigenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Volgens mij is het een charlatan.
En vanwaar de arrogantie dat in jouw leven de antichrist zou opdagen?
Nou, ik had al zo lang niks meer over hem gehoord, dat ik dacht dat hij dood was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld op zijn kop staat en dit figuur een steeds prominentere rol krijgt toebedeeld als de nieuwe leraar die alle religies en volkeren zal verenigen![]()
Heeft toch niets met arrogantie te maken.
Weet ik veel, toeval? Gods wil? Ik weet het niet, maar liever vandaag dan morgen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik had al zo lang niks meer over hem gehoord, dat ik dacht dat hij dood was.
Nou ja, arrogant is ook wel een groot woord. Maar waarom zou de wereld tijdens jouw huidige leven vergaan en niet pas over 100 jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |