V.w.b. het eerste, was het maar zo makkelijk om het met een taperecorder op te nemen, dat scheelde me een hoop geld...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
een bootleg is een illegale opname van een concert, dus gewoon met een taperecorder opgenomen. Waarschijnlijk afkomstig van de laars 'boot' waar de recorder in verstopt werd.
Dus het resterende antwoord op de vraag is...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
illiegaal gestookte drank
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef geertp het volgende:
stelen van illegaal gestookte drank
Graverdegraaf:quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
vervoeren van illegaal gestookte drank in je laars?
Komt er nu dan nog een tweede vraag bij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graverdegraaf:
En wanneer deed dat zich voor het eerst voor?
Dat miste ik nog...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
tijdens de drooglegging in de VS?
FormerlyKnownAs +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Checkered material?
Maar dat is voorzeggen wat gelijk staat aan opzoeken. En dat mag nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef hierissiedan het volgende:
noorwegen of zweden tot rome zegt mijn moeder
ik las het iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is voorzeggen wat gelijk staat aan opzoeken. En dat mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |