Daar heb je dus 3 minuten voor nodig, maar die tijd krijg je niet, want dan is er weer een andere boffer die een incomplete OP neerzet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet ik nu weer uitleggen dat je moet editten, klein stukje tekst posten, weer editten, volledige OP posten?
aankomende woensdag ga ik een poging doen, tot die tijd drukquote:
Je gaat m in z'n waterhoofd prikkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
Jij staat op de nominatie bij de volgende meet
viese editorquote:
hooivork meets waterhoofdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn ey, gummiknuppel meets waterhoofd
Editen is voor beginners, ik delete gewoon dingen die me niet aanstaan.quote:
Die he'k nie (in de auto)quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hooivork meets waterhoofd![]()
eigenlijk is dat wel een kicke optie, kan ik die ook krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Editen is voor beginners, ik delete gewoon dingen die me niet aanstaan.![]()
Je woont in Meteren, het moet niet heel moeilijk zijn om er in de buurtje eentje te vindenquote:
Als Sparta kampioen van Nederland wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
eigenlijk is dat wel een kicke optie, kan ik die ook krijgen![]()
Is dat een andere variant van ezeltje prikquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Je woont in Meteren, het moet niet heel moeilijk zijn om er in de buurtje eentje te vinden
Zal die wel niet zo belangrijk zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:17 schreef Keltie het volgende:
Maar waarom geeft niemand antwoord op mijn superbelangrijke vraag?
Tonight we dine in hell!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Sparta kampioen van Nederland wordt.
Dan weet ik genoeg en zal het wel niet doorgaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zal die wel niet zo belangrijk zijn![]()
Nee, we gaan naar Die Hard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
Maarreuh.. De meet van vandaag is in het water gevallen?
Whihi, in het water gevallen en dat met deze regenbuien
^ Deze vraag ^quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
Maarreuh.. De meet van vandaag is in het water gevallen?
Whihi, in het water gevallen en dat met deze regenbuien
Die topics zijn echt geniaalquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Tonight we dine in hell!!!
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg en zal het wel niet doorgaan
Rood wit is onze gloriequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Tonight we dine in hell!!!
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Het ene moment heb je vier ja stemmers en wacht je op het laatste moment, het volgende moment heb je twee afzeggers en twee die nog niets hebben gezegd en heb je al gereserveerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, we gaan naar Die Hard.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ene moment heb je vier ja stemmers en wacht je op het laatste moment, het volgende moment heb je twee afzeggers en twee die nog niets hebben gezegd en heb je al gereserveerdProbeer t de volgende keer eens andersom.
Ik hou nou wel van je hoor Frankie
This is AMBTENAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Weet ik wel zekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
arme frank, en hji bedoelt het vast goed![]()
Nou, count me out.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar ik wil echt naar Die Hard vanavond....
Ik heb nog niet gereserveerd, maar kan nog altijd
HOMOOOO'Squote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Keltie het volgende:
Ik spuit het in je oren SP-ER-MA
van achter en van voren SP-ER-MA
Zitten gelukkig maar een paar posts tussen
jah, frank is de spuugbak die we zelf nooit hebben gehadquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker![]()
Ik moet gewoon altijd erg lachen om Frank en met Frank![]()
![]()
Frank
ZIjn de homo's yes yes, de homo's van vites?quote:
Homos lopen hand in hand is ook zo'n inkoppertjequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Keltie het volgende:
ZIjn de homo's yes yes, de homo's van vites?
Het is zwart het is geel het is homosexueel?
Zijn de homo's ja ech, de homo's van utreg?
zijn de homo's jaja, de homo's uit breda?
Buk eens, dan zal ik em vullen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, frank is de spuugbak die we zelf nooit hebben gehad![]()
Jah, maar die doe ik zelf natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Homos lopen hand in hand is ook zo'n inkoppertje
Voetbal tis toch ook zo een ZAAD sportquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Homos lopen hand in hand is ook zo'n inkoppertje
Kan je er anders niet bij danquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Buk eens, dan zal ik em vullen.
Ben klein he. Klein mannetje, grote lul.quote:
Wat zal jij dan gebukt door het leven gaan, als er zo een grote swans voor hangtquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben klein he. Klein mannetje, grote lul.
dan wordt FJD nieuwe GAM mod!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn die nerd van een FJD heeft gewoon meer posts dan ik
FJD alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan wordt FJD nieuwe GAM mod!!![]()
jammer frankie![]()
Zullen we er vast een op drinkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan wordt FJD nieuwe GAM mod!!![]()
jammer frankie![]()
ik hang vast de slingers op!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zullen we er vast een op drinken![]()
Laat je bier niet koud worden, dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik hang vast de slingers op!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |