Vast een amerikaan, maar zou niet weten wiequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef DennisBoom het volgende:
Steekbal?
Om de vaart er een beetje in te houden:
Wie is de uitvinder van de sport basketballen
ja hoor, is nl een heel breed begrip in deze quizquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Geen idee. is dat algemene kennis?
er is een hotel op graceland, en dat heet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nog effe een vraagje over Heartbreak Hotel...
Hoezo zit dat op Graceland??
Ter info: Het hotel staat niet op Graceland zelf, maar aan de andere kant van de weg midden tussen de andere aan Elvis gewijde gebouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:31 schreef steekbal het volgende:
[..]
er is een hotel op graceland, en dat heet...
En is vanmorgen ook al gevraagd...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:34 schreef steekbal het volgende:
Waar worden de Olympische winterspelen van 2014 gehouden ? (Was vandaag in het nieuws)
Dat zei ik...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar er is helemaal geen hotel op Graceland.... Het is niet ver van Graceland maar staat gewoon in Memphis.. Niet in Graceland
Ik twijfel een beetje, op teletekst staat het anders geschreven. Weet iemand of dit hetzelfde is ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef DennisBoom het volgende:
Sjonst (Rusland)
Who cares?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar er is helemaal geen hotel op Graceland.... Het is niet ver van Graceland maar staat gewoon in Memphis.. Niet in Graceland
een echte limbo ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef MadMaster het volgende:
't Sjonst wŕ d'r is, dč is toch de Carnaval, iederieën is dan wir blééj.![]()
![]()
Ik niet, maar ik had eens op sjonst gezocht...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef steekbal het volgende:
een echte limbo ?
Reken je dat nou echt goed man? Vage shit...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:49 schreef steekbal het volgende:
Dennisboom + 1
Stand deel 866:
MadMaster 2
hierissiedan 1
Nembrionic 1
FormerlyKnownAs 2
SaskiaR 1
Steekbal 2
Dennisboom 2
Ben misschien te makkelijk geweest, een karakter eigenschap waar ik vaker problemen door krijgquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reken je dat nou echt goed man? Vage shit...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:25 schreef Flitspaal het volgende:
Solsenitsyin
DennisBoom +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:40 schreef DennisBoom het volgende:
koolrabi
En 2 ballen met een queue in hun handquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
15 + 7 + een witte
Yepquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef C21H23NO5 het volgende:
fibonacci
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:10 schreef steekbal het volgende:
Hanneke groenteman ipv ischa meijer, dacht ik
neuh...gaf ook 2 foute antwoorden, dus zat er ver naast. Als ie had gezegd....ischa is fout en hanneke is goed, had ik het goed gerekend zoals bij steekbal. Steekbal wist blijkbaar dus dat 4 goed waren en 1 fout. Dennisboom wist dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Die zei al Groenteman voor Steekbal. En er werdt niet gevraagd om alle antwoorden in één post.
Wat een onzin. Lees de OP even. De persoon die het antwoord COMPLEET maakt krijgt het punt TENZIJ anders gevraagd wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
neuh...gaf ook 2 foute antwoorden, dus zat er ver naast. Als ie had gezegd....ischa is fout en hanneke is goed, had ik het goed gerekend zoals bij steekbal. Steekbal wist blijkbaar dus dat 4 goed waren en 1 fout. Dennisboom wist dat blijkbaar niet.
Ik vond het antwoord van steekbal de beste. En als dennisboom er zo mee zit...waarom klaagt ie zelf dan niet, maar jij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lees de OP even. De persoon die het antwoord COMPLEET maakt krijgt het punt TENZIJ anders gevraagd wordt.
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:18 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord van steekbal de beste
Omdat ik dit spel al zo'n 855 topics meespeel en dus weet hoe het in elkaar steekt. Ik vind het dan heel erg jammer dat mensen punten mislopen omdat iemand de regels niet naleeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:18 schreef C21H23NO5 het volgende:
En als dennisboom er zo mee zit...waarom klaagt ie zelf dan niet, maar jij?
Het is een spelletje maar dat moet je leuk houden. Dat doe je hoofdzakelijk door de dingen een beetje op orde te stellen. Dat hebben we gedaan door middel van de regels. Het zijn hele simpele regels die het voor iedereen leuk houden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:21 schreef steekbal het volgende:
Ik vind het allemaal goed hoor, voor mij is het maar een spelletje. Kennelijk zijn er ook al AKQ-fundamentalisten.
idd...laten we het gezellig houden. Als dennis per se een puntje wilt, kan ie dat krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:21 schreef steekbal het volgende:
Ik vind het allemaal goed hoor, voor mij is het maar een spelletje. Kennelijk zijn er ook al AKQ-fundamentalisten.
Je mist het punt (no pun intended) een beetje denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
idd...laten we het gezellig houden. Als dennis per se een puntje wilt, kan ie dat krijgen
nee, dennis miste de puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mist het punt (no pun intended) een beetje denk ik.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef steekbal het volgende:
Tenessee ?
Jij kan er ook niets aan doen dus sowieso no hard feelings jouw kant op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef steekbal het volgende:
moet er wel zo mee stoppen, helaas... Uhm, Nembrionic, no hard feelings![]()
nee, die anderequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Cat on a hot tin roof?
LOLquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Eeeehhhh. Heren. Ik kom al een tijd niet meer in de AKQ. Maar ben wel een van de eersten van het begin, samen met onder andere MaJo en Asmo.
We hebben lang veel gedoe gehad om de regels goed op te stellen. Er werd veel door (met name) nieuwelingen wat te soepel mee omgegaan. Daarom sluit ik me aan bij Nembrionic, ik vind dat DennisBoom het punt hoort te krijgen, en dat jullie daarna verder gaan boeit niet zo.
Maar voor de goede orde: die regels zijn er over het afgelopen jaar zo uitgegroeid. Dus hou je er svp even aan!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:37 schreef Iago het volgende:
a streetcar named desire
weet ik, daarom zit ik ook opgesloten in een kooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Je gedrag siert je niet hoor C21H23NO5
dennisboom heeft er dan 4...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef steekbal het volgende:
Iago + 1
Stand deel 866:
MadMaster 3
hierissiedan 1
Nembrionic 1
FormerlyKnownAs 2
SaskiaR 1
Steekbal 4
Dennisboom 3
Flitspaal 1
qonmann 1
C21H23NO5 2