Bol.comquote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef KJTDominicus het volgende:
weet iemand waar ik hem kan bestellen zodat hij de 28ste op mijn deurmat ligt?
Hij komt de 27ste toch uit?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef KJTDominicus het volgende:
weet iemand waar ik hem kan bestellen zodat hij de 28ste op mijn deurmat ligt?
Ik speel persoonlijk liever op Console, in dit geval een PS3..quote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef Jestrovic het volgende:
Welk versie moet ik kopenPC of XBOX360?
Ik wil vooral de multiplayer optie gebruiken. Ligt het aan mij of is de PC multiplayer ding leuker dan 360-Live?
ik vind dat het al 10 jaar kut is, niet zo zeer hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
blijkbaar heeft dat met kunde van de speler te maken want ik heb daar nooit last van. Behalve dat rebound gebeuren van de keeper, waar je idd gelijk in hebt en gewoon kut is.
ball control is prima als je er maar ff tijd in steekt om het goed onder de knie te krijgen. Geld trouwens ook voor PES.
Maar aan je reactie te zien heb je er niet echt aandacht aan besteed. Als jij vindt dat Fifa al 10 jaar hetzelfde is....
Wrong, ik heb nu al 100x een steekpass gegeven, maar steeds stond er een hoer van een verdediger voor, weg aanvalquote:Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef Sora het volgende:
[..]
ik vind dat het al 10 jaar kut is, niet zo zeer hetzelfdewat hetzelfde gebleven is:
-passes nog altijd direct naar de man toe, al staat er een tegenspeler in de weg
-moeilijkheidsgraad word niet aangepast door een betere AI maar door een slechtere AI aan jouw kant, reverse handicap voor de pc dus, nogal kansloos.
-ieder jaar weer op een andere manier: een aantal standaard manieren waar je vrijwel altijd mee scoort, zoals in '06 de crosses en in '07 vanuit de hoek hard inrossen en de standaard rebound dan binnentikken.
daarom heb ik het ook niet over een STEEKpass maar een normale pass. Steekpasses in fifa zijn overigens soms ook bijzonder hilarisch, een steekpass achter de manquote:Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wrong, ik heb nu al 100x een steekpass gegeven, maar steeds stond er een hoer van een verdediger voor, weg aanval
Dan moet je goed in stelling gaat staan.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:40 schreef Sora het volgende:
[..]
daarom heb ik het ook niet over een STEEKpass maar een normale pass. Steekpasses in fifa zijn overigens soms ook bijzonder hilarisch, een steekpass achter de manhoe verzinnen ze het
dan ligt het nog altijd aan hoe de tegenstander staat, als die zo staat dat de "kortste" weg tot achter jouw man is omdat de andere (echt de diepte in) volgens fifa teveel de diepte in is dan gaat 'ie mooi achter je man, terwijl die prima de diepte in kan. passing, ball control, uberhaupt gameplay is in fifa al jaaaren zeer beperkt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet je goed in stelling gaat staan.
Steekpasses werken bij mij prima.
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik het in fifa raar vind dat vaak in de breedte een pass niet naar voren wordt gespeeld. dat was bij 07 wel zo en als ik een steekpass geeft wil ik iemand niet in zijn voeten spelen. Ik geloof zelfs dat je dan bij een gewone pass achter de speler speelt. Dat vind ik wel slecht.
Maar als je naar voren speelt, werkt een steekpass prima.
Dan moet je in de hele versie op Amateur gaan spelen. Staat op Semi-pro in de demo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou heb de 360 demo en PS3 demo, ligt het nou aan mij of is het scoren onmogelijk
Heb in 20 potjes ofzo echt 1x gescoord 1x buitenspel doelpunt en 3x de paal/lat geraakt...
Ik haal ze ook allebei, FIFA voor het be-a-pro en PES voor het echte voetbalquote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga misschien nu wat pijnlijks zeggen![]()
Deze door gewinterde PES speler van het eerste uur, vind fifa08 nu behoorlijk lijken op een echte voetbal simulatiespel zodra je alle assist systemen uitzet en op manual begint te spelen![]()
* MisterJ.Lo durft het bijna niet te zeggen maar voor het eerst sinds 10 jaar denkt hij er over na om fifa08 te kopen volgende week.
Samen met PES2008![]()
Ik hoop dat een rode kaart dan ook eens voor meer dan één wedstrijd schorsing kan lijden. Dus dat afhankelijk van de soort overtreding het aantal wedstrijden schorsing anders is. Want nu is het altijd slechts één wedstrijdjequote:Meer blessures en kaarten: In FIFA 08 is de kans om blessures op te lopen of kaarten groter dan in de voorgaande series. Dit maakt het spel weer wat realistischer, met tevens een nieuwe feature: ook de keeper kan geblesseerd raken of een kaart krijgen.
Dit vind ik ook wel een goed idee.quote:Eigen opstellingen maken: bedenk zelf een strategie om tot de beste opstelling en tactiek te komen. Bepaal de exacte positie van elke speler in de opstelling en wijs specifieke aanvallende en verdedigende looppatronen toe om de tegenstander zoek te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karig review, ze vonden het scoren nu veel moeilijker geworden en daarom dit cijferover fanboys niet te spreken
![]()
Moet je naar de andere cijfers kijken.. iemand heeft hier volgens mij nooit wiskunde gevolgd.
[ Bericht 22% gewijzigd door MisterJ.Lo op 24-09-2007 19:28:39 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Gedownload neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef John_Terry het volgende:
Game is uit3 in-game scr shots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |