das waar, schuif alleen nog ff wat taarten op tafel en dan kunnen we losquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat je bier niet koud worden, dat zou zonde zijn
Flikker op manquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan wordt FJD nieuwe GAM mod!!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
Nu heb ik daar natuurlijk m'n hele leven al last van maar goed, het went nooit![]()
Ja wat?quote:
Snoep je soms ook uit het potje van EyPquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
"dat vind ik niet kunnen voor een mod" te kunnen roepen zodat hun penis weer 2cm groeit.
Nu heb ik daar natuurlijk m'n hele leven al last van maar goed, het went nooit![]()
spammerds of spamnerds?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef staticdata het volgende:
tvp maar dit topic zal wel snel vol zijn stelletje spamnerd
Binnen 8 uurquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef staticdata het volgende:
tvp maar dit topic zal wel snel vol zijn stelletje spamnerd
Spamnegerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
spammerds of spamnerds?
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
briljant topic geworden dit!!![]()
Wie is die meid van games.fok?
Je krijgt wel complimentenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef duckes het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die een beetje normaal reageerd. Iedereen heeft meteen al een mening klaar want het kan natuurlijk alleen maar een mooi, knap, met (silicone gevulde)grote tieten en een kale kut type meisje zijn.
Neem nou de reactie van ENlarge_YourPenisNOW , het enige wat dit gefrustreerde mannetje ziet zijn 2 tieten
Damn ik lijk BHFH wel hehehe
Anyway, smaken verschillen
mede door mij is dat topic een classic gewordenquote:
wel alles teruglezen dit keer hoor, was namelijk een topic met inhoud!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Suikermais het volgende:
Dit valt verdomme niet meer bij te houden man !!
Stelletje spammerts
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Suikermais het volgende:
Dit valt verdomme niet meer bij te houden man !!
Stelletje spammerts
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Fokkin hell! Kom ik thuis in een halve chaos... is er dus hetgeen gebeurt waar ik al een poos bang voor was...
1 van mijn honden is nogal waaks en fel, als er iets bij de voordeur gebeurt stormt ze er als een gek op af..
Is die doos vanmiddag door de voordeur heen gesprongen!Gruwelijke fokking dikke jaap in haar voorpootje, gehecht onder narcose etc..
![]()
Wat voor hond heb je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Fokkin hell! Kom ik thuis in een halve chaos... is er dus hetgeen gebeurt waar ik al een poos bang voor was...
1 van mijn honden is nogal waaks en fel, als er iets bij de voordeur gebeurt stormt ze er als een gek op af..
Is die doos vanmiddag door de voordeur heen gesprongen!Gruwelijke fokking dikke jaap in haar voorpootje, gehecht onder narcose etc..
![]()
wees blij dat je de hond niet in de pot vind als je thuiskomt...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
4 Border Colliesquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Keltie het volgende:
Wat voor hond heb je?
Wel kut, schrik je eigen de tyfus...
Strak netje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Yes!! we mogen weer plaatjes posten! Idd mooie jetski frank!![]()
[afbeelding]
Mijn PC is prima beveiligd! Ik heb een heel squad ZWAAR BEWAPENDE IJsmutsen op me Desktop.. Gewoon 6 stuks, JE WEET TOCH!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefje, doe es zo'n mooie qoutebeetje met capslock en flauwe teksten, vind ik mooi!
![]()
ga ik in mn sig zetten![]()
nee manquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mijn PC is prima beveiligd! Ik heb een heel squad ZWAAR BEWAPENDE IJsmutsen op me Desktop.. Gewoon 6 stuks, JE WEET TOCH!
Ik ben bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nee man![]()
dat kan veel beter, ga eerst maar es fatsoenlijk zuipen![]()
Kreeg net de nieuwsbrief van een Airsoft winkel in me mail... daar stond ie in.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
heb je dat ding gekocht?? of staat die op je lijstje?
phat ass game pc heb je wel meer aan, zo'n gun is dikquote:
Ik vind het het wel waard hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
phat ass game pc heb je wel meer aan, zo'n gun is dik, maar voor die paar keer per jaar dat je hem in je klauwen hebt..., is het geld niet waard
daarom, vette sig heb ik trouwens hequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vind het het wel waard hoorMoet het alleen een keertje over hebben
![]()
PC heb nu voorrangDaar heb ik idd veel en veel meer aan
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef jpjedi het volgende:
tvp
wou net zeggen.. maak er ff het volgende van..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom, vette sig heb ik trouwens he![]()
heb al een nieuwe van die fok babe erinquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
wou net zeggen.. maak er ff het volgende van..
Het is een M15A4 zoals jij in je handen had, maar dan met Full RIS system op de upper + front receiver, CQB stock + integrated demper en een Walther Acog 4x scope. Precies zoals ik het wil hebben.
heaumeau!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
heb al een nieuwe van die fok babe erin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |