Eens...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef PhysicsRules het volgende:
steekbal, doe jij soms mee aan een quiz-night in Utrecht of Arnhem. Die gitaarvraag kwam daat maandag ook voorbij.
Verder sluit ik me bij aan bij Nem, gewoon even aan de afspraken houden die we hier gemaakt hebben.
C21H23NO5+1quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef C21H23NO5 het volgende:
janis joplin jim morisson kurt cobain
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:58 schreef C21H23NO5 het volgende:
Hoe stierven de volgende pop/rocksterren:
Janis Joplin OD
Buddy Holly Ongeluk
Kurt Cobain Zelfmmord
Jimi Hendrix Niet zeker
de exacte toedracht is niet bekend idd, maar wel waardoor hij stierfquote:
de meest gangbare theorie is dat hij per ongeluk teveel had genomen omdat de engelse slaappillen sterker waren dan de amerikaanse. Sommigen zeggen dat hij zelfmoord had gepleegd, omdat ze een verdrietig gedicht vonden in zijn hotelkamer. Exact is niet helemaal duidelijk, moord, zelfmoord of ongeluk, maar OD slaappillen is wel duidelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef qonmann het volgende:
Jimi Hendrix- teveel slaappillen en wijn, gestikt in eigen kots
dus zelfmoord toch ?
OKquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
de meest gangbare theorie is dat hij per ongeluk teveel had genomen omdat de engelse slaappillen sterker waren dan de amerikaanse. Sommigen zeggen dat hij zelfmoord had gepleegd, omdat ze een verdrietig gedicht vonden in zijn hotelkamer. Exact is niet helemaal duidelijk, moord, zelfmoord of ongeluk, maar OD slaappillen is wel duidelijk.
C'est vraiquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef C21H23NO5 het volgende:
la suisse
1,5 week eerderquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef qonmann het volgende:
Sint Maarten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Allerheiligen toch?
Nee, bijna...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Hurley it is...
Sorry, ik wist al dat hurley niet goed was, maar wilde niet 3 posts met antwoorden achter elkaar doen...quote:
Oh nee, ik doelde meer op het feit dat ik er perse nog "ierse sport" erachter wilde zetten. Had ik dat niet gedaan had ik op tijd geweestquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik wist al dat hurley niet goed was, maar wilde niet 3 posts met antwoorden achter elkaar doen...
En zo leer ik zelf ook weer iets, want deze naam ken ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
jai alai
Heb je American Pie nooit gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef C21H23NO5 het volgende:
WTF is lacrosse dan?
is toch die film over een amerikaanse taart ohnie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:59 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Heb je American Pie nooit gezien?
OHJA!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Zoiets dus, ballen vangen/gooien met een schepnet...
Dan heb ik hem toch eigenlijk goed, de vraag was letterlijk 'Welke sport had ik in gedachtte'?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo leer ik zelf ook weer iets, want deze naam ken ik niet.
Ik had Pelote in gedachten, maar Jai Alai schijnt een variatie daarop te zijn...
Daar was ik al bang voor:quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Camogie, zat ik net over te lezen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef C21H23NO5 het volgende:
tijgetje de film
En dat maakt het antwoord compleet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef C21H23NO5 het volgende:
spy game en indecent proposal
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Thorbecke?
geboren te Detroitquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ford?
Jep, betekent de kuil. Met logisch nadenken kun je ook ver komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Veel te moeilijk
Maar zal de kuil wel betekenen omdat het stadion in een kuil ligt.
Ik kom nooit een leuke film muziek lieteratuur Sport voetbal vraag tegen voor 00.00 uurquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef qonmann het volgende:
Als je voetbalkenner bent is elke voetbalvraag in dit topic simpel natuurlijk
Maar dat geldt voor alle kennisgebieden
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Met kennis van de Limburgse taal of wat logisch nadenken was deze vraag ook prima te beantwoorden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef qonmann het volgende:
Als je voetbalkenner bent is elke voetbalvraag in dit topic simpel natuurlijk
Maar dat geldt voor alle kennisgebieden
Ja maar ik legde het logisch nadenken uit voor niet-voetballiefhebbers. Dit heeft niks te maken met mijn voetbalkennisquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Jep, betekent de kuil. Met logisch nadenken kun je ook ver komen.
Tong +1
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Met kennis van de Limburgse taal of wat logisch nadenken was deze vraag ook prima te beantwoorden.
Ja sorry, was ook niet echt tegen jou gerichtquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik legde het logisch nadenken uit voor niet-voetballiefhebbers. Dit heeft niks te maken met mijn voetbalkennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |