Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef vanBnaarC het volgende:
Sinds wanneer doen marrokaanse mannen aan dating?
Vrouwen wordent toch gewoon uitgehuwelijkt?
http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=11
![]()
![]()
Als ze nu eerst even een beetje gaan rondneuken misschien komen ze dan een keer vanzelf de ware tegen. Hoe kan je in godsnaam meteen met je eerste vrouw trouwen? Nu snap ik waarom die gasten zo aggie zijn. Allemaal pure frustratie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Anyanka het volgende:
Wel grappig dat ze allemaal echt op zoek zijn naar een huwelijkspartner.
Die reacties ook hequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef Poepoog het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=da3f82008f3c193c69179a9977ae4a0d&t=1487353
![]()
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef vanBnaarC het volgende:
Vrouwen wordent toch gewoon uitgehuwelijkt?
Het is toch triest dat die vrouwen zich zo laten verneuken door die kutkoran?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Bastard het volgende:
Ach we zijn allemaal jaloers omdat we zelf ook graag 2 vrouwen zouden willen hebben
Verstandigquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:45 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Die reacties ook he![]()
ik hou me verder maar gedeisd... voordat ik gebanned word...
EEN KIKKER!!11!:'1D;d:D1:D;'D1!1quote:
JIj wil een verlept wijf?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Het moet er ook altijd JONG uitzien. Allemaal Karl Noten in de dop die gasten.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef Homdeck het volgende:
voor hun loverboypraktijken denk ik
Zoals op die site staat:quote:
Wij houden het bij 1 vrouw omdat de bijbel dat zegt.. eigenlijk hetzelfde idee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is toch triest dat die vrouwen zich zo laten verneuken door die kutkoran?![]()
Ook praktisch hoor. 1 vrouw geeft al meer dan genoeg hoofdpijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Bastard het volgende:
Wij houden het bij 1 vrouw omdat de bijbel dat zegt.. eigenlijk hetzelfde idee.
Uhm nou nee. Meer wat Strollie zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij houden het bij 1 vrouw omdat de bijbel dat zegt.. eigenlijk hetzelfde idee.
Welkom in de echte wereldquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef vanBnaarC het volgende:
Vrouwen worden toch gewoon uitgehuwelijkt?
Ja inderdaad.. maar in onze bijbel staat dan ook dat we geen lijfstraffen geven of de vrouw mogen slaan als ze teveel praat of gewoon niet luisterd naar je.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook praktisch hoor. 1 vrouw geeft al meer dan genoeg hoofdpijn.
ze neuken ook genoeg rond met autochtone meisjes, maar willen vervolgens wel met een maagd trouwen. Dat moet volgens dat ene boek eh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Als ze nu eerst even een beetje gaan rondneuken misschien komen ze dan een keer vanzelf de ware tegen. Hoe kan je in godsnaam meteen met je eerste vrouw trouwen? Nu snap ik waarom die gasten zo aggie zijn. Allemaal pure frustratie.
Ja een maagd met een rotkop en dan denken ze terug aan die breezers. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ze neuken ook genoeg rond met autochtone meisjes, maar willen vervolgens wel met een maagd trouwen. Dat moet volgens dat ene boek eh.
ze zullen als ze op hun 21ste zijn getrouwd met een vrouw die alleen thuis mag zitten vast heel trouw zijn hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja een maagd met een rotkop en dan denken ze terug aan die breezers. Dat kan nooit goed gaan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
"lieve praktiserende zuster gezocht als tweede vrouw"
*beeld zich het zeggen ervan in...moest lachenquote:Ik zoek vrouw
karim_b
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef vanBnaarC het volgende:
Vrouwen worden toch gewoon uitgehuwelijkt?
http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=11
![]()
![]()
klinkt anders dat ze die uithuweljkingen digitaal doen... (kek was beetje zoekenquote:hey
Ik ken iemand mss voor jou. Zelf is ze vandaag wel 29 geworden. Goede moslimmeid, draagt hoofddoek...
Pm me maar als meer wil weten
Doen die kamelenneukers toch wel zus is lomp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Beter zo dan dat ze je zus pakken toch?
Huis van 5000.000quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
k maak toch niets met mijn studie daarom zoek ik mooi vrouw die mooi gestudeerd heeft. in mijn huis geen toegang voor MBO of VMBO. Toegang bewijs vereist van: VWO/HAVO/ATHENUIM/GYMNASUIM/UV.
Tevens ben ik waardeloos in studeren, dus vrouw gaat werken.
ik chil ze met de kinderen ik ga ze groot brengen met mijn gedrag.
wat ik goed in was, was net een stuk grond kon kopen in marokko 500m2.
rijbewijs walou, ik spaar wel voor en auto en vrouw moet sparen voor rijbewijs. de probleem is dat ik niet leergierig ben en ik misselijk wordt van die borden en stoplichten vandaar dat ik bij elke bord mijn ogen dicht knijp.
mijn ma die is minder gestudeerd maar ze bezit meer dan mij.
een luxe huis van 5000.000 alleen helaas daar mag je niet in wonen.
dus samen sparen.
Interesse pm me dan!
Opzich goed inderdaad. Als niet-moslims dan maar niet meteen niet-broeders aka vijanden zijn. En daar schort het vaak aan. Aan de andere kant, als jez iet hoe ze elkaar op dat forum bejegenen dan stelt dat broeder of zuster ook niet veel voor. Doet me denken aan de gouden kooi, daar noemen ze elkaar ook altijd schatje etc. Juist als ze ruzie hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
*beeld zich het zeggen ervan in...moest lachen*
[..]
[..]
klinkt anders dat ze die uithuweljkingen digitaal doen... (kek was beetje zoeken)
vind het wel geweldig dat ze broeder/zuster gebruiken enzo, wel wat anders dan het nederlandse 'k luitjes, of hey apen'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |