En aan wie ligt dat dan? Niet aan de pc i.i.g.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
is het ook, want Xbox360 en PS3 zijn NEXT-GEN...
Pc is nog steeds blokjes als handjes
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
is het ook, want Xbox360 en PS3 zijn NEXT-GEN...
Pc is nog steeds blokjes als handjes
Ik heb het nu over Fifa08 hé, want die is echt dik minder dan op me consoles. Alles op zn hoogst en het ziet er nog niet uit. En nee, aan me pc ligt het niet, want daar die is héél goed. Bioschock speel ik ook op zn hoogstquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Retarded het volgende:
[..]ik heb dan ook een 360, en speel nooit op pc, maar volgens mij heb jij nog een 133mhz met Duke Nukem 3D dan... want als je goed investeerd, verslaat de PC makkelijk de "next-gen" (het is tegenwoordig al weer current-gen) consoles.
*zucht*quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb het nu over Fifa08 hé, want die is echt dik minder dan op me consoles. Alles op zn hoogst en het ziet er nog niet uit. En nee, aan me pc ligt het niet, want daar die is héél goed. Bioschock speel ik ook op zn hoogst
onzin! Het wisselen van speler gaat super snel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:05 schreef neggix het volgende:
En het ventje verwisselen heeft een vertraging van 2 seconden ofzo. Echt klote.
uhu. zoals in fifa '07 waarin je zo goed als altijd een rebound kreeg van de keeper, als je stopt op volle snelheid je de bal 19238029837412098730478km achter je laat liggen, je zelden de dude krijgt die nog achter de bal is als je aan het verdedigen bent, maar in 9999999 van de 1000000 gevallen allemaal gasten die de tegenspeler never ever meer kunnen inhalen en die ene cpu controlled dude rent standaard kilometers weg zodat je op het moment dat je naar hem switched het toch al geen zin meer heeft. verder hebben we het nog niet eens over de bagger ballcontrol, de vele bugs en glitches en de dramatische passing (standaard dwars door de dude voor hun proberen te passen, erg slim) en de diepte pasjes die alsnog achter de man worden geplaatst. al geef je fifa een fair chance, dan is het nog steeds een magere 6. en die magere 6 komt door de graphics en muziek, gameplay krijgen ze een dikke onvoldoende, al bijna een decennium lang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
*zucht*
Het spel is nog niet eens uit en je bent nou al veroordeeld.
Je hebt het over een demo! Die is elk jaar crap als je het over graphics hebt.
Vind je het gek als je een spel op 640x480 speelt.
Je hebt wel van die aanpastooltjes maar ja, dat blijft niet helemaal eerlijk en geweldig werken ze nou ook weer niet. Het blijft hobby-werk.
PC zal altijd beter blijven dan een console. Puur om het feit dat op het moment dat een console uit komt die techniek alweer verouderd is tov de PC. En ja, ik weet dat je het alleen over fifa hebt....
Dat gejank over PES ben ik nou ook wel een beetje zat. Iedereen zeikt mekaar af terwijl het nergens op slaat. Een hele zooi mensen die PES spelen nemen niet eens de moeite om Fifa een beetje fatsoenlijk te testen en roepen na 5min spelen al dat het ruk is. Dan maar weer lopen janken over Fifa98 Andersom ook trouwens. Misschien moet je er ff aan wennen want Fifa is tegenwoordig helemaal geen slecht spel meer.
Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 13:47 schreef Sensation89 het volgende:
Is het inmiddels al mogelijk om een mannetje uit te spelen in FIFA?
blijkbaar heeft dat met kunde van de speler te maken want ik heb daar nooit last van. Behalve dat rebound gebeuren van de keeper, waar je idd gelijk in hebt en gewoon kut is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef Sora het volgende:
[..]
uhu. zoals in fifa '07 waarin je zo goed als altijd een rebound kreeg van de keeper, als je stopt op volle snelheid je de bal 19238029837412098730478km achter je laat liggen, je zelden de dude krijgt die nog achter de bal is als je aan het verdedigen bent, maar in 9999999 van de 1000000 gevallen allemaal gasten die de tegenspeler never ever meer kunnen inhalen en die ene cpu controlled dude rent standaard kilometers weg zodat je op het moment dat je naar hem switched het toch al geen zin meer heeft. verder hebben we het nog niet eens over de bagger ballcontrol, de vele bugs en glitches en de dramatische passing (standaard dwars door de dude voor hun proberen te passen, erg slim) en de diepte pasjes die alsnog achter de man worden geplaatst. al geef je fifa een fair chance, dan is het nog steeds een magere 6. en die magere 6 komt door de graphics en muziek, gameplay krijgen ze een dikke onvoldoende, al bijna een decennium lang.
Niemand?quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kan je een beetje lekker hard en met effect een vrije trap nemen op de ps3?
Hangt er vanaf, ik speel graag Fifa vanwege de ingebakken manager mode. Dat ontbreekt in PES ondanks dat ik PES kwa gameplay zoveel beter vind.quote:Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de demo op de 360 geprobeerd, en vond het niet tegenvallen hoor.
Maar ik haal toch Pro Evo 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |